IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Zwolsche Aanval Hedon (See My Solution, Accelerate, Carnal Leftovers) 30 sept. Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 09-10-2005 20:27 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:26 schreef kwelgeest het volgende:
En daar ben jij hard mee bezig ja.

heet jij molenaar ofzo?

Nix
Usericon van Nix
Posted 09-10-2005 20:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:16 schreef Audiophile het volgende:
Oja, metal draaide om uiterlijk! Als ik een gave cd opzet, hoor ik gewoon dat de muzikanten lange haren hebben.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2005 20:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:27 schreef herrie het volgende:
heet jij molenaar ofzo?
Nopuh.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-10-2005 20:27 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

OFFTOPIC!!!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2005 20:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:27 schreef Audiophile het volgende:
OFFTOPIC!!!
Jow moeder is offtopic.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Bodyrotdrummer
Usericon van Bodyrotdrummer
Posted 10-10-2005 0:36 by Bodyrotdrummer Wijzig reactieProfiel van BodyrotdrummerQuote dit berichthttp://www.bodyrot.nl

quote:
Op 9 oktober 2005 20:26 schreef herrie het volgende:
hahaha... dat afzeiken gaat je niet eens lukken... en dat strepen verdienen... dat doe je bij de politie c.q. landmacht...
welterusten opa.

Niet eens respect voor oude mensen!!! Schaam je!!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-10-2005 0:53 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 0:36 schreef Bodyrotdrummer het volgende:
Niet eens respect voor oude mensen!!! Schaam je!!

Hey! Wanneer speelt Bodyrot eens in Hedon?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Bodyrotdrummer
Usericon van Bodyrotdrummer
Posted 10-10-2005 1:02 by Bodyrotdrummer Wijzig reactieProfiel van BodyrotdrummerQuote dit berichthttp://www.bodyrot.nl

quote:
Op 10 oktober 2005 0:53 schreef Doomy het volgende:

Hey! Wanneer speelt Bodyrot eens in Hedon?

Dat weten ze bij Hedon denk ik beter dan wij.

[Dit bericht is gewijzigd door Bodyrotdrummer op 10-10-2005 1:03]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2005 1:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vrijdag 30 september, de verbazing was groot toen ik aan kwam fietsen bij poppodium Hedon en er een dikke rij stond. Was ik wel bij de juiste zaal, op de juiste dag? Het was de dag van de ‘Zwolsche Aanval’, drie Zwolse metalbands mochten hun kunsten komen vertonen. Met iets meer dan 500 bezoekers stond de zaal dan ook propvol. Een memorabele avond voor zowel de bands, Hedon en het publiek in een compleet uitverkochte zaal.

De aftrap werd verzorgd door de 5 koppige death metal band Carnal Leftovers, die eigenlijk vandaag hun cd presentatie zouden houden. Jammer genoeg was de nieuwe MiniCD ‘Pressure Pleasure’ door een format fout van de masterCD nog niet beschikbaar. Wel speelde de band een aantal nieuwere nummers van de MiniCD, waaronder Submission, Pressure Pleasure, The Green Solution en Lactose Intolerance. Uiteraard kwamen er ook nummers uit het oudere werk voorbij zoals Fluffy Little Teddybears, Xenotopia, Caffeine Induced Insomnia, Crap 1 en de Black Sabbath cover Children Of The Grave. Als toegift kregen we nog een cover van Deicide When Satan Rules This World voorgeschoteld. Normaal gesproken hebben bands die de avond openen er een lastige klus aan, veelal druppelt het publiek dan gestaag binnen en drinkt dan eerst rustig een aantal biertjes. Zeker het Zwolse publiek, wat toch wel bekend staat als moeilijk overtuigbaar en stug publiek. Maar deze band had hier geen enkele moeite mee. Al snel veranderde de overvolle zaal op de tonen van Carnal’s vrolijke death metal,
in een meezingende, pittende, headbangende, enthousiaste massa. De heren hadden het duidelijk naar hun zin op het podium en het publiek bleef enthousiast tot aan de laatste noot!

Hierna was het de beurt aan de heavy metal band Accelerate, welke momenteel bezig zijn met het opnemen van een nieuwe (nog naamloze) demo met daarop vier nieuwe nummers. De band werd met gejuich onthaald, ondanks dat heavy metal in Zwolle niet zo heel erg leeft. Tenminste dat dacht ik, aan het publiek te zien bleek ik het bij het verkeerde eind te hebben. Ronnie was goed bij stem (op een paar uitschietertjes na) en de overige heren lieten een mooi staaltje instrumentbeheersing zien. Al snel ontstond er vooraan het podium een muur van wapperend haar en brak er hier en daar een pitje uit. Het publiek had duidelijk zin in een feestje, alhoewel dat vast en zeker ook aan de hoeveelheid bier heeft gelegen. De bar in de zaal was na verloop van tijd namelijk compleet bierloos. Na een intro volgden in rap tempo de nummers Stealer of Dreams, When The Anaesthetic Fails, Extreme Machines, Chemical Wedding, Demons en Band of Brothers. Vervolgens nog een solo van bassist Jaap, gevolgd door de nummers Symphony of Destruction, Steel Door, Lost Boys en als afsluiter een prachtige versie van Predator (The Trooper).

Als laatste was daar dan eindelijk de new wave metal van See My Solution, velen leken hierop te hebben gewacht en het publiek ging dan ook compleet uit z’n dak. Blikvanger en zanger Ido maakte zijn reputatie als ‘geflipte ADHD zanger’ meer dan waar, in positieve zin. Als een wervelwind stormt hij over het podium, terwijl de screams en de grunts zich in snel tempo afwisselen met de cleane zang. Veelzijdig is hiervoor wel een gepast woord en niet alleen voor de zang. Ook muzikaal gezien is het een zeer verfrissende band, gedreven en enthousiast brengen zij een lekkere portie metal met herkenbare refreinen en lekkere riffs. Nummers als Showdown, Fourfold, Angels On My Driveway, A Vital Smile Of Fame, Given, Ivory, Drinking Silent Waters, Newborn Witness kwamen voorbij. Verder werd de zaal nog getrakteerd op een drumsolo van Tim gevolgd door de mooie afsluiter My Inside Story. Voor de derde keer vanavond, veranderde de zaal weer in een grote bewegende, dansende massa. Mooi om te zien is de vooruitgang die deze jonge band in korte tijd heeft geboekt, van hun podium presentatie kan menig band nog wat leren!

Zo dan.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-10-2005 1:14 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 1:02 schreef Bodyrotdrummer het volgende:
Dat weten ze bij Hedon denk ik beter dan wij.
OK, ik ben er

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-10-2005 1:15 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 1:10 schreef MindlessMayo het volgende:
Vrijdag 30 september, de verbazing was groot toen ik aan kwam fietsen bij poppodium Hedon en er een dikke rij stond. Was ik wel bij de juiste zaal, op de juiste dag? Het was de dag van de ‘Zwolsche Aanval’, drie Zwolse metalbands mochten hun kunsten komen vertonen. Met iets meer dan 500 bezoekers stond de zaal dan ook propvol. Een memorabele avond voor zowel de bands, Hedon en het publiek in een compleet uitverkochte zaal.

De aftrap werd verzorgd door de 5 koppige death metal band Carnal Leftovers, die eigenlijk vandaag hun cd presentatie zouden houden. Jammer genoeg was de nieuwe MiniCD ‘Pressure Pleasure’ door een format fout van de masterCD nog niet beschikbaar. Wel speelde de band een aantal nieuwere nummers van de MiniCD, waaronder Submission, Pressure Pleasure, The Green Solution en Lactose Intolerance. Uiteraard kwamen er ook nummers uit het oudere werk voorbij zoals Fluffy Little Teddybears, Xenotopia, Caffeine Induced Insomnia, Crap 1 en de Black Sabbath cover Children Of The Grave. Als toegift kregen we nog een cover van Deicide When Satan Rules This World voorgeschoteld. Normaal gesproken hebben bands die de avond openen er een lastige klus aan, veelal druppelt het publiek dan gestaag binnen en drinkt dan eerst rustig een aantal biertjes. Zeker het Zwolse publiek, wat toch wel bekend staat als moeilijk overtuigbaar en stug publiek. Maar deze band had hier geen enkele moeite mee. Al snel veranderde de overvolle zaal op de tonen van Carnal’s vrolijke death metal,
in een meezingende, pittende, headbangende, enthousiaste massa. De heren hadden het duidelijk naar hun zin op het podium en het publiek bleef enthousiast tot aan de laatste noot!

Hierna was het de beurt aan de heavy metal band Accelerate, welke momenteel bezig zijn met het opnemen van een nieuwe (nog naamloze) demo met daarop vier nieuwe nummers. De band werd met gejuich onthaald, ondanks dat heavy metal in Zwolle niet zo heel erg leeft. Tenminste dat dacht ik, aan het publiek te zien bleek ik het bij het verkeerde eind te hebben. Ronnie was goed bij stem (op een paar uitschietertjes na) en de overige heren lieten een mooi staaltje instrumentbeheersing zien. Al snel ontstond er vooraan het podium een muur van wapperend haar en brak er hier en daar een pitje uit. Het publiek had duidelijk zin in een feestje, alhoewel dat vast en zeker ook aan de hoeveelheid bier heeft gelegen. De bar in de zaal was na verloop van tijd namelijk compleet bierloos. Na een intro volgden in rap tempo de nummers Stealer of Dreams, When The Anaesthetic Fails, Extreme Machines, Chemical Wedding, Demons en Band of Brothers. Vervolgens nog een solo van bassist Jaap, gevolgd door de nummers Symphony of Destruction, Steel Door, Lost Boys en als afsluiter een prachtige versie van Predator (The Trooper).

Als laatste was daar dan eindelijk de new wave metal van See My Solution, velen leken hierop te hebben gewacht en het publiek ging dan ook compleet uit z’n dak. Blikvanger en zanger Ido maakte zijn reputatie als ‘geflipte ADHD zanger’ meer dan waar, in positieve zin. Als een wervelwind stormt hij over het podium, terwijl de screams en de grunts zich in snel tempo afwisselen met de cleane zang. Veelzijdig is hiervoor wel een gepast woord en niet alleen voor de zang. Ook muzikaal gezien is het een zeer verfrissende band, gedreven en enthousiast brengen zij een lekkere portie metal met herkenbare refreinen en lekkere riffs. Nummers als Showdown, Fourfold, Angels On My Driveway, A Vital Smile Of Fame, Given, Ivory, Drinking Silent Waters, Newborn Witness kwamen voorbij. Verder werd de zaal nog getrakteerd op een drumsolo van Tim gevolgd door de mooie afsluiter My Inside Story. Voor de derde keer vanavond, veranderde de zaal weer in een grote bewegende, dansende massa. Mooi om te zien is de vooruitgang die deze jonge band in korte tijd heeft geboekt, van hun podium presentatie kan menig band nog wat leren!

Zo dan.

At last!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2005 1:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 1:15 schreef Doomy het volgende:
At last!

Soms slaat de verveling toe en wil men iets schrijven, nouja.. leuk toch, beetje oefenen.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 10-10-2005 1:19 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 1:17 schreef MindlessMayo het volgende:
Soms slaat de verveling toe en wil men iets schrijven, nouja.. leuk toch, beetje oefenen.
Er staat me iets bij dat ik de helft vorige week al had gelezen...

Goed dat ie nu eindelijk af is

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-10-2005 9:19 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Yeah cool stuk Mayo!

Leuk om terug te lezen

AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 10-10-2005 9:55 by AndreV Wijzig reactieProfiel van AndreVQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 1:10 schreef MindlessMayo het volgende:

Zo dan.

Cool stukkie majo.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2005 12:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 1:19 schreef Doomy het volgende:
Er staat me iets bij dat ik de helft vorige week al had gelezen...

Goed dat ie nu eindelijk af is

Klopt ja, vrije dag enzo

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-10-2005 12:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 oktober 2005 20:05 schreef herrie het volgende:
ziet er niet uit. metal met kort haar. BAH!

HAHAHAHAHAHAHAHA

wat een mongool :D

Je moeder.

herrie
Usericon van herrie
Posted 10-10-2005 15:33 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

HAHAHAHAHA????

slome
Usericon van slome
Posted 10-10-2005 15:37 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 15:33 schreef herrie het volgende:
HAHAHAHAHA????

Ach, misschien mogen de mods die oproep tot ban toch wel letterlijk opvatten.

Laat eerst maar eens een stel hersens groeien ipv haar.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2005 15:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 15:37 schreef slome het volgende:
Ach, misschien mogen de mods die oproep tot ban toch wel letterlijk opvatten.

Laat eerst maar eens een stel hersens groeien ipv haar.

Done, geloof ik.. als ik het klachten topic zo lees

Ohnee toch niet, lees verkeerd..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-10-2005 15:40]

slome
Usericon van slome
Posted 10-10-2005 15:41 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 15:40 schreef MindlessMayo het volgende:
Done, geloof ik.. als ik het klachten topic zo lees

Nope, staat nog geen gebanned in zijn profiel.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2005 16:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 15:41 schreef slome het volgende:
Nope, staat nog geen gebanned in zijn profiel.

slome
Usericon van slome
Posted 10-10-2005 17:57 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 16:50 schreef MindlessMayo het volgende:

Wat is er nu zo grappig?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2005 17:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 17:57 schreef slome het volgende:
Wat is er nu zo grappig?

Och het is gewoon grappig als hij hier ook een ban zou krijgen. Had al een 'ban' in popfront (alweer opgeheven ondertussen) en dan ook nog eens op zm.. goed bezig.. daarom -->

slome
Usericon van slome
Posted 10-10-2005 18:02 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ah, gezien zijn postgedrag zou je haast ook denken dat hij op school ook een permanente ban heeft gekregen.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com