IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nevermore in 013! --->16 Sept. Vorige pagina | Volgende pagina
yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 17-09-2005 13:08 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2005 12:50 schreef DecomposingBitch het volgende:
Ow, dan heb ik alleen maar een stuk van This Godless Endeavor gemist, dat valt dan nog te overzien... Het optreden was natuurlijk wel weer veel te kort... ZOveel goede nummers niet gehoord, alhoewel ik wel erg blij was met "Dreaming Neon Black". Die had ik al lang niet meer live gehoord!

Hoe lang hebben ze gespeeld dan?

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 17-09-2005 13:12 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ong 1,6 uur... Begonnen om 5 voor 10 en rond 5 over half 12 waren ze afgelopen denk ik, aangezien ik dus een half nummer gemist heb.
Maar ja, hoe lang ze ook spelen, af en toe kan het niet lang genoeg zijn...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

renYek
Usericon van renYek
Posted 17-09-2005 13:14 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Lol, ik ben nu TGE aan het luisteren en ik hoor nu dingen op drums die mij nog niet opgevallen waren maar nu wel omdat ik het hem heb zien doen.

DecomposingBitch
Schwa
Posted 17-09-2005 13:17 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik hoor ineens de bas op het album... let ik normaal ook nooit op. Heb gisteren natuurlijk voor Jim Sheppard staan kwijlen, ook al is het misschien niet spectaculair moeilijk wat ie doet, hij doet ut wel goed en is een lekker ding!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

renYek
Usericon van renYek
Posted 17-09-2005 13:27 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2005 13:17 schreef DecomposingBitch het volgende:
Ik hoor ineens de bas op het album... let ik normaal ook nooit op. Heb gisteren natuurlijk voor Jim Sheppard staan kwijlen, ook al is het misschien niet spectaculair moeilijk wat ie doet, hij doet ut wel goed en is een lekker ding!

Echt waar? Ik vind het een enorme griezel hehe.

DecomposingBitch
Schwa
Posted 17-09-2005 13:32 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Gelukkig dan dat smaken verschillen... Ik dacht dat jij op donker haar viel? (o.a. Bonnie heeft toch donker haar?)

renYek
Usericon van renYek
Posted 17-09-2005 13:43 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Haarkleur maakt mij geen reet uit hehe. Maar volgens mij is dit niet meer echt nevermore gerelateerd

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 17-09-2005 14:15 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik heb Mercenary gemist omdat ik moest werken en pas om 20:45 aanwezig was

Nevermore vond ik echt geweldig Jammer alleen dat ik bij het nummer 'This godless endeavour' naar de trein moest vertrekken

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 17-09-2005 14:59 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

Ik vond het een supervet concert [wat een meevaller *phew* hehe] en een gave setlist!! Warrel Dane goed bij stem en Steve Smythe gelukkig niet zo aan het rommelen zoals ie wel es doet. Mja heb er geen spijt van dat ik geweest ben!!

quote:
Op 17 september 2005 1:56 schreef *Sander* het volgende:
Ratje + Kennis
Renyek en Devpem(?) nog gezien.

Hiya!

Enne, je had gelijk hoor, Opeth was het concert van het jaar tot nog toe

quote:
Op 17 september 2005 1:48 schreef ratje het volgende:
Was een gaaf avondje!!!

Connie!! Heb jou niet gezien

"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"

Dismembered
sterf
Usericon van Dismembered
Posted 17-09-2005 16:22 by Dismembered Wijzig reactieProfiel van DismemberedQuote dit bericht

Het was gaaf! Geen enkele band viel me tegen,leuk voorprogramma. Nevermore was geweldig,beter kan ik het niet omschrijven

I love the smell of napalm in the morning!

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 17-09-2005 16:43 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2005 13:17 schreef DecomposingBitch het volgende:

slet

ik heb je trouwens niet gezien, of heb je me ontweken

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 17-09-2005 17:03 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Nevermore was erg gaaf

isa
Usericon van isa
Posted 17-09-2005 17:39 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Nevermore!

renYek
Usericon van renYek
Posted 17-09-2005 17:56 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2005 17:03 schreef Mies het volgende:
Nevermore was erg gaaf

Ik heb mies geknuffeld

DecomposingBitch
Schwa
Posted 17-09-2005 19:47 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2005 16:43 schreef Bonnie het volgende:
slet

ik heb je trouwens niet gezien, of heb je me ontweken

Tja, that's who I am...
Ik heb jou en consorten idd niet gezien... Maar ja, ik was dan ook in cognito, dus heb ik mij buiten alle media aandacht gehouden.

Eigenlijk jammer dat ik maandag weer vroeg moet werken, anders was ik zondag ook nog naar Nevermore gegaan denk ik...

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 17-09-2005 22:25 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2005 19:47 schreef DecomposingBitch het volgende:
Tja, that's who I am...
Ik heb jou en consorten idd niet gezien... Maar ja, ik was dan ook in cognito, dus heb ik mij buiten alle media aandacht gehouden.

Eigenlijk jammer dat ik maandag weer vroeg moet werken, anders was ik zondag ook nog naar Nevermore gegaan denk ik...

Heb niet geld genoeg meer helaas, anders was ik ook gegaan. Ik had verwacht dat ik op Warrel zou kwijlen, maar toch meer op Steve (om maar ff de groupie/slet uit te hangen )

Als we ooit genoeg geld hebben, kunnen we ze wel gaan volgen haha...

Voor de rest: Nevermore!!!

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 17-09-2005 22:28 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2005 22:25 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
...Ik had verwacht dat ik op Warrel zou kwijlen, maar toch meer op Steve (om maar ff de groupie/slet uit te hangen.......

Damn Imke, is het weer zo ver?

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 18-09-2005 2:11 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2005 19:47 schreef DecomposingBitch het volgende:
Tja, that's who I am...

Jammer, had graag een biertje met je gedronken.
Bah maandag werken

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 18-09-2005 12:04 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2005 22:28 schreef AngelOfDeath het volgende:
Damn Imke, is het weer zo ver?

Tja, maar dit keer toch echt! Natuurlijk zijn die bassisten van Behemoth en Nile nix bij Steve Smyth en Warrel Dane...

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 18-09-2005 15:18 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

slet

Kosterix
Usericon van Kosterix
Posted 18-09-2005 19:51 by Kosterix Wijzig reactieProfiel van KosterixQuote dit bericht

Ja het was weer erg gezellig.

Je moeder!!!!!!!!!!!!!!!

ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 20-09-2005 21:51 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

Ik vond het ook een extreem gaaf concert!

Nu hopen dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-09-2005 21:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 september 2005 21:51 schreef ivar het volgende:
Ik vond het ook een extreem gaaf concert!

Nu hopen dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn

Ik dacht al na het lezen van de eerste zin

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 20-09-2005 21:56 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 20 september 2005 21:52 schreef zillah-morte het volgende:
Ik dacht al na het lezen van de eerste zin

Hééé! Heeeeel ff zou ik gaan hoor!

...telt dat ook...?

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-09-2005 21:57 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 september 2005 21:56 schreef ivar het volgende:
Hééé! Heeeeel ff zou ik gaan hoor!

...telt dat ook...?

Ja ik ook, maar ik was er toch ook niet? Maurice zijn schuld

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com