|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
hm, wordt weer druk dus hehe Je moeder. |
|
cameraaaatje mee [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-09-2005 18:59] |
|
woei Je moeder. |
|
Neuh, cameraatje mee is slechte zaak Life doesn't get much better than this! |
|
idd ik ben te trendy om vastgelegd te worden hehe Je moeder. |
|
Tijdens Accellerate naar huis gegaan, had nogal erge koppijn gisteren. |
|
Was echt een coole avond, idd bizar druk. bijna |
|
Ik vond het keigaaf geweldig en onmeunig gezellig en donders kicken En ik wil graag iedereen bedanken voor een geweldige avond. Bedankt www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Joh, je had wel wat paracetamolletjes van mij mogen hebben hoor. Ook eeeeenorme koppijn, hele dag al.. ziek enzo. Maarre ja, gave avond.. super! |
|
Atjo hé, wat een avond!!!!!!! Ben nog steeds aan t bijkomen! ZHopelijk gaan ze nu weer wat meer metal programmeren in Hedon |
|
quote: De medewerkers die ik sprak waren allemaal helemaal verbaasd dat het zo'n groot aantal volk op de been bracht. Maarja nieuwe schoolseizoen is weer begonnen, nieuwe metalheads in town.. was vorige keer in popfront ook al te zien (nieuw vlees, nieuw vlees!!). Dus ja, ik hoop het.. meer metal in Hedon! |
|
ja was weer gezellig!!!! |
|
quote: Zou wel cool zijn meer hardrock en metal in hedon maarja programeur houd nie van metal. Volgens mij had ik 'm die avond nog gesproken begreep er niets van dat het zo druk was [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 03-10-2005 10:00] |
|
meer metal in zwolle? een aantal jaartjes terug mocht er bijvoorbeeld ook veel vaker als nu metal in popfront. kortom: je hebt van die programmeurs en dergelijke die er louter voor zichzelf zitten. metal = de manier om de meeste ballententen draaiende te maken / krijgen / houden. maar helaas... men betaald liever veel te veel euro's voor allerlei quasi interessante en zogenaamd kunstzinnig verantwoorde crap. metal is law! |
|
het was wel geinig, accelerate heerste weer goed en carnal leftovers was goed te doen, lekker geluid ook. en see my solution was het rennen naar de rock inn wel weer waard gok ik Je moeder. |
|
Ik heb zekers genoten van de positive vibes die er heerschten in Hedon, killer-avondje & knallend druk. Een special thanx naar iedereen die er was & natuurlijk onze collegae bands; Carnal & Accelerate.. thanx! THE SUN IS SHININ' !!!! |
|
quote: He Klaplong, alles kits (jezus wat een jaren '80 opmerking ) mooi man ook op zwaremetalen |
|
quote: thnxs [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 03-10-2005 21:09] |
|
quote: Pff stelletje mietjes!! See My Solution gaf een harstikke gaaf optreden hoor.. stukken beter dan dat jullie konden poolen |
|
nee dat was moeilijk Je moeder. |
|
quote: Ja dat zag ik |
|
quote: zaterdag was het erger, had met het afstoten de zwarte bal er al in NOG NOOIT MEEGEMAAKT! Je moeder. |
|
quote: Als jij hun hebt zien poolen, waar was jij dan??????????????????? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: In de rock inn uiteraard. NA See My Solution, uurtje of 2 toen ik bij Hedon vertrok. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |