|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaartje gisteren gehaald door mijn vriendin. Ik zal derhalve ook aanwezig zijn komende zaterdag. |
|
mmm, in-quest en leng'tsche zijn waarschijnlijk de enige die k volledig WIL zien... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Die line up.... fuck ik ken maar 3 bands..... nou ja...ben er toch bij. hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
Ben dr ook maar hehe |
|
quote: leng'tsche ? Of ik heb iets gemist maar die komen niet op het lijstje voor... |
|
Ik zal daar ook ergens in de buurt van de bar en/of krukken te vinden zijn. |
|
Aanwezig, maar wel Antwerpen... nog ZMers ginds aan te treffen? Exodus!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Aborted valt uit. In plaats van komen nu Leng Tch'e en Pleurisy. |
|
quote: godverdedomme!!!!!!!!!!! carcasstrid |
|
quote: Leng Tch'e is wel gaaf. Maar Pleurisy valt wel mee. Toch had ik liever Aborted gezien. |
|
En de thuisblijvers hadden het weer eens fout. Want het was een behoorlijk goed feestje. |
|
Tering, wat was Hypocrisy ontzettend vet vanavond!!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
Om maar te zwijgen over Exodus. |
|
De thuisblijvers hadden het goed,ik vond enkel Onslaught echte de moeite waard.....Exodus viel me zeker tegen... |
|
in-quest en onslaught waren ok.. om half 8 had ik er genoeg van. wat een bende |
|
Erg lachen! Thanx aan de mensen die onze show een feest maakten. Leuke dag, al viel het aan bands tegen naar mijn mening. Hoogtepunt voor mij waren Entombed en Hypocrisy EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
Viel me allemaal zwaar tegen, HYPOCRISY heb ik nooit wat gevonden en nu dus ook niet. Maar EXODUS dat toch een van mijn favoriete bands is viel ook zwaar tegen. Rob Dukes kan op CD nog aardig overtuigen maar live viel ie toch echt door de mand. Om over de setlist nog maar niet te beginnen, slechts 2 oude nummers en niets van "pleasures of the flesh", "fabulous disaster" of "impact is imminent"...... Vorige keer dat ik ze zag in ANtwerpen waren ze echt MIJLEN beter. komt er nog een of andere idioot op het podium om een beetje gitaar te rammelen, in plaats daarvan had ik liever "Toxik Waltz" gehoord.... ONSLAUGHT was wel OK trouens, ik had niet verwacht dat ze nog zo strak zouden zijn na zo'n lange afwezigheid. Ook hier gold dat ik maar matige verwcahtingen heb van de nieuwe CD op basis van de twee nieuwe nummers die ze speelden (alhoewel het tweed aardig klonk) maar de klassiekers klonken goed! |
|
Het was gister zeker heel erg vet Aardig wat mensen gezien die me bekend voorkwamen. En verder ben ik nu helemaal brak |
|
quote:Kan het me niet voorstellen. Marduk was er immers niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Anders lees je nog een keer wat ik getypt heb. Misschien begrijp je het dan wel. |
|
Oeh, een vette dis. |
|
Ik vond Exodus prima; juist eens leuk om slechts twee oude krakers te spelen; op Gary na is het immers een geheel nieuwe line-up. Het was retestrak, al was Primordial de winnaar van de dag. Wat was dat allejezus gaaf zeg! Wel vind ik de korte duur van de optredens (zoals Onslaught) erg jammer.. Het begint steeds meer een showcase-festival te worden, en dat met een hoofdpodium wat louter bestond uit bekende namen. En dat Heineken hè... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Daar heb ik niet van terug. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |