IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : X-Mass 2005 ---> Exodus & Hypocrisy Vorige pagina | Volgende pagina
Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 18-12-2005 13:37 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Godver wat een tempo waarin die bands elkaar opvolgden. Ik ben nog moe van het heen en weer rennen.
Wintersun was best gaaf; jammer dat de zang bijna niet was te horen. Onslaught was vet; die ouwetjes speelden retestrak, en hadden het zo te zien prima naar hun zin. Entombed viel tegen; ik heb ze wel eens beter gehoord. Exodus heb ik gemist. Primordial was o.k. Altijd leuk om te zien hoe iemand zijn ziel eruit schreeuwt. En tot slot Hypocrisy, dat was een one-man show van Horgh. Sjeezes wat kan die drummen zeg. Geweldig.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-12-2005 13:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

wast volle bak?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-12-2005 14:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 13:21 schreef yowannuzz het volgende:
Daar heb ik niet van terug.
Ik ook niet van jouw post dus dat scheelt.

Mijn punt is dat het een ruk line-up was.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

oscura
Usericon van oscura
Posted 18-12-2005 14:19 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

was gaaf feessie!!! veel bekenden weer gezien maar ook te weinig gesproken doordat alles elkaar zo teringsnel opvolgde!!

carcasstrid

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-12-2005 14:46 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

hehe ja was weer een leuk feestje, leng'tsche en in quest heerschten!

wait for me dragon, we'll meet in the sky

krux
Usericon van krux
Posted 18-12-2005 17:09 by krux Wijzig reactieProfiel van kruxQuote dit berichthttp://-

exodus was bruut. jammer alleen van dat solo-geneuzel en jammer dat ik primordial heb gemist. Entombed viel met 1 gitarist behoorlijk tegen.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-12-2005 22:47 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 1:10 schreef Dark incarnation het volgende:
Tering, wat was Hypocrisy ontzettend vet vanavond!!!!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 18-12-2005 22:55 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Hypocrisy-geluid was echt ruk, halverwege maar alvast naar het station gegaan...

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-12-2005 22:56 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 22:55 schreef Audiophile het volgende:
Hypocrisy-geluid was echt ruk, halverwege maar alvast naar het station gegaan...
Ik weet niet waar jij stond, maar ik vond het geluid gewoon OK.

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 18-12-2005 22:58 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 18 december 2005 22:56 schreef Doomy het volgende:
Ik weet niet waar jij stond, maar ik vond het geluid gewoon OK.
Voor de bar achter-bovenin. Geen gitaar te horen. Stond jij in de zaal?

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-12-2005 23:02 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Zo'n beetje halverwege de zaal ja...

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 18-12-2005 23:25 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik kon de gitaar wel aardig horen bij Hypocrisy.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-12-2005 23:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Was best een leuk feestje met als hoogtepunten Wintersun, Exodus en Hypocrisy. Wintersun had ik niet verwacht goed te vinden, maar damn.. dat klonk lekker! Exodus heerscht gewoon en ook de hele show er om heen, oja en de solo's inderdaad.. Hypocrisy vond ik een flink helder geluid hebben beneden in de zaal, wat een stemgeluid ook en ook hier uiteraard het stukje show weer, lekker hoor!

Opblaasschapen de gekste..

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 19-12-2005 22:21 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Na wat wikken en wegen (want behoorlijk duur voor een niet spectaculair programma, maar altijd wel een gezellig en leuk feestje)besloten dit jaar toch maar weer naar Xmass fest te gaan

Tegen vieren kwamen we aan in 013, eerst even muntjes en bier gescoord en vervolgens een half nummertje gezien van Before Silence, dat kon ons niet echt boeien en omdat we toch wel nieuwsgierig waren naar Wintersun snel koers gezet naar de grote zaal .
Muzikaal zat het prima in elkaar, maar als ik toetsen en hele kuddes violen hoor waar ik vervolgens niets van terug zie op het podium voel ik me een beetje voor de gek gehouden. Na zo'n 15 minuten vond ik Pleurisy een veel beter idee dan hier blijven kijken. En dat was lekker ; behoorlijk standaard mid-tempo deathmetal. Maar zeer genietbaar. Voor het eerst van de dag ff lekker wat gebanged en uiteraard genoten van die vreselijk gave strot van George.
Toen vlug even naar Onslaught geweest ; was hier amper bekend mee ; maar ik moet zeggen dat het erg overtuigend en enthousiast was, vooral voor een stelletje ouwe lullen. Jammer dat het overlapte met Leng Tch'e anders was ik het echt wel af blijven kijken. Hopelijk krijg ik binnenkort op een ander festival een herkansing.
Leng Tch'e had ik een keer eerder gezien en toen vond overweldigend gaaf. Dit keer bevestigden ze dat idee voor 200%. Ge-fucking-weldig !!! Een half uur zwaar uit mijn plaat gegaan..
Daarna klein stukje Naglfar gezien; absoluut niet slecht maar is gewoon niet mijn muziek. En aangezien mijn maagje begon te knorren was de “Vet-Cave” een logische keuze. Na een broodje knakworst was ik weer helemaal klaar voor de volgende biertjes en de volgende band.
Dat was de tweede Belgische band van de dag : In-quest , net als op Graspop speelden ze behoorlijk strak en konden ze me voor een half uurtje zeer bekoren.
Vervolgens was het de beurt aan Entombed; ik heb die band volgens mij al meer dan 15 x gezien op festivals in de loop der jaren en echt geweldig had ik ze nog nooit gevonden. Deze keer heb ik echter vreselijk staan genieten en dat was naast de klassiekers voor het grootse deel te wijten aan de spelvreugde en het enthousiasme van de mannen.
De rest van de programmering in de kleine zaal geloofde ik verder wel. Na het horen van de laatste Exodus-cd was ik namelijk behoorlijk nieuwsgierig wat deze mannen ons deze avond gingen voor schotelen. Tot mijn grote schande moet ik bekennen niet echt thuis te zijn in het oeuvre van deze legendarische thrashers, maar wat er deze avond over ons werd uitgestort vond ik meer dan geweldig en ik ben dan ook onwijs uit mijn dak gegaan. Na Leng Tch’e voor mij de band van de dag.
Tenslotte alweer tijd voor Hypocrisy ; veel te snel, Time flies when you’re having fun…… Aangezien ik op Graspop weinig tot niets had meegekregen van het optreden van deze heren (ivm overmatige alcoholconsumptie), had ik iets in te halen. Ook met deze band was ik weinig bekend dus afgelopen week maar eens een best of beluisterd. En niet alles maar sommige stukken vond ik zeer gaaf op cd. Live vond ik ook een erg sterke en vooral gevarieerde band. Vooraan gedrukt tegen het hek recht voor de boxen heb ik lekker mee staan bangen.

Kortom ; ik heb een erg fijn feestje gehad. En ik vond het echt erg gezellig !!

emillio
Usericon van emillio
Posted 20-12-2005 20:13 by emillio Wijzig reactieProfiel van emillioQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/MusketeerOfDeath

pix from Gent online @ www.musketerofdeath.nl

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2005 20:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Shit wat een geweldige ruk bands waren er toch deze keer. Me kapot gelachen tijdens Wintersun, wat wat Wintersun fans vervelend vonden hahahahaha, verder was Naglfar wel een grappig bandje, Exodus was super vette shit, daar ga ik eens wat nieuwere shit van scoren. Hypocrisy wou ik erg graag zien, maar dat komt wel een andere keer...

Fuck the world and fuck you

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-12-2005 20:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 20:16 schreef mental het volgende:
Me kapot gelachen tijdens Wintersun, wat wat Wintersun fans vervelend vonden hahahahaha

Kei gaaf man, kei gaaaaaf!
Vertel eens, over die rukbands.. heb je wel je kaartje moeten dokken?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2005 21:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 20:37 schreef MindlessMayo het volgende:
Kei gaaf man, kei gaaaaaf!
Vertel eens, over die rukbands.. heb je wel je kaartje moeten dokken?

Nee. kreeg 'm gratis.fijn voor mij he ?en ja, ik BEN gaaf.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-12-2005 21:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:01 schreef mental het volgende:
Nee. kreeg 'm gratis.fijn voor mij he ?en ja, ik BEN gaaf.

Good for youuuu..

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2005 21:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:05 schreef MindlessMayo het volgende:
Good for youuuu..

Vind ik ook. En ik vind jou heel aardig hoor.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-12-2005 21:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Jeuj.

siep
Usericon van siep
Posted 21-12-2005 17:18 by siep Wijzig reactieProfiel van siepQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metalsiep

Iemand een idee welke nummers Hypocrisy heeft gespeeld>??

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-12-2005 17:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wie weet.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 21-12-2005 17:36 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 17:18 schreef siep het volgende:
Iemand een idee welke nummers Hypocrisy heeft gespeeld>??

Niet veel goeds.
Band van de dag: Primordial.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-12-2005 19:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com