|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Uitnodigend forum Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
Buitengewoon uitnodigend zou ik zelfs willen zeggen. Welkom Hatsjikidee! |
|
Nóg meer bejaarde mensen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
morgen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: 30-ers heerschen!!! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote:...korten dan jongere mensen. |
|
quote: Pas vanaf volgd jaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Idd. en welkom nieuwerds [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-09-2005 12:16] |
|
quote: Nee, juist langer! We zijn er toch al langer? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote:De levensduur wordt toch ongeveer elk jaar wel wat langer? Daarbij kunnen jongen mensen afkijken bij ouderen, en dus op jongere leeftijd reeds heerschen. |
|
quote: Wij hebben vroeger ook afgekeken hoor... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote:Hoe verder we de toekomst ingaan, hoe meer mensen er komen. Toen ik afkeek, waren er dus meer mensen om bij af te kijken dan toen jij afkeek. |
|
quote: Ja, maar jij kijkt dus af bij mensen die ook hebben afgekeken. Hoe verder we terug in de tijd gaan, des te dichter zitten we bij de originele bron. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote:Ja so. Evolution! Je loopt nu toch ook niet in een berevel rond? Kan wel hoor. M.A.W: Vroeger heerschte men op een andere manier als nu. |
|
*Valt met haar neus in een compromis* En dertigers heerschen zeker!! Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
Welkom. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Tnx tnx *Doet een dansje* Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
Zat van CoD. Disko Disko Partizani |
|
|
|
Wat? Disko Disko Partizani |
|
Oww sorry, ik snap hem al. Nieuwe nick [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-09-2005 15:52] |
|
Je wou me al slaan enzo? Disko Disko Partizani |
|
quote: Nee hoor |
|
quote: welkom |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |