|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: *zwaait* On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dat was zeker wel leuk. Grappig zaaltje ook. Marduk was overigens idd bij vlagen wat 'groovy'. Hmmm... edit: en ook aardig wat ZM-ers gesproken/ gezien [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 01-09-2005 18:13] Hatsjikidee! |
|
Marduk was geweldig en die oude nummers zijn natuurlijk klassiekers die menig Necromorbus bandje aan gruis heerschen. Vooraan was het geluid optimaal. Alles was in balans afgemixd. Het publiek stond mij alleen wel zwaar tegen. Ik vraag mij ten zeerste af of ik nog wel een keer naar zo'n concert ga; Ik voelde me gewoon oud. Verder, jammer genoeg, erg weinig ZM-ers gezien en gesproken. Ik had wel zin in wat geouwehoer en bier. P.S.: Tripels in cafe Belgie heerschen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Volgende keer achterom kijken, er zaten er 3 achter je in het cafeetje Hatsjikidee! |
|
Ik denk dat de fans zich wel vermaakt hebben; zelf was ik gaar en de muziek hielp niet echt; heb me ook enorm ge ergerd aan het geluid wat op een open lucht fest als Wacken nog beter klonk; het trok wel bij maar hield toch niet over. Verder mag de Helling nog wel wat lichtapparatuur erbij kopen. Waar waren idd Valorian & Cadaveria? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-09-2005 22:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik zal wel even mijn Marduk cd's meenemen, kan je ze fijn luisteren voor het volgende concert On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Laten ze eerst live maar eens een gitarist erbij nemen voor tijdens het solowerk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wat hij zei! |
|
quote: Niet nodig, apparatuur genoeg. maar als meneer de lichtman er geen gebruik van maakt.... tja, dan heeft het niet veel zin. |
|
quote: Ik wist misschien dat je dat cocos rans ging drinken dus ging preventief niet hehe.. Neen geen geld en te brak van het warme weer en ik vind Marduk ook geen donder aan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nou dat cocos shit heb ik DAAR als tip gekregen. Nog nooit eerder van gehoord. Ik liep jullie daar te zoeken en te zoeken, maar geen jullie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:als je het vanaaf maar niet in mijn buurt drinkt. quote:ook meteen weer vergeten svp. quote:En ik had mijn telefoon nog wel aanstaan [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 02-09-2005 14:06] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Jeetje, hoe kan mijn post zo veranderd zijn, als Cadaveria het quoooooot? Ja maar ik heb jullie natuurlijk IRL gezocht. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:oepsie quote:ooohhh Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Recensie en foto's van Marduk op mijn space..... an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |