|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
De nieuwste onwelkome aanwinst: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=6514 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb hier een aansteker met de tekst; Free Leonard Peltier... ja Suck my piss |
|
Ja maar die kun je geen n00b meer noemen ... Zij mept Audiphiletje zo in elkander |
|
quote: Hallo! |
|
En al wel 3 posts. Oeps, wat doe ik lang over lezen, zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 04-09-2005 22:53] |
|
quote: eg nie! Ik heb namelijk heel veel spinazie gegeten! |
|
Maar verder laten jullie ook nog wel wat ruimte voor nieuwe ZM'ers om hun komst te melden? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Welkom Mark! Vertel eens wat over jezelf. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
.................................... *ruimte voor nieuwe ZM-ers zich te melden* Hatsjikidee! |
|
quote: Ik ben toch een n00b? |
|
Yep. Zie topic-titel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:You the man! |
|
quote: Ja maar jou afzeiken is tegen me principes. |
|
quote: Ik vertrek straks Naar een ander topic |
|
quote: Jij iig wel. Relatief weinig posts voor iemand die al zolang hier aangemeld is. Waar helemaal niks mis mee is, maar het viel me op. Net als het feit, dat je een dag eerder dan mij jarig bent. |
|
Mark kwam mee bij het forum. Net als een speeltje bij een Happy Meal. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Bij de Mac mag je em anders ruilen voor een leuker speeltje ... |
|
Mark is best een leuk speeltje hoor.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
... dont wanna know ... |
|
quote: Mijn naam is Mark en da's ook mijn login naam, want ze accepteerden hier mijn eerste keuze ("Godsgruwenlijck Heerschende Galgenheer") niet en toen was mijn inspiratie op. Ik hou van bier en Maltezers (dat zijn ronde chocoladebolletjes met een ssort honingsmaakje eraan), mijn hobbies zijn het vingerverven van grimme landschappen en het houden van kruisspinnen in jampotten (ik had er ooit zelfs eentje die jongde, maar een week later waren al die jonkies weg want het bleek dat als je een spin zonder eten laat zitten dan vreet ze haar jongen gewoon op dus dat was eigenlijk best zielig) en ook want ik wilde dus een tarantula maar dat mag niet van mijn moeder. Ik luister al metal sinds mijn 15e (dus toch al snel ruim een jaar!) en mijn vaforite bends zijn Cradel of Filth en Within Temptation. Maar ook het oude Korn kan ik zeer waarderen (niet dat nieuwe werk van ze want dat is prut, nee maar Follow de Leader is dus heel gaaf wel). Okee ik hoop dat jullie mij een beetje wegwijs kunnen maken en long live met0l!! SLAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRR!!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nee, daar hou ik wel van. |
|
quote: Mark you tha man!!! Hatsjikidee! |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Je moet niet met van die jonge gasten spotten hoor |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |