|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je bent nog net zo lelijk hoor. Maarre dit was wat je wilde toch, je zeurt er al 2 dagen om. Nou tadaaa, hier is je foto hoor. |
|
Of niet. |
|
quote: Welja, Welkom nieuwelingen, welkom hoor. |
|
quote: Dank je, dank je Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Argh, zit arnibes hier ook.... OK had me al voorgesteld in een ander topic zo ongeveer..maar goed heb op metalfan gezeten, dus misschien kennen een paar mensen mij. esther, 19 jaar |
|
Helaas wel ja. |
|
Metalfan. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: tja waarom denk je dat ik hier heen ben gegaan |
|
Esther, 19 jaar, helaas, waarom? |
|
quote: me to heel soms post ik daar iets , maar zit liever hier .................. |
|
Ben jij familie van Hypnos? |
|
quote: Het heeft een vriendje , al merk je daar niks van natuurlijk. maarja tis nog vroeg ik had nog niet nagedacht over potentiƫle rape-victims. |
|
quote: hoezo helaas |
|
quote: ja dat ben ik inderdaad , jongere broer .................. |
|
Lucy heerscht dan weer wel. |
|
quote: fijn een animefan |
|
quote: feuteu dan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Edit: WAAROM OOK? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 28-09-2005 11:45] |
|
quote: misschien ooit |
|
Of niet. |
|
Nou ja, aangezien de vakantie eraan komt en ik me de tyfus ga vervelen zal ik me toch maar een keer voorstellen, heb niet het idee dat ik dat ooit eerder gedaan heb, ookal zullen veel mensen mij wel kennen al, denk ik. Ik ben dus Fetus, ben 20 jaar jong en woon in Amersfoort. Mijn hobbies zijn zuipen, muziek luisteren, lol trappen, concerten en festivals bezoeken en Reviews en Inties schrijven... Een paar fav. bandjes: (loopt erg uiteen) Guttural Secrete, Lividity, Suffocation, Entombed, Cryptopsy, Infected Malignity, Human Mincer, Insidious Decrepancy, Severe Torture, Vomit Remnants, Digested Flesh, Revenance, Origin, Heinous Killings, Anata, Jungle Rot... en ga zo maar door. Ook Hardcore en Grindcore vind ik erg geinig... Walls Of Jericho, Ignite, Knuckledust, Throwdown, Discharger, Terror, Agnostic Front, Slapshot, Cerebral Turbulency, Terrorizer, Sanity's Dawn, Unholy Grave, Realized, Malignant Tumour... bla bla bla en nog een heleboel Gore zooi, maar kheb geen zin om dat allemaal te typen. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Welkom. Goh... dit is een antiek topic... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
zeer antiek... hoi "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |