|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ik krijg hier net in de mail van keep of kalessin: Keep Of Kalessin will be supporting Exodus and Hypocrisy on their upcoming tour! 22-11 Finland - Lutaako - Jyvaskyla 23-11 Finland - Club Teatria - Oulu 24-11 Finland - Nostory - Helsinki 25-11 Estonia - Nooruse Maja - Tartu 26-11 Latvia - Salamandra - Riga 27-11 Poland - Proxima - Warszawa 28-11 Slovakia - WZ - Wroclaw 29-11 Hungary - A 38 - Budapest 30-11 Slovenia - Media Park - Ljubljana 01-12 Germany - Stadthalle - Cham 02-12 Travel 03-12 France - Troubadour - Lyon Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Ik heb alle hoop op een verbazende line-up opgegeven. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet ga, toch geen kont te doen rond die tijd. |
|
quote: Kijk, als ze nou ook nog eens 013 zouden aandoen.. |
|
Ah gevonden.. Tijd- en speelschema (ovb): The Choice 16.20 – 16.50 Wintersun 17.10 – 17.40 Onslaught 17.50 – 18.30 Naglfar 18.50 – 19.30 Entombed 19.50 – 20.45 Exodus 21.15 – 22.30 Hypocrisy Kleine Zaal 16.45 – 17.15 Before Silence 17.35 – 17.55 Inquest 18.25 – 18.55 Fear My Thoughs 19.25 – 19.55 Aborted 20.40 – 21.10 Primordial |
|
Ge-fucking-weldig Allemaal kut bands .... |
|
Magere line-up inderdaad en de bands die wel gaaf zijn, spelen vrij kort. |
|
Het enige boeiende vind ik nog Entombed. En die spelen maar zo'n 40 minuten geloof ik. Dus nee... Misschien als Keep of Kalessin zou spelen... don't mistake lack of talent for genius |
|
Er komen geen bands meer bij trouwens.. dit is het, voor dit jaar dan. |
|
quote: Wat! Wintersun! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Echt godver. Wat een pokke zooi. Kunnen ze niet een half uur eerder beginnen en een half uur later eindigen? Nu overlappen alle optredens elkaar. |
|
quote: Met wel 5 minuten.. is wel vaker zo met twee podia |
|
Wat veel erger is: slechts 55 minuten Exodus en 30 minuten Onslaught....laat die laatste dan godver wat langer spelen! Dat is in ieder geval een originele, interessante naam! |
|
Achja, kunnen we weer eerder naar huis, want zo boeiend is Hypocrisy de afgelopen 3 jaar niet geweest What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ja maar dat kan worden verhopen door een half uur eerder te beginnen en later te beginnen. Want nu is er ook de mogelijkheid toe. Dus waaorm niet? Oja, maandag kaartje halen. |
|
denk dat ik wel ga.. weer veel bekenden zien iig. carcasstrid |
|
line-up valt weer traditioneel tegen zeg. Als ik al ga is het voor de gemülichkeit en |
|
Voor degenen die in Antwerpen zouden gaan kijken...Slechts één zaal,dus geen overlap SUN 18 DEC HOF TER LO - ANTWERP “ XMASSFEST 2005” Hypocrisy23.00 / 24.00 Exodus21.40 / 22.40 entombed 20.35 / 21.20 naglfar 19.30 / 20.15 onslaught 18.30 / 19.10 wintersun 17.30 / 18.10 primordial 16.30 / 17.10 aborted 15.35 / 16.10 inquest 14.45 / 15.20 fear my toughts 14.00 / 14.30 DOORS 13.00 BEGIN 14.00 Line up is inderdaad niet echt super, maar er zitten toch enkele groepen tussen die zoals steeds voor leuke sfeer gaan zorgen... Ik denk aan Aborted en In Quest die toch altijd feestje bouwen. Daarnaast Primordial, Hypocrisy en vooral Exodus. Exodus' laatste blaast toch behoorlijk, dus benieuwd wat ze der live gaan van bakken! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Ben ik even blij dat ik toch naar AMM ging in plaats van X-Mass (jaja ik moest kiezen) De leuke bands spelen kort. En er zijn nauwelijks leuke bands. De avond van X-Mass feestje bij mij thuis |
|
Nie zeiken, gewoon komen!! |
|
Ik hoop niet dat ik nu te positief ga worden voor jullie...tja ik verheug me altijd op dit soort dingen, maar wat wil je dan ook met o.a Exodus, Hypocrisy, Entombed en aborted? Dit gaat gewoon vet worden, niet moeilijk doen hierover, het word een prima metalfeestje! an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik ben er bij |
|
quote: Kijk dat bedoel ik dus Nu de rest nog! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: En jij neemt weer foto'tjes? En Aborted verteld op hun site nog niets over deze show..... |
|
quote: Zekers ik zal weer in de frontlinie staan met mijn cameraatje en nog wat andere leuke dingetjes, gna gna gna! an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |