![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Zelfs dat omgekeerde kruis is puik, aangezien het de cover van de Death by metal demo betreft. Verder helemaal met je eensch. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-03-2020 20:57] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
Relapse records blijft verrassen met de re-releases van Death albums. https://store.relapse.com/item/92133 |
|||||||||
|
Sjeezzz, wat slecht... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|||||||||
|
Sold Out |
|||||||||
|
Hahaha, man, man... Iemand de prijs nog meegekregen? Wel benieuwd. |
|||||||||
|
https://store.relapse.com/?fbclid=IwAR3wGipepTlbckjKcTDqOTMFkgkqQqoI-pPSt-bVXzlpgkpFpklpndaYHB0 $70,- excl P&P The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
Ah, thanks! |
|||||||||
|
Prachtig synthwave eerbetoon aan 'Symbolic': https://nitelight-band.bandcamp.com/album/nitelight-plays-deaths-symbolic |
|||||||||
|
quote: Die is heel vet!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|||||||||
|
whoohooo, italo disco! nice! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 22-09-2020 15:40] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Afgelopen maandag was Chuck's sterfdag alweer 20 jaar geleden. Het weekend daarvoor vonden er een tribute concerten met ex-leden plaats. De eerste link is met James Murphy. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
Goed slaghandje maar voor de rest compleet overbodige clickbait YouTube onzin. When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
Dit linkt naar de recente HULU aflevering over Chuck Schuldiner uit de Into the Void docu serie: https://youtu.be/gDEgpXLTvXA?si=_Bt5fmlfk4ndmck6 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
Nice! Dank zit ruim over de helft nu When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
Death is een project in de planning om me eens grondig in te verdiepen. Had er nooit zo veel mee, maar onlangs zowel wat van het oude als nieuwe werk op Youtube aangeklickt, en dat smaakte naar meer. Eigenlijk na aanleiding van Evil Dead die tijdens Roadburn in de vestibule werd gedraaid. Toen viel opeens het kwartje. Dat klonk toch echt wel heel goed. Net als Cancer trouwens. Sowieso is mijn smaak wel echt meer death metal-minded geworden. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Dat is een goede ontwikkeling When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
Leprosy is één van mijn favoriete death metal platen. Scream Bloody Gore is ook een klassieker, maar iets te primitief voor mij en net wat meer fillers. Leprosy zijn gewoon acht ijzersterke nummers met een eigen gezicht die net iets meer ‘sfeer’ en techniek hebben dan de brute energie van het debuut. Spiritual Healing vond ik altijd wat minder. Lijkt een beetje een te snel in elkaar gezette overgangsplaat. Human is ook wel erg goed, maar iets te droog en technisch voor mijn smaak. Verder ken ik alleen Symbolic van het latere werk, maar dat is ook iets te steriel voor mij. Mis de duistere sfeer die ik in death metal zoek. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Ik dacht dat dit topic naar boven kwam naar aanleiding van de binnenkort te verschijnen biografie. Wellicht interessant voor de liefhebbers. Hier. |
|||||||||
|
Ik vind juist de eerste geweldig. Ik ben normaliter meer fan van de wat sommigen 'steriel' noemen, voor mij is dat een strakke, transparante productie When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
Symbolic is hier, samen met Leprosy, juist favoriet. Maar iedere plaat heeft wel een aantal toffe nummers. Ik luister alleen nooit naar The Sound of Perseverance. Lijstje! 1) Symbolic 2) Leprosy 3) Human 4) Individual Thought Patterns 5) Spiritual Healing 6) Scream Bloody Gore 7) The Sound of Perseverance |
|||||||||
| Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
| Index / Heavy Metal |