|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Foto van jou?? |
|
quote:you've got mail |
|
quote: Is dat niet de Aardschok? Tjonge, hoe ontrui. |
|
quote: Zeurpiet... Ok ik lees um ook niet meer, maar wat heeft dat met Nevermore te maken? En er staat nog steeds (een soort van) metal in de Aardschok. Voor degene die die metal leuk vinden is dat toch prima? Nog een paAr uurtjes! ik hoop zo dat ze niet tegenvallen zoals de vorige keer in de 013! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Hap? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tja, soms moet je happen om weer ontopic te gaan toch? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: leuke fotoooo!! Kep er zin in!!! |
|
Nevermore was echt super!!! En ik heb een plectrum van Steve Smyth gekregen!! |
|
Was een gaaf avondje!!! Nevermore was dit keer wel voorzien van een goed geluid, tevens was Warren goed bij stem!! Dew was ook errug stoer maar ik vond ze een beetje misplaatst... Mercenary was eigenlijk mijn topper vd avond!! Geweldige band hoorrrrr |
|
quote: Heb ik nog veel gemist bij Nevermore?? Moest aan het begin van The Heart Collector weg.....*Kijkt trots naar het plectrum wat ze van Steve persoonlijk heeft gekregen* |
|
Hatsaaa dat was weer een vet concert. Mercenary gemist kwam pas bij de eerste noten van Dew Scented binnen. Die speelden goed zeker gezien het feit dat de drummer invalt voor de echte drummer die niet mee kan deze tour. Nevermore was echt te gek, gave setlist en lekker veel nieuw werk Ratje + Kennis Renyek en Devpem(?) nog gezien. @7th stond jij rechtsvoor? Want dan zou ik je gezien(en geschopt) moeten hebben. Maar dat heb ik niet But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ik stond vooraan net rechts van het midden! @ratje: WarreL was inderdaad goed bij stem!!! |
|
oh en Jeff Loomis But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: En niet te vergeten Steve Smyth kijkt nog eens trots naar plectrum wat hier voor haar ligt...... heel Nevermore heerscht gewoon!!! |
|
Nevermore was super supergaaf, in tegenstelling tot de vorige keer, toen waren ze giga bagger. Wat moet je in hemelsnaam met een stuk plastic van een artiest ? (tenzij je gitaar speelt en je kunt dat ding gebruiken). |
|
quote: Inderdaad, maarja ze is gewoon snel blij.. net als met de setlist op graspop of niet dan 7th! |
|
quote: Maar goed, Nevermore was genieten, goed geluid en een goede set. Mercenary niks van gezien, is mijn band sowieso niet. Dew... deed mij eigenlijk helemaal niks.... |
|
Nevermore was idd te gek! Gelukkig maar want dit was de laatste kans die ze van me kregene na zoveel prutsoptredens die ik van ze heb gezien. Erg gave set en lekker gespeeld. Jeff Loomis: Van Williams: Dew Scented ging me na 3 nummers vervelen en Mercenary heb ik gemist maar die boeien me toch niet. |
|
quote: Ik heb een aandenken aan optredens van mijn twee favoriete bands! Voorproefje op een meet & greet natuurlijk... @Bonnie: Wat is daar mis mee dan?? Laat mij er lekker blij mee zijn! |
|
Geweldig optreden alleen baal ik er gigantisch van dat ik weg voortijdig moest om die K*Ttrein te halen... Hoeveel toegiften hebben ze gespeeld en welke? Er was een tijd dat ik drumstokjes en plectrums ook altijd probeerde te bemachtigen, nu geef ik er niets meer om... Als ik iets vang geef ik het vaak zelfs af aan iemand die erom stond te smeken... Vind de herinnering van de beleving van het concert veel belangrijker... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Dan heb je wat gemist!! Enemies Of Reality en This Godless Endeavour *kippevel* |
|
Ow, dan heb ik alleen maar een stuk van This Godless Endeavor gemist, dat valt dan nog te overzien... Het optreden was natuurlijk wel weer veel te kort... ZOveel goede nummers niet gehoord, alhoewel ik wel erg blij was met "Dreaming Neon Black". Die had ik al lang niet meer live gehoord! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik had graag sanity assassin gehoord Verder erg vette setlist |
|
quote: The Sanity Assassin heb ik maar 1 keer live gehoord/gezien. Die spelen ze echt nooit jammer genoeg... Wel geweldig ook dat ze Sentient 6 speelden! Heersch tekst! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |