![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ik dacht dat je zou wachten? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Op de afgemaakte Control Denied cd wel... Die Zero tolerance releases mogen wat mij betreft geboycot worden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: indeed ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ignorance .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 02-12-2004 19:00] ![]() |
|
quote: Helaas helaas....Jenje als je de tracklists kijkt dan zie je vrnl demo tracks die iedereen al heeft. Dat het laatste album niet is afgemaakt is de muziek niet mee gediend en dat had Karmageddon zelf ook kunnen regelen; dat het goedkoop in elkaar geflanste releases zijn druipt er aan alle kanten vanaf... ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Edit: Flauw geintje weggehaald wegens te flauw. [Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 03-12-2004 11:18] ![]() |
|
quote: Ja echt, ik wou nog Chuck Norris van Delta Force One posten maar ik zag daar ook van af wegens te flauw. mvg wk10 ![]() |
|
quote: Een foto? Nou dat had ik op zich wel weten te waarderen. Kan je 'm niet alsnog posten? Chuck heerst! Vooral zijn vroegere werk! ![]() |
|
Vooral met oranje rughaar in die Bruce Lee film. Enter the Dragon geloof ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: ![]() ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Hahaaa!! Heersen! Bedankt! ![]() ![]() |
|
Nee ik bedoelde Way of the Dragon. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ik zou hier eigenlijk niet op moeten reageren maar je weet dus echt totaal niet hoe de vork in de steel zit dus lul niet zo dom uit je nek man... of weet je het soms allemaal beter, dan mag je me gerust eens bellen. !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
quote: Jongens... jongens, ontopic!! Jullie zitten hier oeverloos door het Chuck Norris topic heen te praten!! ![]() ![]() |
|
![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: Wat ik zeg is helemaal niet zo ver gezocht; heeft vrnl. te maken hoe Karmageddon met de bandleden zou kunnen onderhandelen. Zoals ik al zei; de muziek is niet gediend bij cheape releases zoals Zero tolerance I & II Misschien weet jij wel totaal niet hoe de vork in de steel zit. ![]() ![]() Het schijngedrukte van hieronder is mijn punt. Laat dus maar weten hoe beter je het weet. quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: * zucht * Ik weet meer dan jij ooit van deze zaak zal afweten... waarom ? Kijk maar eens verder dan je neus lang is. !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
quote: Heb ik een post van jou gemist dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Damn, wees es wat duidelijker man, ik wil ook wel weten hoe het zit. En als je het niet wil zeggen, hou je dan stil. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
[offtopic] Check dien mail su even! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
ik denk dat karrmaggedon hier veel respect alom mee verliest dit soort dingen uitbrengen komt als kankerirritante geldjagerij... of t nou zo is of niet... dan had er beter een echt leuk item en kwalitatief hoogstaand item uit kunnen komen idee een mooie box met live regitraties uit verschillende periodes van chuck/death of een life cd van control denied of.. of.. er zijn legio dingen te bedenken die beter overkomen dan een cd met twee death demos een een klus control denied nummertjes die half af zijn... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Monday November 15 2004 Message from Chuck's mom: Hello everybody, ... We are very hopeful to soon finalize the question of when Chuck's album will be out, not if, and the first thing I will do when I find out is to write emptywords and share it with you. Just as I did December 13th, 2001. Take care. Sincerely, Jane Schuldiner The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ja mensen sorry ze ma als ge nog nie eens weet wa de naam is Kurt zijn groepeke was zijde wel nen loser aja. Nirvana is gwn super jong en ja das dom da hem dood is want moest hem nu nog leven zou hem al stinkend rijk geweest zijn maja die drugs eh ge zie het. joooo ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: GODVERDOMME MAN! ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |