IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nevermore in 013! --->16 Sept. Vorige pagina | Volgende pagina
Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 15-09-2005 16:27 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Denk dat ik mijn rudi pak maar aantrek hehe

Kosterix
Usericon van Kosterix
Posted 15-09-2005 16:34 by Kosterix Wijzig reactieProfiel van KosterixQuote dit bericht

Lekker belangrijk wat jij aantrekt.

Je moeder!!!!!!!!!!!!!!!

Dismembered
sterf
Usericon van Dismembered
Posted 15-09-2005 16:54 by Dismembered Wijzig reactieProfiel van DismemberedQuote dit bericht

Hudegodver,heb zin in morgen

I love the smell of napalm in the morning!

renYek
Usericon van renYek
Posted 15-09-2005 16:59 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2005 16:34 schreef Kosterix het volgende:

Vroeg iemand om jouw mening?

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 15-09-2005 17:10 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 15 september 2005 16:34 schreef Kosterix het volgende:

Ja.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 15-09-2005 17:29 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Helaas, dit concert lag in de planning, kan niet doorgaan voor mij. een begrafenis plant men doorgaans niet.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 15-09-2005 17:29]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 15-09-2005 17:55 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 15 september 2005 17:29 schreef AngelOfDeath het volgende:
Helaas, dit concert lag in de planning, kan niet doorgaan voor mij. een begrafenis plant men doorgaans niet.

aaiiiii sterkte iig

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 16-09-2005 9:36 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Tonight is the night!!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 16-09-2005 9:45 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2005 9:36 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Tonight is the night!!

Yeah!!!! Kheb er zin in!!!

renYek
Usericon van renYek
Posted 16-09-2005 9:58 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

zin in!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 16-09-2005 10:15 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Hhahaa, ik denk niet dat ik alle ZM'ers vanavond ga herkennen die er allemaal zijn. Anyway, ik sta wel ergens vooraan te headbangen. Vermoedelijk een In Flames shirt aan, geen geld voor nieuwe girlie En mn Nevermore girlie moet gewassen worden...
(heel interessant of niet?) Ach ja, ik moet toch iemand vervelen met mijn onzin..

ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 16-09-2005 10:23 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

Hm, misschien kom ik ook wel ff kijken.

Zou zelf spelen vanavond, maar dat hebben we gecancelled, dus...

isa
Usericon van isa
Posted 16-09-2005 10:32 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

hey kosterix, ga je ook nog vanavond? anders tot dan he!!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 16-09-2005 12:53 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Oproep!!

Is er iemand die mij en mijn broer na het concert van Nevermore af kan zetten in Heerlen??
Anders zijn wij helaas genoodzaakt om het concert eerder te verlaten...

Wie helpt ons uit de brand???

renYek
Usericon van renYek
Posted 16-09-2005 13:15 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2005 12:53 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Oproep!!

Is er iemand die mij en mijn broer na het concert van Nevermore af kan zetten in Heerlen??
Anders zijn wij helaas genoodzaakt om het concert eerder te verlaten...

Wie helpt ons uit de brand???

Moet je Mies mailen, die moet naar Sittard.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 16-09-2005 13:39 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2005 13:15 schreef renYek het volgende:
Moet je Mies mailen, die moet naar Sittard.

Wat is het e-mail adres van Mies??

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-09-2005 13:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2005 13:39 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Wat is het e-mail adres van Mies??

[e-mail-adres] staat er in zijn profiel.

Dat had je zelf ook gekund...

edit: Weer ff weggehaald, zodat-ie niet helemaal ondergespamd wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 16-09-2005 14:00]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 16-09-2005 13:55 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2005 13:52 schreef altx het volgende:
emailadres van Mies staat er in zijn profiel.

Dat had je zelf ook gekund...

[ahumahum, stomme fout gemaakt]

[Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 16-09-2005 14:02]

altx
Usericon van altx
Posted 16-09-2005 14:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

@7th Fallen Angel: Kun je jouw bericht ook ff editten en zijn e-mail adres weer weghalen? Anders is het dadelijk onze schuld als hij ineens ondergespamd wordt...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 16-09-2005 14:03 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2005 14:01 schreef altx het volgende:
@7th Fallen Angel: Kun je jouw bericht ook ff editten en zijn e-mail adres weer weghalen? Anders is het dadelijk onze schuld als hij ineens ondergespamd wordt...

Done.

altx
Usericon van altx
Posted 16-09-2005 14:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2005 14:03 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Done.

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 16-09-2005 14:13 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Wacht mail af....

Hoe kan ik mies anders herkennen?

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 16-09-2005 14:21 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Tja, ik herken Mies wel... Jammer genoeg ken ik jou niet 7th FA, anders had ik um wel aangewezen... Let maar op de vreemde bekken/acties die Mies en zijn vrienden vaak beoefenen, dan herken je ze wel.
Heb wel zin in vanavond! Moet nog wel even bedenken wat ik aantrek, topje heb ik al, geeeen girlie. Nu nog beslissen tussen rok of broek en dat welke rok/broek... Dilemmas, dilemmas...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 16-09-2005 14:24 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2005 14:21 schreef DecomposingBitch het volgende:
Tja, ik herken Mies wel... Jammer genoeg ken ik jou niet 7th FA, anders had ik um wel aangewezen... Let maar op de vreemde bekken/acties die Mies en zijn vrienden vaak beoefenen, dan herken je ze wel.
Heb wel zin in vanavond! Moet nog wel even bedenken wat ik aantrek, topje heb ik al, geeeen girlie. Nu nog beslissen tussen rok of broek en dat welke rok/broek... Dilemmas, dilemmas...

Zie fototopic, staat een recente foto van mij in. Anders kun je me wel ff toevoegen op msn (zie profiel) dan kan ik wel een foto sturen. Jou zal ik namelijk ook niet herkennen....

Of zie eetstoornissen topic, staat ook foto van mij....(ik leid niet aan een eetstoornis hoor)

[Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 16-09-2005 14:27]

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 16-09-2005 14:33 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Foto van Mies

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com