|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
pfff idd. dropshot ofnie frnk [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 04-10-2005 15:58] |
|
quote: haha ja ik zie nog een glaasje dropshot voor me en een glaasje flugel kan ik me herinneren maar verder weet ik niets meer van de docter. en ook helemaal niet dat we nog daar voor bij de sahara zaten. en SMS weet ik ook bijna niets meer van haha.. Chemical Wedding zat btw nog t/m zondag in mn kop, geweldig hoe jullie die spelen |
|
Enorm vette cover idd. Heerlijk mee bleren You can either agree with me, or be wrong. |
|
Meer metal in Hedon? Graag! Was gezellig... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
zal binnen kort es wat foto's plaatsen. |
|
het was idd supergezellig, ik heb me zeeeeer goed vermaakt daar, voor herhaling vatbaar |
|
Cool! Gauw weer komen ja |
|
quote: Laterz in de Docter ook gezellie gebabbeld, toch www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
*heeft een feesie gemist* Naja, Progpower was ook erg vet. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
een paar foto's van de avond |
|
ziet er niet uit. metal met kort haar. BAH! |
|
quote: Nee, dreads zijn lekker of niet dan,vuile slet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: nee... maar ze zijn wel lang. en dat kan de gemiddelde wanna be metalpauper niet zeggen. vroger was metal stoer... lang haar, duistere foto's, duistere teksten, maar tegenwoordig luistert elke gereformeerde relnicht naar metal... met zijn bijbel in de hand en zijn sociaal wenselijke outfit en outlook. bah |
|
quote:Wat een boel opgekropte frustraties en woede. Heeft de maatschappij jou ook al anaal genomen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dat is altijd al zo geweest joh...en de mensen die daar het felst tegen van leer trekken zijn meestal het snelste weer bij de mainstream-muziek terug... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Oja, metal draaide om uiterlijk! Als ik een gave cd opzet, hoor ik gewoon dat de muzikanten lange haren hebben. |
|
quote: Wie is er hier nou de rel-nicht, en volgens mij ben ik toch ietsje boel meer ouder dan jou dus heb ik ook iets meer recht van spreken. Vroeger in de oude Hedon waren er ook mensen met minder lang haar en die werden ook gerespecteerd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: nee... alleen onze vader wel... |
|
quote: hahaha... nee... metal draait gelukkig alleen maar om de diepzinnige en verborgen boodschappen in de teksten... |
|
quote: je hebt helemaal geen meer recht van spreken als ik... want dit is een forum... en gelukkig is het in dit land zo geregeld dat iedereen zeggenschap heeft... behalve bij de gereformeerde kliek... daar is "vader" altijd de leidinggevende en inspirerende figuur van de familie. anyway.. het gaat niet om respect krijgen, maar verdienen... |
|
Ik hoor me hier toch mooie verhalen over meneer Herrie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik heb mijn strepen in de metal toch al ruimschoots verdiend en als ik jou wil afzeiken dan doe ik dat ja!!!! www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:En daar ben jij hard mee bezig ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: hahaha... dat afzeiken gaat je niet eens lukken... en dat strepen verdienen... dat doe je bij de politie c.q. landmacht... welterusten opa. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |