|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ong 1,6 uur... Begonnen om 5 voor 10 en rond 5 over half 12 waren ze afgelopen denk ik, aangezien ik dus een half nummer gemist heb. Maar ja, hoe lang ze ook spelen, af en toe kan het niet lang genoeg zijn... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Lol, ik ben nu TGE aan het luisteren en ik hoor nu dingen op drums die mij nog niet opgevallen waren maar nu wel omdat ik het hem heb zien doen. |
|
Ik hoor ineens de bas op het album... let ik normaal ook nooit op. Heb gisteren natuurlijk voor Jim Sheppard staan kwijlen, ook al is het misschien niet spectaculair moeilijk wat ie doet, hij doet ut wel goed en is een lekker ding! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Echt waar? Ik vind het een enorme griezel hehe. |
|
Gelukkig dan dat smaken verschillen... Ik dacht dat jij op donker haar viel? (o.a. Bonnie heeft toch donker haar?) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Haarkleur maakt mij geen reet uit hehe. Maar volgens mij is dit niet meer echt nevermore gerelateerd |
|
Ik heb Mercenary gemist omdat ik moest werken en pas om 20:45 aanwezig was Nevermore vond ik echt geweldig Jammer alleen dat ik bij het nummer 'This godless endeavour' naar de trein moest vertrekken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik vond het een supervet concert [wat een meevaller *phew* hehe] en een gave setlist!! Warrel Dane goed bij stem en Steve Smythe gelukkig niet zo aan het rommelen zoals ie wel es doet. Mja heb er geen spijt van dat ik geweest ben!! quote: Hiya! Enne, je had gelijk hoor, Opeth was het concert van het jaar tot nog toe quote: Connie!! Heb jou niet gezien "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Het was gaaf! Geen enkele band viel me tegen,leuk voorprogramma. Nevermore was geweldig,beter kan ik het niet omschrijven I love the smell of napalm in the morning! |
|
quote: slet ik heb je trouwens niet gezien, of heb je me ontweken |
|
Nevermore was erg gaaf |
|
Nevermore! |
|
quote: Ik heb mies geknuffeld |
|
quote: Tja, that's who I am... Ik heb jou en consorten idd niet gezien... Maar ja, ik was dan ook in cognito, dus heb ik mij buiten alle media aandacht gehouden. Eigenlijk jammer dat ik maandag weer vroeg moet werken, anders was ik zondag ook nog naar Nevermore gegaan denk ik... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Heb niet geld genoeg meer helaas, anders was ik ook gegaan. Ik had verwacht dat ik op Warrel zou kwijlen, maar toch meer op Steve (om maar ff de groupie/slet uit te hangen ) Als we ooit genoeg geld hebben, kunnen we ze wel gaan volgen haha... Voor de rest: Nevermore!!! |
|
quote: Damn Imke, is het weer zo ver? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Jammer, had graag een biertje met je gedronken. Bah maandag werken |
|
quote: Tja, maar dit keer toch echt! Natuurlijk zijn die bassisten van Behemoth en Nile nix bij Steve Smyth en Warrel Dane... |
|
slet |
|
Ja het was weer erg gezellig. Je moeder!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Ik vond het ook een extreem gaaf concert! Nu hopen dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn |
|
quote: Ik dacht al na het lezen van de eerste zin On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hééé! Heeeeel ff zou ik gaan hoor! ...telt dat ook...? |
|
quote: Ja ik ook, maar ik was er toch ook niet? Maurice zijn schuld On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |