|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit wordt echt wel een vette tour met Mercenary en Dew-Scented erbij!! Drie te gekke bands op een avond, wat wil je nog meer? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Bier |
|
Ik ben er bij |
|
quote: The Haunted |
|
quote: Komen al naar nederland. 18 november de baroeg |
|
Ja ik wil ze niet in die baroeg zien maar op een lekker groot podium met Nevermore. |
|
Nee The Haunted hoef ik niet zo nodig te zien. Bier daarentegen is een must! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
En een goeie opkomst, het komt steeds vaker voor dat die grote zaal in 013 niet lekker gevuld is. |
|
quote: Ik denk dat dit bij deze drie bands wel lekker druk zal zijn. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Als ze maar fatsoenlijk spelen, want dat viel de laatste 3x dat ik ze zag tegen. Als het me nu weer tegen valt hoef ik ze nevermore te zien, dan doe ik het wel met de cds. |
|
Idd.... toch maar binnenkort eens wat kaarten gaan scoren hehe..... is al binnenkort. |
|
quote: gezellie!! |
|
quote: |
|
Wordt weer feestje met veel bekenden zie ik al! |
|
quote: Je hebt je naam laten passen, of gewoon een nieuw account aangemaakt Luek geslacht ook, v mmm hahahah |
|
quote: Nieuwe Shredhead had al 10 k gepost. Mooi moment vond ik. En die V heeft er altijd al gestaan |
|
Kep er zin in!!! |
|
Yep, kaarten zijn in da house!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Tis bijna zo ver! Maar hopen dat ik dan kan headbangen! (2 gaten in mijn kaak, die moeten natuurlijk wel enigzins dichtzitten) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Hopelijk wordt het geen fiasco net als de vorige keer... |
|
Dan gaan we gewoon naar de kroeg ergens hahahah......... |
|
zit ook nog een hele foute striptent in de buurt voor noodgevallen...... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: vertel!!!! Ben benieuwd, anders blijft t bij de CD's draaien... |
|
En nog maar 3 nachtjes slapen.....*Kheb er zin in!!!!!!* |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |