![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Liefde heeft zijn eigen taal. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Ja ik snap het. Jij niet? Och jeetje.. Nouja, dan nogmaals maar omhoog schoppen dit topic. ![]() |
|
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het wel snappen ![]() *schopt mee* [Dit bericht is gewijzigd door derkesthai op 21-09-2005 15:38] "The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com ![]() |
|
quote: Dat is niet nixx wat je daar zegt. Wel begrijpelijk. ![]() ![]() |
|
quote: Het moge duidelijk zijn dat de reactie van mij totaal niet op jou slaat. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Dus het slaat op Mindless! Lesbisch dus. Ik haak af. ![]() |
|
quote: Dit hele forum is lesbisch.. daaaaaaag Broezeur! ![]() ![]() |
|
Oh Boerzeur hier ook al bezig? ![]() Volgende week mooi met de haren wapperen! ![]() ![]() |
|
Zekers te weten! Mooi feestje om de hoek is niet verkeerd. 3 Minuten heen en 30 minuten terug lopen ![]() ![]() ![]() Of nie FRNK ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 21-09-2005 16:16] You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote:pfff jij woont zeker wel een minuut dichter bij.. ik moet echt een teringeind.. ![]() ![]() |
|
quote: quote: HAHAHAHA tering hee!!! ![]() ![]() |
|
quote: Ja ja, het is afzien om naar een concert te gaan. ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: He! Ik moet eerst naar buiten dan de straat over en een brug! 1 brug te ver! Vermoeiend hoor. ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
tsja voor je het weet beland je tussen wal en schip ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Je vergeet de weg over te steken.. nog veeeeel verder. Zwaar inderdaad! ![]() ![]() |
|
quote: Ja klopt. Maar ik heb het graag over voor de wereldband Carnal Leftovers. Ik wil zelfs nog wel teruglopen na afloop, jaja. You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote:We kunnen evt. een taxi delen.. ![]() ![]() |
|
quote: Ja! En dan van jou huis alsnog naar de Docter lopen ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: quote: Stelletje idioten ook! ![]() ![]() |
|
quote:Da's maar een heel klein eindje ja, 3 minuten ofzo. ![]() @Mayo : ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehehe, en dan hoef je geen brug meer over. @mayo: dit topic moet vol!!!! ![]() Maar goed, ontopic: Gaat wel erg leuk worden. Kunnen we mooi in het ZPF bier drinken voor die tijd. Scheelt je 40 cent per bier ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Ja. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb hier gratiezzz bieah ![]() ![]() En daarna naar Heeeedon voor leuk feestje! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Neem maar mee! ![]() ![]() quote: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |