IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Marduk 31-08 Utrecht Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-07-2005 22:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ach al is het dan alleen om weer eens met je te kunnen pilsen maarten

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-07-2005 22:43 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

13 euro valt wel mee qua prijs btw...hmmm...misschien ga ik er ook wel bij zijn!

Hatsjikidee!

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 08-07-2005 13:26 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

13 Euro valt inderdaad erg mee, mag ook wel weer een keertje...
Als ik toch in Utrecht ben,
kan ik na Marduk mooi ff ergens koffie gaan, en dan lekker door naar school!

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-07-2005 13:55 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmm hoe ver is De Helling van ut station te voet

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-07-2005 14:02 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 juli 2005 13:55 schreef Orion het volgende:
hmm hoe ver is De Helling van ut station te voet

Ik dacht dat er elk kwartier een bus ging. lijn 8 naar Lunetten in ieder geval. De meeste bussen gaan namelijk best vaak.
Lopen is schat ik zo'n 15 minuten.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-07-2005 14:03 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Gewoon een tijd vantevoren verzamelen in de kroeg en vanuit daar doordenderen naar Marduk.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-07-2005 14:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 14:02 schreef zillah-morte het volgende:
Ik dacht dat er elk kwartier een bus ging. lijn 8 naar Lunetten in ieder geval. De meeste bussen gaan namelijk best vaak.
Lopen is schat ik zo'n 15 minuten.

Zowel lijn 6 als lijn 8 stoppen er in de buurt, maar het is 10-15 minuten lopen vanaf het station maximaal, dus dat valt ook nog wel mee.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-07-2005 14:26 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Mark, wij gingen toch volgende week vrijdag bieren.. toch ? Of vergis ik me nu weer ?

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Mark
Usericon van Mark
Posted 08-07-2005 14:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja, dat stond wel in de planning inderdaad.

blijf je pitten?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-07-2005 14:35]

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-07-2005 14:36 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Lijkt me een fijn plan. Heb Robin ook net gesproken, die is ook van de partij.

zillah-morte
Posted 08-07-2005 14:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 juli 2005 14:26 schreef Illusione het volgende:
Mark, wij gingen toch volgende week vrijdag bieren.. toch ? Of vergis ik me nu weer ?

Waar?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-07-2005 14:37 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 14:36 schreef zillah-morte het volgende:
Waar?

Uttreegg!

zillah-morte
Posted 08-07-2005 14:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 juli 2005 14:37 schreef Illusione het volgende:
Uttreegg!

Dat begreep ik al, dus nogmaals mijn vraag, waar?

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-07-2005 14:40 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 14:39 schreef zillah-morte het volgende:
Dat begreep ik al, dus nogmaals mijn vraag, waar?

Goede vraag eigenlijk.. eerst wat eten aan de gracht denk ik en daarna.. pfft.. wherever! Voorstellen ?

zillah-morte
Posted 08-07-2005 14:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 8 juli 2005 14:40 schreef Illusione het volgende:
Goede vraag eigenlijk.. eerst wat eten aan de gracht denk ik en daarna.. pfft.. wherever! Voorstellen ?

Stairway, Boothill, Belgie, ach en er zijn nog veel meer.

Mark
Usericon van Mark
Posted 08-07-2005 15:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vinnet allemaal best; ik ben flexibel

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-07-2005 15:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

is dr een support act?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Mark
Usericon van Mark
Posted 08-07-2005 15:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mystic Circle, geloof ik.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 08-07-2005 15:23 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 8 juli 2005 15:18 schreef Mark het volgende:
Mystic Circle, geloof ik.

Ik wil Endstille verdomme!

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 08-07-2005 15:26 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Als ik niet met mijn reet in Noorwegen zit (die kans is nogal geslonken) zal ik hier ook zeker bij wezen
Wel jammer op het programma van Tivoli: Noorse black metal sensatie

Mark
Usericon van Mark
Posted 08-07-2005 15:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

METALLYSEE AGENCY
Astraat 1
9472 Dendeleeuw
Belgium

Phone: 32-53-682287
Fax: 32-53-684566
E-mail: Metallysee@pandora.be

Mail ze eens

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 08-07-2005 15:29 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 14:03 schreef Illusione het volgende:
Gewoon een tijd vantevoren verzamelen in de kroeg en vanuit daar doordenderen naar Marduk.

Vanuit café België is het waarschijnlijk zo'n kleine 20 - 30 minuten lopen al naar gelang de alcoholische staat

Hatsjikidee!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-07-2005 16:20 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 14:47 schreef zillah-morte het volgende:
Stairway, Boothill, Belgie, ach en er zijn nog veel meer.

Ik vind 't een goed plan. Ik stuur je wel effe m'n 06-nummer in een mailtje, dan bellen we gewoon effe vrijdagavond.

Mark
Usericon van Mark
Posted 08-07-2005 16:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nee, je doet het fout, je moet -haar- nummer vragen!

Amateur

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 08-07-2005 16:39 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Hatsjikidee!

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com