IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : We moeten je niet, ga weg [welkomstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-09-2005 22:48 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-09-2005 22:51 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Ik heb hier een aansteker met de tekst; Free Leonard Peltier...


ja


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-09-2005 22:51 by Chelman Profiel van Chelman

lol

Schrijf je ook brieven naar injuns?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-09-2005 22:52]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 22:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja maar die kun je geen n00b meer noemen ... Zij mept Audiphiletje zo in elkander


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-09-2005 22:51 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 4 september 2005 22:44 schreef Unholy Mary het volgende:
Ik wil graag even hallo zeggen aan Jenje en Audiophile. Hallo!

Hallo!



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-09-2005 22:52 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

En al wel 3 posts.

Oeps, wat doe ik lang over lezen, zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 04-09-2005 22:53]



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-09-2005 22:53 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 4 september 2005 22:51 schreef Jenje het volgende:
Ja maar die kun je geen n00b meer noemen ... Zij mept Audiphiletje zo in elkander

eg nie! Ik heb namelijk heel veel spinazie gegeten!



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-09-2005 22:59 by Mark Profiel van Mark

Maar verder laten jullie ook nog wel wat ruimte voor nieuwe ZM'ers om hun komst te melden?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 23:00 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Welkom Mark!

Vertel eens wat over jezelf.




[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-09-2005 23:00 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary











....................................
*ruimte voor nieuwe ZM-ers zich te melden*














Hatsjikidee!


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 04-09-2005 23:02 by arnibes Profiel van arnibes

quote:
Op 4 september 2005 22:39 schreef Audiophile het volgende:
Figuurlijk gesproken dan hé? Mierenzifter. Maar dus al een tijdje geen noobs aangemeld dus?


Ik ben toch een n00b?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 23:03 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Yep. Zie topic-titel.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 23:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 september 2005 23:03 schreef Illusione het volgende:
Yep. Zie topic-titel.
You the man!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-09-2005 23:04 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 4 september 2005 23:02 schreef arnibes het volgende:
Ik ben toch een n00b?

Ja maar jou afzeiken is tegen me principes.



arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 04-09-2005 23:04 by arnibes Profiel van arnibes

quote:
Op 4 september 2005 23:03 schreef Illusione het volgende:
Yep. Zie topic-titel.

Ik vertrek straks

















Naar een ander topic


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-09-2005 23:10 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 september 2005 22:59 schreef Mark het volgende:
Maar verder laten jullie ook nog wel wat ruimte voor nieuwe ZM'ers om hun komst te melden?


Jij iig wel. Relatief weinig posts voor iemand die al zolang hier aangemeld is. Waar helemaal niks mis mee is, maar het viel me op.

Net als het feit, dat je een dag eerder dan mij jarig bent.




Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 23:11 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Mark kwam mee bij het forum. Net als een speeltje bij een Happy Meal.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 23:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 september 2005 23:11 schreef Illusione het volgende:
Mark kwam mee bij het forum. Net als een speeltje bij een Happy Meal.
Bij de Mac mag je em anders ruilen voor een leuker speeltje ...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 23:13 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Mark is best een leuk speeltje hoor..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2005 23:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

... dont wanna know ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-09-2005 23:18 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 4 september 2005 23:00 schreef Illusione het volgende:
Welkom Mark!

Vertel eens wat over jezelf.




Mijn naam is Mark en da's ook mijn login naam, want ze accepteerden hier mijn eerste keuze ("Godsgruwenlijck Heerschende Galgenheer") niet en toen was mijn inspiratie op. Ik hou van bier en Maltezers (dat zijn ronde chocoladebolletjes met een ssort honingsmaakje eraan), mijn hobbies zijn het vingerverven van grimme landschappen en het houden van kruisspinnen in jampotten (ik had er ooit zelfs eentje die jongde, maar een week later waren al die jonkies weg want het bleek dat als je een spin zonder eten laat zitten dan vreet ze haar jongen gewoon op dus dat was eigenlijk best zielig) en ook want ik wilde dus een tarantula maar dat mag niet van mijn moeder.
Ik luister al metal sinds mijn 15e (dus toch al snel ruim een jaar!) en mijn vaforite bends zijn Cradel of Filth en Within Temptation. Maar ook het oude Korn kan ik zeer waarderen (niet dat nieuwe werk van ze want dat is prut, nee maar Follow de Leader is dus heel gaaf wel).
Okee ik hoop dat jullie mij een beetje wegwijs kunnen maken en long live met0l!!

SLAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRR!!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-09-2005 23:19 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 4 september 2005 22:48 schreef Chelman het volgende:
De nieuwste onwelkome aanwinst: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=6514


Nee, daar hou ik wel van.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-09-2005 23:20 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 4 september 2005 23:18 schreef Mark het volgende:
Mijn naam is Mark en da's ook mijn login naam, want ze accepteerden hier mijn eerste keuze ("Godsgruwenlijck Heerschende Galgenheer") niet en toen was mijn inspiratie op. Ik hou van bier en Maltezers (dat zijn ronde chocoladebolletjes met een ssort honingsmaakje eraan), mijn hobbies zijn het vingerverven van grimme landschappen en het houden van kruisspinnen in jampotten (ik had er ooit zelfs eentje die jongde, maar een week later waren al die jonkies weg want het bleek dat als je een spin zonder eten laat zitten dan vreet ze haar jongen gewoon op dus dat was eigenlijk best zielig) en ook want ik wilde dus een tarantula maar dat mag niet van mijn moeder.
Ik luister al metal sinds mijn 15e (dus toch al snel ruim een jaar!) en mijn vaforite bends zijn Cradel of Filth en Within Temptation. Maar ook het oude Korn kan ik zeer waarderen (niet dat nieuwe werk van ze want dat is prut, nee maar Follow de Leader is dus heel gaaf wel).
Okee ik hoop dat jullie mij een beetje wegwijs kunnen maken en long live met0l!!

SLAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRR!!!



Mark you tha man!!!



Hatsjikidee!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-09-2005 23:21 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 4 september 2005 23:18 schreef Mark het volgende:
Mijn naam is Mark en da's ook mijn login naam, want ze accepteerden hier mijn eerste keuze ("Godsgruwenlijck Heerschende Galgenheer") niet en toen was mijn inspiratie op. Ik hou van bier en Maltezers (dat zijn ronde chocoladebolletjes met een ssort honingsmaakje eraan), mijn hobbies zijn het vingerverven van grimme landschappen en het houden van kruisspinnen in jampotten (ik had er ooit zelfs eentje die jongde, maar een week later waren al die jonkies weg want het bleek dat als je een spin zonder eten laat zitten dan vreet ze haar jongen gewoon op dus dat was eigenlijk best zielig) en ook want ik wilde dus een tarantula maar dat mag niet van mijn moeder.
Ik luister al metal sinds mijn 15e (dus toch al snel ruim een jaar!) en mijn vaforite bends zijn Cradel of Filth en Within Temptation. Maar ook het oude Korn kan ik zeer waarderen (niet dat nieuwe werk van ze want dat is prut, nee maar Follow de Leader is dus heel gaaf wel).
Okee ik hoop dat jullie mij een beetje wegwijs kunnen maken en long live met0l!!

SLAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRR!!!





http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 04-09-2005 23:22 by arnibes Profiel van arnibes

quote:
Op 4 september 2005 23:18 schreef Mark het volgende:
Mijn naam is Mark en da's ook mijn login naam, want ze accepteerden hier mijn eerste keuze ("Godsgruwenlijck Heerschende Galgenheer") niet en toen was mijn inspiratie op. Ik hou van bier en Maltezers (dat zijn ronde chocoladebolletjes met een ssort honingsmaakje eraan), mijn hobbies zijn het vingerverven van grimme landschappen en het houden van kruisspinnen in jampotten (ik had er ooit zelfs eentje die jongde, maar een week later waren al die jonkies weg want het bleek dat als je een spin zonder eten laat zitten dan vreet ze haar jongen gewoon op dus dat was eigenlijk best zielig) en ook want ik wilde dus een tarantula maar dat mag niet van mijn moeder.
Ik luister al metal sinds mijn 15e (dus toch al snel ruim een jaar!) en mijn vaforite bends zijn Cradel of Filth en Within Temptation. Maar ook het oude Korn kan ik zeer waarderen (niet dat nieuwe werk van ze want dat is prut, nee maar Follow de Leader is dus heel gaaf wel).
Okee ik hoop dat jullie mij een beetje wegwijs kunnen maken en long live met0l!!

SLAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRR!!!



Je moet niet met van die jonge gasten spotten hoor


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen