IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Death Metal en Chuck Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2004 17:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb de bootleg van de witte Zero tolerance 2cd gedownload (verder een waardeloze release trouwens) en die klinkt super!!!!

Former CARCASS Frontman To Perform At CHUCK SCHULDINER Tribute Concert - Dec. 2, 2004

Former CARCASS frontman Jeff Walker will perform with TO SEPARATE THE FLESH FROM THE BONES, the Finnish grindcore band featuring Herr Arschstein (Pasi Koskinen, ex-AMORPHIS), Rot Wailer (Niclas Etelavuori, AMORPHIS) and Pus Sypope (Gas, H.I.M.), at the "The Fragile Art of Existence - Tribute to Chuck Schuldiner" benefit concert at Klubi in Tampere, Finland on Saturday, December 18. Also scheduled to appear are DIABLO (who are organizing the event), SARA (Finnish singing metal band) and OMNIUM GATHERUM. The presenters are TIMO RAUTIAINEN & TRIO NISKALAUKAUS guitarists Jarkko Petosalmi and Jari Huttunen. Tickets are only 10 euros (via Swamp Music) and all proceeds will go to charity.

Walker recently recorded a guest appearance on TO SEPARATE THE FLESH FROM THE BONES' full-length debut, "Utopia Sadistica", out now in Finland on Spikefarm Records (a subisidiary of Spinefarm). A wider European release is scheduled for January 17, 2005.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-12-2004 18:15]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 02-12-2004 18:15 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik dacht dat je zou wachten?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2004 18:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 december 2004 18:15 schreef invictis het volgende:
ik dacht dat je zou wachten?


Op de afgemaakte Control Denied cd wel...
Die Zero tolerance releases mogen wat mij betreft geboycot worden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 02-12-2004 18:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2004 18:34 schreef Mutilator het volgende:
Op de afgemaakte Control Denied cd wel...
Die Zero tolerance releases mogen wat mij betreft geboycot worden.



indeed


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2004 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ignorance ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 02-12-2004 19:00]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2004 19:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 december 2004 18:59 schreef Jenje het volgende:
Ignorance ..


Helaas helaas....Jenje als je de tracklists kijkt dan zie je vrnl demo tracks die iedereen al heeft. Dat het laatste album niet is afgemaakt is de muziek niet mee gediend en dat had Karmageddon zelf ook kunnen regelen; dat het goedkoop in elkaar geflanste releases zijn druipt er aan alle kanten vanaf...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 03-12-2004 11:15 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Edit: Flauw geintje weggehaald wegens te flauw.

[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 03-12-2004 11:18]


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 03-12-2004 11:50 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 11:15 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Edit: Flauw geintje weggehaald wegens te flauw.

Ja echt, ik wou nog Chuck Norris van Delta Force One posten maar ik zag daar ook van af wegens te flauw.


mvg wk10


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 03-12-2004 11:53 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 11:50 schreef windkracht10 het volgende:
Ja echt, ik wou nog Chuck Norris van Delta Force One posten maar ik zag daar ook van af wegens te flauw.


Een foto? Nou dat had ik op zich wel weten te waarderen. Kan je 'm niet alsnog posten? Chuck heerst! Vooral zijn vroegere werk!


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-12-2004 12:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Vooral met oranje rughaar in die Bruce Lee film. Enter the Dragon geloof ik.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 03-12-2004 12:02 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 11:53 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Een foto? Nou dat had ik op zich wel weten te waarderen. Kan je 'm niet alsnog posten? Chuck heerst! Vooral zijn vroegere werk!





mvg wk10


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 03-12-2004 12:04 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Hahaaa!! Heersen! Bedankt!


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-12-2004 12:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nee ik bedoelde Way of the Dragon.



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 03-12-2004 12:10 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 2 december 2004 19:41 schreef Mutilator het volgende:
Dat het laatste album niet is afgemaakt is de muziek niet mee gediend en dat had Karmageddon zelf ook kunnen regelen


Ik zou hier eigenlijk niet op moeten reageren maar je weet dus echt totaal niet hoe de vork in de steel zit dus lul niet zo dom uit je nek man... of weet je het soms allemaal beter, dan mag je me gerust eens bellen.


!!! THE SIGN IS ON !!!


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 03-12-2004 12:13 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 12:10 schreef Hoolie99 het volgende:
Ik zou hier eigenlijk niet op moeten reageren maar je weet dus echt totaal niet hoe de vork in de steel zit dus lul niet zo dom uit je nek man... of weet je het soms allemaal beter, dan mag je me gerust eens bellen.


Jongens... jongens, ontopic!! Jullie zitten hier oeverloos door het Chuck Norris topic heen te praten!!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 03-12-2004 12:15 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht



mvg wk10


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2004 13:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 december 2004 12:10 schreef Hoolie99 het volgende:
Ik zou hier eigenlijk niet op moeten reageren maar je weet dus echt totaal niet hoe de vork in de steel zit dus lul niet zo dom uit je nek man... of weet je het soms allemaal beter, dan mag je me gerust eens bellen.


Wat ik zeg is helemaal niet zo ver gezocht; heeft vrnl. te maken hoe Karmageddon met de bandleden zou kunnen onderhandelen.
Zoals ik al zei; de muziek is niet gediend bij cheape releases zoals Zero tolerance I & II
Misschien weet jij wel totaal niet hoe de vork in de steel zit. Makkelijk hoor; afzeiken zonder echt iets te zeggen. Over dom lullen gesproken.
Het schijngedrukte van hieronder is mijn punt.
Laat dus maar weten hoe beter je het weet.

quote:
Op 3 maart 2004 20:25 schreef yvon het volgende:
...Chuck heeft op voorhand geld ontvangen voor de CD. De familie wil dat geld graag terugbetalen aan Karmaggedon als ze het over de hoogte van het bedrag eens zouden zijn.... Details worden nog steeds niet naar buiten gebracht omwille van het juridische proces. Daarom zal ik hier ook niet in detail treden....

Maar er zijn inderdaad twee kanten aan de zaak:
1) $x,xx
2) $y,yy

Terecht wil Guido z'n geld terug ($x,xx), terecht wil de familie niet meer betalen dan dat er ontvangen is ($y,yy)....

Totdat bepaald is door een rechter hoe de zakelijk kant moet worden afgewikkeld, heeft echter niemand het recht om in de tussentijd demo's te releasen om er geld aan te verdienen, dus ook (ondanks dat er nog geld terug moet naar het label) Karmageddon niet.

...<knip>...

De familie wil maar één ding, van Karmageddon af en hoe dan ook de laatste Control Denied CD gewoon door de rest van de band af laten maken...

Karmageddon heeft een doorbraak willen forceren op deze manier....

Het is afschuwelijk dat Chuck z'n laatste 'masterpiece' te grabbel wordt gegooid. En laten we met z'n allen vooral niet vergeten dat het het meest afschuwelijke is voor Chuck z'n directe familie.

~yvonne~
www.emptywords.org





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 03-12-2004 14:10 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 13:01 schreef Mutilator het volgende:
Misschien weet jij wel totaal niet hoe de vork in de steel zit. Makkelijk hoor; afzeiken zonder echt iets te zeggen. Over dom lullen gesproken.



* zucht *

Ik weet meer dan jij ooit van deze zaak zal afweten... waarom ? Kijk maar eens verder dan je neus lang is.


!!! THE SIGN IS ON !!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2004 14:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 december 2004 14:10 schreef Hoolie99 het volgende:
* zucht *

Ik weet meer dan jij ooit van deze zaak zal afweten... waarom ? Kijk maar eens verder dan je neus lang is.


Heb ik een post van jou gemist dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 03-12-2004 14:26 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2004 14:10 schreef Hoolie99 het volgende:
* zucht *

Ik weet meer dan jij ooit van deze zaak zal afweten... waarom ? Kijk maar eens verder dan je neus lang is.
Damn, wees es wat duidelijker man, ik wil ook wel weten hoe het zit. En als je het niet wil zeggen, hou je dan stil.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 03-12-2004 14:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

[offtopic] Check dien mail su even!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-12-2004 15:38 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik denk dat karrmaggedon hier veel respect alom mee verliest

dit soort dingen uitbrengen komt als kankerirritante geldjagerij... of t nou zo is of niet...

dan had er beter een echt leuk item en kwalitatief hoogstaand item uit kunnen komen

idee
een mooie box met live regitraties uit verschillende periodes van chuck/death

of een life cd van control denied

of.. of..

er zijn legio dingen te bedenken die beter overkomen dan een cd met twee death demos een een klus control denied nummertjes die half af zijn...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-12-2004 15:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Monday November 15 2004
Message from Chuck's mom:

Hello everybody,

...

We are very hopeful to soon finalize the question of when Chuck's album will be out, not if, and the first thing I will do when I find out is to write emptywords and share it with you. Just as I did December 13th, 2001. Take care.

Sincerely,
Jane Schuldiner


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Nazguls
Usericon van Nazguls
Posted 05-12-2004 13:07 by Nazguls Wijzig reactieProfiel van NazgulsQuote dit bericht

Ja mensen sorry ze ma als ge nog nie eens weet wa de naam is Kurt zijn groepeke was zijde wel nen loser aja. Nirvana is gwn super jong en ja das dom da hem dood is want moest hem nu nog leven zou hem al stinkend rijk geweest zijn maja die drugs eh ge zie het.
joooo


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-12-2004 13:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 5 december 2004 13:07 schreef Nazguls het volgende:
Ja mensen sorry ze ma als ge nog nie eens weet wa de naam is Kurt zijn groepeke was zijde wel nen loser aja. Nirvana is gwn super jong en ja das dom da hem dood is want moest hem nu nog leven zou hem al stinkend rijk geweest zijn maja die drugs eh ge zie het.
joooo


GODVERDOMME MAN!



Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen