![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Cuck! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Haha, mooi, die verschillende meningen. Ik vond leprosy toen al te technisch. Keihard fan van scream bloody gore, vanwege de demo's daarvoor die ook gruwelijk vet zijn.bjammer dat het debuut pas zo laat uitkwam, uiteindelijk. Spiritual vond ik toen ook nog gaaf, door de solo's van James Murphy. Toen de band niet meer gevolgd, tot symbolic, omdat die plaat imo een beetje terug greep naar de wat simpelere death. samen voor ons eigen |
|||||||||
|
Ben op echt super blij dat ik ze 4x heb gezien, nou ja 3x, want een keer daarvan was zonder Chuck en toen liepen de meesten waaronder ik na 1 nummer weg When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
Ow? Wat was er aan de hand dan? Misschien wist ik het, maar nu niet meer. samen voor ons eigen |
|||||||||
|
Dacht Paradiso in Amsterdam, volgens mij met Rick Rozz op zang. Of een roadie. Zoiets. When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
quote: Zo vind ik het pas vanaf Human tof worden. En Scream Bloody Gore is een superleuk debuut! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Superleuk, dat klinkt zo...gezellig. En om het debuut van Death nou gezellig noemen. Keiharde plaat en echt de eerste death metal band. Imo, wat Jeff Becerra van Possessed en anderen ook beweren. Ja, possessed heeft het nummer death metal, maar death maakte death metal. Ik vond possessed toch meer de thrash kan op. samen voor ons eigen |
|||||||||
|
Eens! When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
Ook mee eens. Dat debuutalbum van Possessed vond ik ook altijd meer thrash met iets extremere vocals. Maar qua riffs was Scream Bloody Gore toch wel echt de allereerste death metal plaat. Voor mij zijn er 2 albums van deze band die er met kop en schouders bovenuit steken, nl. Human en Individual Thought Patterns. Op die twee albums spelen ze op de top van hun kunnen. Van het oude werk vind ik eigenlijk alleen Scream Bloody Gore echt goed. Leprosy en Spiritual Healing zijn minder mijn ding. Symbolic vind ik dan weer veel te braaf en pretty boring. The Sound of Perseverance van hetzelfde laken een broek. |
|||||||||
|
Wat ik vergeet te posten. Pentagram en the exorcist zijn wel de nummers van seven churches vwb mij en die plaat heeft ook het artwork mee, simpel doch doeltreffend. Maar ik iig heb nooit de lp gekocht, terwijl ik echt gewacht heb todat ik eindelijk scream bloody gore kon kopen toen die uitkwam, dat was echt een ding toen. De nummers op sbg zijn gewoon veel beter. Dus. Later wel seven churches op cd gekocht. samen voor ons eigen |
|||||||||
|
Misschien zit de piek voor mij gewoon bij SBG, en heb ik altijd uitsluitend zitten proberen wat erna kwam te waarderen op basis van de verwachting. SBG is in ieder geval erg lekker. Ik blijf het een lastige discussie vinden met de start van death vs thrash, maar who cares. Alsin, ik niet, als het maar lekker is. Verder alle begrip voor waarom het een leuk onderwerp is hoor. |
|||||||||
|
Overigens sta ik, ondanks de gedateerde sound, toch te kijken van de releasedatum van Individual; ouder dan ik dacht. Dat was wel mijn favoriet van de technische fase. |
|||||||||
|
quote:Ja, ook mijn mening. Ik vind alle albums goed op hun eigen manier, maar dit zijn de 2 favo's in die volgorde overigens ook When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
| Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
| Index / Heavy Metal |