|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Kommie ook? |
|
Ik ben nog aan het 'hmm'-en. Dus nog niet zeker. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Pff vrouwen! |
|
kwil accelerate wel weer zien, beviel goed op occultfest Je moeder. |
|
quote:Nee duh Ach ja, houdt het topic hoog he DUS RATJE KOMT NIET MEER?! Afhaker. |
|
Hoe makkelijk zijn ze eigenlijk met tassen in de garderobe bij Hedon? Ik ga een tas bij me hebben die wat groter dan gemiddeld is |
|
quote: Kan je daar gewoon afgeven ... tegen een vergoeding weliswaar. Word dan keurig op gepast! |
|
Yep, gaat allemaal erg netjes daarzo. @carnagath: coola avatar Tot vrijdag, be there or be short hared!! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Eh say what? Woah zin in hee! Bieah! |
|
Er staat trouwens een heel leuk stuk over carnal in de peperbus (voor de zwollenaren onder ons). En een hele stoere foto. see you at occultfest! |
|
quote: Je moeder. |
|
Ondanks mijn kortharige poser status ben ik er ook wel weer. Band of brotheeers Life doesn't get much better than this! |
|
Ik kom mee poseren iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik ben er toch niet, komt even helemaal niet uit. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
*Schop* Men kan mij samen met BringerOfLight vinden achter de merchandise stand.. Dus kom daar allemaal ook ff een biertje drinken!! |
|
Net gehoord dat Mier en ik er ook gaan zijn vanavond |
|
quote: Hee gaaf!! Gezellig |
|
Boringzooitje, ik ben er zeker niet |
|
quote: Mooi, dan word het in ieder geval gezellig zonder broezah de loozah www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Nee maar waar ben je wel, enige wat je op dit forum doet is bands en concerten afzeiken. Leuk leven ja! |
|
quote: cool |
|
hoe meer Mier, hoe meer plezier ofzo? |
|
nee, dat was bier bij mier is eentje wel genoeg [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 30-09-2005 15:47] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |