|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
En ook mijn persoontje zal hierbij aanwezig zijn. Sander, kom je langs Utrecht toevallig? Drummer nodig? |
|
Tilburg via Utrecht....Beetje om he Myst haha ga anders naar Delft dan kan je mee But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ghehehe, was ook maar een geintje. Nee, waarschijnlijk pakken we gewoon de trein, zou je ook moeten doen! Kan je bij mij wel blijven pitten! Drummer nodig? |
|
Tja ik woon toch 10 minuten van 013 af, zal wel even een kijkje komen nemen. Ben alleen nog een beetje boos dat the haunted toch niet komt. |
|
Ik zou zo graag met iemand mee willen rijden, dat stomme vervoer ook altijd, keb n auto maar ben heel vaak bobbin en drink ook graag n biertje...Kan wel met de trein maar strand dan ergens waar ik niet woon, dus als er iemand toevallig in de omgeving Breda woont en nog n plekkie in de auto heeft??? hope so !! |
|
Ik zoek ook nog een rit heen en terug vanaf Zwollywood... Help!! |
|
Wanneer wordt die tyfus nachttrein nou eens ingevoerd? |
|
The Haunted doet een andere tour: The Haunted On Tour with God Forbid & Manntis 17. November 05 (NL) Rotterdam Baroeg 18. November 05 (NL) Harlem Patronaat 19. November 05 (NL) Hellendorn Laantarm |
|
Gvd waarom in die kleine baroeg. |
|
quote:jammar dat het doordeweek is of heel ver weg... |
|
quote: De Baroeg!!!! |
|
Nee niet die klote Baroeg gvd! |
|
quote: Nevermind, oplossing is gevonden! |
|
quote: Wa dan, thuis blijven??? hahahaha |
|
ok dan, ik rij ook wel, dan maar niet drinken grrr, iemand uit omgeving Breda meerijden?? |
|
quote: Nou, ik kom langs Breda vanuit Bergen op Zoom, ik kan je wel ff oppikken ofzo? |
|
Dat zou geweldig zijn... |
|
quote: mailadres staat in mn profiel!! |
|
Heb mijn kaartjes binnen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ja ik ga ook maar weer eens. Gratis natuurlijk, ik werk er niet voor niets Inter faeces et urinam nascimur |
|
Heen, heen, heen, heen, heen, heen!!! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Wij willen met jou mee rijden!!!!!! www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Spring maar achterop mijn fiets Gaan we dan woensdag al weg? Zijn we mooi op tijd You can either agree with me, or be wrong. |
|
Heb nog plek voor carpoolers vanaf delft/rotterdam But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |