|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
wast volle bak? |
|
quote:Ik ook niet van jouw post dus dat scheelt. Mijn punt is dat het een ruk line-up was. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
was gaaf feessie!!! veel bekenden weer gezien maar ook te weinig gesproken doordat alles elkaar zo teringsnel opvolgde!! carcasstrid |
|
hehe ja was weer een leuk feestje, leng'tsche en in quest heerschten! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
exodus was bruut. jammer alleen van dat solo-geneuzel en jammer dat ik primordial heb gemist. Entombed viel met 1 gitarist behoorlijk tegen. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hypocrisy-geluid was echt ruk, halverwege maar alvast naar het station gegaan... |
|
quote:Ik weet niet waar jij stond, maar ik vond het geluid gewoon OK. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Voor de bar achter-bovenin. Geen gitaar te horen. Stond jij in de zaal? |
|
Zo'n beetje halverwege de zaal ja... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik kon de gitaar wel aardig horen bij Hypocrisy. |
|
Was best een leuk feestje met als hoogtepunten Wintersun, Exodus en Hypocrisy. Wintersun had ik niet verwacht goed te vinden, maar damn.. dat klonk lekker! Exodus heerscht gewoon en ook de hele show er om heen, oja en de solo's inderdaad.. Hypocrisy vond ik een flink helder geluid hebben beneden in de zaal, wat een stemgeluid ook en ook hier uiteraard het stukje show weer, lekker hoor! Opblaasschapen de gekste.. |
|
Na wat wikken en wegen (want behoorlijk duur voor een niet spectaculair programma, maar altijd wel een gezellig en leuk feestje)besloten dit jaar toch maar weer naar Xmass fest te gaan Tegen vieren kwamen we aan in 013, eerst even muntjes en bier gescoord en vervolgens een half nummertje gezien van Before Silence, dat kon ons niet echt boeien en omdat we toch wel nieuwsgierig waren naar Wintersun snel koers gezet naar de grote zaal . Muzikaal zat het prima in elkaar, maar als ik toetsen en hele kuddes violen hoor waar ik vervolgens niets van terug zie op het podium voel ik me een beetje voor de gek gehouden. Na zo'n 15 minuten vond ik Pleurisy een veel beter idee dan hier blijven kijken. En dat was lekker ; behoorlijk standaard mid-tempo deathmetal. Maar zeer genietbaar. Voor het eerst van de dag ff lekker wat gebanged en uiteraard genoten van die vreselijk gave strot van George. Toen vlug even naar Onslaught geweest ; was hier amper bekend mee ; maar ik moet zeggen dat het erg overtuigend en enthousiast was, vooral voor een stelletje ouwe lullen. Jammer dat het overlapte met Leng Tch'e anders was ik het echt wel af blijven kijken. Hopelijk krijg ik binnenkort op een ander festival een herkansing. Leng Tch'e had ik een keer eerder gezien en toen vond overweldigend gaaf. Dit keer bevestigden ze dat idee voor 200%. Ge-fucking-weldig !!! Een half uur zwaar uit mijn plaat gegaan.. Daarna klein stukje Naglfar gezien; absoluut niet slecht maar is gewoon niet mijn muziek. En aangezien mijn maagje begon te knorren was de “Vet-Cave” een logische keuze. Na een broodje knakworst was ik weer helemaal klaar voor de volgende biertjes en de volgende band. Dat was de tweede Belgische band van de dag : In-quest , net als op Graspop speelden ze behoorlijk strak en konden ze me voor een half uurtje zeer bekoren. Vervolgens was het de beurt aan Entombed; ik heb die band volgens mij al meer dan 15 x gezien op festivals in de loop der jaren en echt geweldig had ik ze nog nooit gevonden. Deze keer heb ik echter vreselijk staan genieten en dat was naast de klassiekers voor het grootse deel te wijten aan de spelvreugde en het enthousiasme van de mannen. De rest van de programmering in de kleine zaal geloofde ik verder wel. Na het horen van de laatste Exodus-cd was ik namelijk behoorlijk nieuwsgierig wat deze mannen ons deze avond gingen voor schotelen. Tot mijn grote schande moet ik bekennen niet echt thuis te zijn in het oeuvre van deze legendarische thrashers, maar wat er deze avond over ons werd uitgestort vond ik meer dan geweldig en ik ben dan ook onwijs uit mijn dak gegaan. Na Leng Tch’e voor mij de band van de dag. Tenslotte alweer tijd voor Hypocrisy ; veel te snel, Time flies when you’re having fun…… Aangezien ik op Graspop weinig tot niets had meegekregen van het optreden van deze heren (ivm overmatige alcoholconsumptie), had ik iets in te halen. Ook met deze band was ik weinig bekend dus afgelopen week maar eens een best of beluisterd. En niet alles maar sommige stukken vond ik zeer gaaf op cd. Live vond ik ook een erg sterke en vooral gevarieerde band. Vooraan gedrukt tegen het hek recht voor de boxen heb ik lekker mee staan bangen. Kortom ; ik heb een erg fijn feestje gehad. En ik vond het echt erg gezellig !! |
|
pix from Gent online @ www.musketerofdeath.nl |
|
Shit wat een geweldige ruk bands waren er toch deze keer. Me kapot gelachen tijdens Wintersun, wat wat Wintersun fans vervelend vonden hahahahaha, verder was Naglfar wel een grappig bandje, Exodus was super vette shit, daar ga ik eens wat nieuwere shit van scoren. Hypocrisy wou ik erg graag zien, maar dat komt wel een andere keer... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Kei gaaf man, kei gaaaaaf! Vertel eens, over die rukbands.. heb je wel je kaartje moeten dokken? |
|
quote: Nee. kreeg 'm gratis.fijn voor mij he ?en ja, ik BEN gaaf. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Good for youuuu.. |
|
quote: Vind ik ook. En ik vind jou heel aardig hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Jeuj. |
|
Iemand een idee welke nummers Hypocrisy heeft gespeeld>?? |
|
Wie weet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Niet veel goeds. Band van de dag: Primordial. |
|
|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |