|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog mensen uit noord brabant die erheen gaan? lijkt me wel gezellie! |
|
quote: Ook vanuit het pittoresque Bossche zal ik de wereldreis ondernemen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik, vanuit Roosendaal. |
|
quote: Ahem, www.Biebob.com (voor België dus) : "“ XMASSFEST 2005” HYPOCRISY – EXODUS NAGLFAR - WINTERSUN PRIMORDIAL - ONSLAUGHT + 3 GUESTS" I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hey gezellie, gaan jullie toevallig ook met de trein? |
|
quote: Nou ik weet niet waar jij vandaan moet komen, maar ik ga zeker met de trein die dag, omdat ik naar alle waarschijnlijkheid geen auto meer mag besturen na dit gebeuren. Ik kom in ieder geval uit de buurt van Eindhoven... an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Ook Bossche headbangers drinken alcohol, dus ook ik kom met de trein... En voor we gaan beginnen met 'hoe herkennen we elkaar'; ik heb lang haar, een leren jas, een leren broek... Verder inderdaad Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Jazeker! |
|
ik ben gestoord.....ik leg net 30 pleuro neer voor maar twee bands die ik wil zien....fuck waarom doet nou niemand wat aan deze vorm van geldverspilling ?!? Maar goed..hopen dat Exodus en Hypocrisy allebei een vette show doen anders wordt het wel heel zuur.waarom laat ik me dan ook overhalen Fuck the world and fuck you |
|
Was Hypocrisy niet gecancelled? |
|
dat meen je niet Fuck the world and fuck you |
|
Bij het blowerk komen ze iig niet |
|
quote: Het blo(w)werk? Zouden ze daar überhaupt spelen dan ??? |
|
ja, maar dat was toch een losse show volgens mij,ach weet ik veel,Offtopic touwens,volgende maand betaal ik je je cd's,en nog vraagje, had jij nou ook een cd van homethrust ? Fuck the world and fuck you |
|
Bolwerk idd (damn ik rook die shit niet eens) Volgens de boeker iig wel (was een topic over aangemaakt, daar baseer ik me een beetje op eigenlijk ...) |
|
Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Zou wel gaaf zijn als ze daar kwamen, maar ik reken er niet op. Denk dat 013 gewoon door gaat. Hypocrisy + Exodus + support . . . Denk dat het hierdoor kwam. Exodus speelt namelijk wel in Het Bolwerk. Maar dus ZONDER Hypocrisy (helaas, was het maar waar...) X-MASS FESTIVALS 2005 FEATURING HYPOCRISY, EXODUS, WINTERSUN, NAGLFAR AND PRIMORDIAL X-Mass Fest 2006: w/ HYPOCRISY, NAGLFAR, WINTERSUN, FEAR MY THOUGHTS: Dec. 17 - 013 – Tilburg, NETH Dec. 18 - Hof ter loo – Antwerpen, BEL |
|
Op de site van 013 is te lezen dat Primordial en Entombed zijn toegevoegd. Er komen, geloof ik, nu nog 4 bands bij. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 11-11-2005 17:30] |
|
Ik kom uit de buurt van Breda, de verbinding is heel klote, moet allemaal lang wachten enzo maar ik kom toch.. |
|
quote: Goed bezig iig! Ja voor mij is het ook even treinen vanaf Eindhoven, maar ik heb dat er ook zekers voor over. an evil incarnation of DEATH! |
|
YES ENTOMBED!!!!!!!!!!!!! |
|
Ik moet vanuit eindhoven, maar allicht da'k er heen ga. |
|
quote: Jaaaa! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |