|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nevermore he Ief? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nevermore was vet! kheb nog 3 dagen nekpijn gehad O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Ik heb Nevermore al een keer of 23 live gezien, maar dit optreden was toch echt een van het beste! Het geluid was gewoonweg perfekt en alle leden waren optimaal in hun functie! Ok, ik had ook wel een verrassingsnummer verwacht eerlijk gezegd, maar desalniettemin een heerlijk optreden! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
En binnenkort nog een keer!!! 11 oktober in Osnabrück!! |
|
A.s zondag ga ik ze kijken hier in Stockholm, ben benieuwd! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Zo gezellig was dat hier in Stockholm! (voor zover het gezellig kan zijn in een tent waar ze 'light beer' verkopen, je niet mag roken en er geen airco is, godverdomme) Ben weggelopen bij de eerste band, Mercenary, vond er echt niets aan en de zanger zong vanavond echt enorm vals... Dew Scented speelde volgens eigen vanavond, niet zo denderend, maar ik kon ze zeker op prijs stellen.. En Nevermore... ja, alsof er een trein door Klubben denderde! Mijn concertmaatje was teleurgesteld met het nieuwe werk maar ik was wel onder de indruk. Ben niet zo heel bekend met het werk van Nevermore maar ze speelden strak! Geluidsman had wel een mindere avond denk ik, maar dat heeft uiteindelijk relatief weinig verknald. Ook de eerste keer die avond dat er uberhaupt wat beweging in de zaal kwam. Zweden zijn echt maar dooie lui op concerten! [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 10-10-2005 2:17] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
heb ze afgelopen donderdag gezien in Hamburg, supershow!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina |