|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
jezus, die kerel luistert een HOOP! |
|
quote:Nee nee boterbloempje, alleen de nieuwelingen en slappe jankerds. En daar hoor jij niet bij, mijn witte prins op het galante paard |
|
Ontopic graag. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben Jeroen! |
|
Hallo Jeroen |
|
quote: .. jij bent Jan niet. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hallo Paul |
|
quote: Goh! En verder..... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Jeroen is heel lang, heeft een pluizig kapsel en speelt iets in een bandje. Verder houdt hij van spandex broeken en is hij niet nieuw. |
|
quote: Hoi jeroen ik ben laurens. |
|
En ik BARABAS Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: En nou heeft ie Chellie z'n yuppie-hartje geraakt. "I find your lack of faith disturbing." |
|
The system you hate is the system you support Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hehehe, geweldige titel. |
|
Welkom n00bs SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Hallo Jeroen, fijn je te zien knaap. Ik ben Edzard, ik hoop dat je veel plezier hebt op het forum. Tabee! I am the 1%. |
|
Ik ben zelf ook nog vrij nieuw, maar welkom allemaal! |
|
[quote]Op 29 augustus 2005 14:26 schreef MindlessMayo het volgende: Jeroen is heel lang, heeft een pluizig kapsel en speelt iets in een bandje. Verder houdt hij van spandex broeken en is hij niet nieuw. [/quote Spandex broeken?! Ik bespeel inderdaad de Basgitaar. En ik woon in de omgeving van Grunn. |
|
Yeah, je vond die knakker tijdens raise your fist toch lekker? |
|
quote: Ik vond zijn Heuptasje eigenlijk gaver. |
|
quote: ik heb wel eens andere termen gehoord. *kijkt in profiel van Coen * maar goed: welkom n00bs Bruce Banner |
|
quote:hahahaha.. wat een compliment.. de meeste zeggen 'kutgothic' terwijl ik "gothic" persoonlijk zelf ook vrij kut vind.. dan is hippie nog best aardig.. haal je dat uit dat kutkapitalisten of uit dat jointjes roken in het park??? (trouwens.. WELKOM ALLEN!! beetje ontopic blijven he) i hope you waste your life, strength and wealth living after your american dream, while i'm wide awake! KUTKAPITALISTEN |
|
Kutgothic! |
|
quote: Oh dan was het CoenV die zo geilde op die strakke zebra print broek. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |