|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Liefde heeft zijn eigen taal. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja ik snap het. Jij niet? Och jeetje.. Nouja, dan nogmaals maar omhoog schoppen dit topic. |
|
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het wel snappen *schopt mee* [Dit bericht is gewijzigd door derkesthai op 21-09-2005 15:38] "The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com |
|
quote: Dat is niet nixx wat je daar zegt. Wel begrijpelijk. |
|
quote: Het moge duidelijk zijn dat de reactie van mij totaal niet op jou slaat. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dus het slaat op Mindless! Lesbisch dus. Ik haak af. |
|
quote: Dit hele forum is lesbisch.. daaaaaaag Broezeur! |
|
Oh Boerzeur hier ook al bezig? *schopt ook* Volgende week mooi met de haren wapperen! |
|
Zekers te weten! Mooi feestje om de hoek is niet verkeerd. 3 Minuten heen en 30 minuten terug lopen Of nie FRNK [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 21-09-2005 16:16] You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:pfff jij woont zeker wel een minuut dichter bij.. ik moet echt een teringeind.. |
|
quote: quote: HAHAHAHA tering hee!!! |
|
quote: Ja ja, het is afzien om naar een concert te gaan. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: He! Ik moet eerst naar buiten dan de straat over en een brug! 1 brug te ver! Vermoeiend hoor. You can either agree with me, or be wrong. |
|
tsja voor je het weet beland je tussen wal en schip |
|
quote: Je vergeet de weg over te steken.. nog veeeeel verder. Zwaar inderdaad! |
|
quote: Ja klopt. Maar ik heb het graag over voor de wereldband Carnal Leftovers. Ik wil zelfs nog wel teruglopen na afloop, jaja. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:We kunnen evt. een taxi delen.. |
|
quote: Ja! En dan van jou huis alsnog naar de Docter lopen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: quote: Stelletje idioten ook! |
|
quote:Da's maar een heel klein eindje ja, 3 minuten ofzo. @Mayo : |
|
quote: Hehehe, en dan hoef je geen brug meer over. @mayo: dit topic moet vol!!!! Maar goed, ontopic: Gaat wel erg leuk worden. Kunnen we mooi in het ZPF bier drinken voor die tijd. Scheelt je 40 cent per bier You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ja. tering wat n gelul weer allemaal |
|
Ik heb hier gratiezzz bieah En daarna naar Heeeedon voor leuk feestje! |
|
quote: Neem maar mee! quote: |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |