|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehehe, +1 Zoals ik ook al op de muur schreef: quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Precies, ik ben trouwens al blij genoeg dat Exodus er staat. Destruction erbij zou trouwens heel leuk zijn. |
|
30 euro voor Primordial en Behemoth... Hmm... Hopen dan dat er wat leuks bij wordt geboekt dat het het geld en de lange reis waard gaat worden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Waar lees jij Behemoth? Primordial en Wintersun zijn tof al kon Wintersun niet overtuigen op Summer Breeze. Hopelijk nog een leuke band erbij en dan is het wel de moeite waard om te gaan. |
|
In de nieuwe Aardschok staat dat Behemoth, Occult, Unleashed en Kataklysm ook komen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 23-08-2005 21:37] |
|
Primordial weet mij live heel erg te boeien. Die band samen met een leuk aantal headliners zal mij wel aantrekkelijk klinken. |
|
hypocrisy al us gezien, maar wil ik cker nog een keer zien, als behemoth idd komt......oohhhh exodus... mag er ook wezen wacken + bier = geheugenverlies |
|
Exodus en Onslaught? Daar gaat Oud Vuil wel aanwezig zijn, lijkt me. Gaaf! Edit, oew, Behemoth wil ik ook wel een keer zien. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 23-08-2005 23:28] |
|
quote: Ik kan waarempel de bron niet meer vinden! Ik zou toch zweren dat ik het ergens vandaan had. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nee toch niet weer Unleashed? Echt de meest schrale death metal die je kan verzinnen. |
|
quote: Ach nee man zij zijn live juist leuk. Ze zwepen iedereen goed op, en spelen hun nummers gewoon goed. Lekkere down to earth deathmetal van de oude stempel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Aka saai |
|
quote: Heb je ze wel eens live gezien dan de laatste tijd? Erg gezellie. OP wacken vorig jaar toch wel een van DE bands van Wacken. Maar ik moet zeggen dat ik ze wel wat Bolt throwereigenschappen hebben. Niet qua muziek, maar om het volgende: Bolt thrower een geweldige liveband, maar op cd SAAI *heeft net Warmaster gekocht * On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
BT is idd één van de weinige bands die live echt goed tot zijn recht komt, 90% van death metal is live S-A-A-I^666 |
|
Unleashed doet me gewoon helemaal niks. Op cd vind ik het al matig maar live, tja het kan me gewoon absoluut niet boeien. Ik wil altijd een energie-boost van bands krijgen maar bij hun krijg ik dat totaal niet. Het enige wat ik de laatste keer kreeg was oorpijn omdat 't geluid te hard stond. |
|
Exodus en ONSLAUGHT!!!!!! Fuck yeah! Doe er nog maar 1-2 thrash bands bij en ik ben helemaal blij hehe. voor Exodus en Onslaught dok ik toch wel 30 pleuro... |
|
Goh, voor de verandering vind ik t een programma waarvoor ik nu al zou denken om een kaartje te kopen. In plaats van op t allerlaatste moment. dat kerst en paas gebeuren heeft naar mijn idee te lang voort borduurt op dezelfde (soort) bands. Niet dat ik dan niet ging hoor. Al was t alleen maar om te bieren!! |
|
^Haha precies, eerst denk je van nee fuck die kut line-up. En dan heb je geen kont te doen met kerst en ga je toch. Ach ja, gelukkig heeft metallyssee er wel wat verandering in gebracht. |
|
quote: Hun eerste CD is anders wel een classic, zeker de moeite waard om ff te beluisteren als je old school dm iig waardeert ala War Master van Bolt Thrower bijvoorbeeld "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: +1 |
|
Grimbert, ik rijd met je mee. Dat je het even weet Bruce Banner |
|
Hehe, smeerlap. |
|
Weet iemand wat hier de bedoeling van is? X-Mass Tour 2 (preliminary band info, tour dates and locations) Morbid Angel Primordial Ensiferum Enthroned Origin 07.12.05 London 08.12.05 Holland 09.12.05 Belgium 10.12.05 Frankfurt Halle hanau 11.12.05 Paris 12.12.05 Srassbourg 13.12.05 Winterthus 14.12.05 France 15.12.05 Barcelona 16.12.05 Madrid 17.12.05 Bergara 18.12.05 Bordeau Yeah, Origin!!!!! Bron is trouwens de Ensiferum site. |
|
quote: Oeh die eerste bands On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |