IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : X-Mass 2005 ---> Exodus & Hypocrisy Vorige pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-12-2005 20:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

tering mijn herstel van XMass duurde langer dan verwacht, volgende keer post ik wel wat over XMass en de bands wanneer ik weer compleet helder ben hahahahaha..en Wintersun was zo fucking gay omdat alle bandleden dezelfde shirtjes aanhadden. hehehehe.maar ze konden wel spelen. dat wel.

Fuck the world and fuck you

siep
Usericon van siep
Posted 21-12-2005 20:43 by siep Wijzig reactieProfiel van siepQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metalsiep

en bedankt voor de hullep

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 1:17 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 17:36 schreef Frietbal het volgende:
Niet veel goeds.
Band van de dag: Primordial.

Wat een boutband blijft dat live zeg...zeer comisch

Hypocrisy speelde tenminste 4 goede nummers, Primordial geen 1...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 1:19 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 17:18 schreef siep het volgende:
Iemand een idee welke nummers Hypocrisy heeft gespeeld>??

Onder andere Fractured Millenium, Roswell 47, en dat nummer met Rot, de rest weet ik even niet meer

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 22-12-2005 17:30 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 22 december 2005 1:17 schreef Doomy het volgende:

Hypocrisy speelde tenminste 4 goede nummers,

nou twee hooguit.... Impotent God en Inferior Devoties

quote:

Primordial geen 1...

...maar 4

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 22-12-2005 19:21 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 1:19 schreef Doomy het volgende:
Onder andere Fractured Millenium, Roswell 47, en dat nummer met Rot, de rest weet ik even niet meer

+ warpath, scrutinized

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 22-12-2005 20:52 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Alé, zal ook es proberen een klein overzichtje te geven van de bands in Antwerpen...
* Fear my thoughts: niet gezien wegens te laat gearriveerd...
* In-Quest: Zoals steeds een geweldig energieke set en bruut geluid! Wat een geweldige zanger ook!(wel wat gedronken hadk de indruk )
*Aborted: Status van één van de belangrijkste metal-exportproducten van België volledig bevestigd, enkel jammer dat geen enkel nummer van het prachtige "Engineering the dead" album gespeeld werd (alweer niet)
*Primordial: in één woord: Hypnotiserend!! Geweldige frontman, wel jammer dat deze groep eigenlijk verkeerd geprogrammeerd staat tussen deze reeks bands...
*Wintersun: ik vond er echt geen ene reet aan! Belachelijk slecht!
*Onslaught: Dé verrassing van de dag! Ik kende persoonlijk geen noot van deze ouweheren maar daar zal snel verandering in komen! Supervette thrash!! Hilarische taferelen ook tussen de zanger en bassist die elkaar proberen omver duwen Nieuw nummer belooft ook erg veel voor het komend album!
*Naglfar: Dé slechtste groep van de dag... Er zat totaal geen kracht achter de vocals en alles kwam zeer mat over,dus na 2 nrs ook voor bekeken gehouden.
*Entombed: Lekker ouderwetse old-school death metal from Sweden lijkt me wel passend als omschrijving Zanger van In-Quest even op podium om een nummertje te komen meebrullen was wel leuk!
*Exodus: OK, ik was waarschijnlijk niet volledig objectief toen het optreden begon en was al van op voorhand in de wolken (door toedoen van Shovel Headed... wat een geweldige schijf!!!!)... Echter na het optreden was iedereen het luidkeels over eens, Exodus slayed Antwerp!! Gary Holt was súperenthousiast en vast van overtuigd iedereen eens te laten zien dat Exodus terug is en niet van plan vlug ermee te stoppen! Over het podium hollen, grapjes maken, solo komen geven op anderhalve meter van mezelve die midden int publiek stond...alles was aanwezig om een prachtige interactie met het publiek te krijgen! Als toetje kwamen dan ook nog es paar gasten van Hypocrisy op het podium hun tourspelletje spelen (één of ander tafelvoetbal-achtig spel) en als we bijna aan het einde van het optreden kwamen, volgde er een heus taarten-gooi-festijn De hele Exodus-crue stond daar met een snoet vol creme-fresh MEMORABEL!!!!!!!
*Hypocrisy: Lekker verrassend vette set! Iets minder sfeervol als gewoonlijk, maar dat werd makkelijk gecompenseerd door de erg strakke uitvoering van de toch wel talrijk aanwezige nummers van het ook al magistrale Virus-album!
Kortom dus een erg leuke middag-avond gehad!!!

Member of the iso-betawuste crew!!

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 22-12-2005 21:04 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Ik was erbij in Tilburg en ik vond Onslaught erg gaaf net als Entombed. Exodus viel me een beetje tegen, ik had wat meer oudere nummers gewild, maar je kan niet alles hebben.
Hypocrisy is niks voor mij en Wintersun vond ik ook niet zo, kwam denk omdat ik hun geluid niet zo goed vond.

Verder heb ik nog Pleurisy, In quest en Before Silence gezien en dat was wel leuk.

Foto's:

Before Silence

Entombed

Exodus

Hypocrisy

Onslaught

In Quest

Pleurisy

Wintersun

siep
Usericon van siep
Posted 23-12-2005 11:33 by siep Wijzig reactieProfiel van siepQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metalsiep

En bedankt!!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 23-12-2005 12:03 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Sorry, maar wat een lelijke foto's!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-12-2005 12:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2005 12:03 schreef soepkoeltoer het volgende:

Lekker staan flitsen..
Vrij donker en sfeerloos ja.

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 23-12-2005 12:24 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 23 december 2005 12:03 schreef soepkoeltoer het volgende:

Wellicht had de fotograaf in spé beter foto's kunnen maken van vrouwe S.; zeg nou zelf, wat kan daar nou mee misgaan (zegt nr. 1.012, die ook nummer 668 had kunnen zijn)?

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 23-12-2005 12:25 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2005 12:24 schreef Vampire John het volgende:
Wellicht had de fotograaf in spé beter foto's kunnen maken van vrouwe S.; zeg nou zelf, wat kan daar nou mee misgaan (zegt nr. 1.012, die ook nummer 668 had kunnen zijn)?

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com