![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Uitnodigend forum ![]() Ow sorry, did my back hurt your knive? ![]() |
|
Buitengewoon uitnodigend zou ik zelfs willen zeggen. Welkom ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Nóg meer bejaarde mensen. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
morgen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: 30-ers heerschen!!! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote:...korten dan jongere mensen. ![]() |
|
quote: Pas vanaf volgd jaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Idd. en welkom nieuwerds ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-09-2005 12:16] ![]() |
|
quote: Nee, juist langer! We zijn er toch al langer? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote:De levensduur wordt toch ongeveer elk jaar wel wat langer? Daarbij kunnen jongen mensen afkijken bij ouderen, en dus op jongere leeftijd reeds heerschen. ![]() |
|
quote: Wij hebben vroeger ook afgekeken hoor... ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote:Hoe verder we de toekomst ingaan, hoe meer mensen er komen. Toen ik afkeek, waren er dus meer mensen om bij af te kijken dan toen jij afkeek. ![]() ![]() |
|
quote: Ja, maar jij kijkt dus af bij mensen die ook hebben afgekeken. Hoe verder we terug in de tijd gaan, des te dichter zitten we bij de originele bron. ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote:Ja so. Evolution! Je loopt nu toch ook niet in een berevel rond? Kan wel hoor. ![]() M.A.W: Vroeger heerschte men op een andere manier als nu. ![]() |
|
*Valt met haar neus in een compromis* En dertigers heerschen zeker!! ![]() Ow sorry, did my back hurt your knive? ![]() |
|
Welkom. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Tnx tnx *Doet een dansje* Ow sorry, did my back hurt your knive? ![]() |
|
Zat van CoD. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Oww sorry, ik snap hem al. Nieuwe nick ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-09-2005 15:52] ![]() |
|
![]() Je wou me al slaan enzo? ![]() ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Nee hoor ![]() ![]() ![]() |
|
quote: welkom ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |