|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:...of Mayo... |
|
quote: Hahahaha, dacht het niet hee! |
|
nee idd, ik heb ook geen gratis bieah You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ghegheghe jammer @BoL : de clue was dat zij dat dan meeneemt |
|
quote: Ghehehe.. je kan wel bieahtje van me krijgen in Hedon. Wel jammer dat het een vrijdag is (vrijdag ja toch?) |
|
@ FRNK: oooooh.....dus. Ratman in actie: You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:OEH Maar dan krijg je er wel een terug hoor! Hoezo jammer dat het een vrijdag is? |
|
quote: Nah, laat van werk weer.. haasten enzo en dan pas bier. Anders roestig aan doen met wat biertjes vooraf. Welja, feestje gaat het worden |
|
quote:Oh zo ja.. ja ach, kom je wel overheen die avond idd |
|
quote: Drink er wel eentje extra om het leed te verzachten.. |
|
quote: Leuke woordspeling, lachen man. Trek een mayo aan,en bij voorkeur een roze. Als jij dan met je haren gaat wapperen...wow |
|
**gaap** www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gaap Bemoei je nou gewoon met je eigen zaken. Hup, ga in je wiegje |
|
quote:Bemoei jij je dan verder niet meer met dit topic? Is iedereen tevreden |
|
quote:maillot heet zo'n ding toch... (en geen smoesjes dat dat ook een woordspeling was) Nou hier ook maar es een lijstje doen van wie er komen? -FRNK -Oni -BringerOfLight -MindlessMayo -AndreV -Ratje -Femaze -Verlepte theedoek -nogayblackmetal -ratman -Doomy -Hades (toch?) - |
|
quote: |
|
quote: Dat dat, stotter jij een bbbbeetje |
|
quote: Leer lezen, gatlarf. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: gatlarf die ken ik nog nie |
|
-FRNK -Oni -BringerOfLight -MindlessMayo -AndreV+Diana+half zwolle -Ratje -Femaze -Verlepte theedoek -nogayblackmetal -ratman -Doomy -Hades -lordruftlucht -theWich Even het toch achter mijn naam weggehaald |
|
|
|
quote: Hee zeikerd, geloof dat dit zijn eigen zaak ook is.. daar hij moet spelen in een van de bovengenoemde bands. |
|
ey ey liefde en harmonie mensen!!! maarja weer eens wat anders eindelijk in zwolle carnal en see my...... 1e keer??? zal aanwezig zijn |
|
quote: F**k off Breezah Als jij zindelijk word www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |