|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Heuy. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Kijk .... Sunn O))) ... daar hebben we wat aan |
|
Bedankt voor de reacties mensen ik voel me hier nu al thûs She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Hee, een Twentenaar? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
AAARGGGG |
|
TUKKER heet iemand uit Twente .. |
|
quote: Jaja, weet ik. De familie van mijn moeder woont daar. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee Jenje, turken zijn figuren uit Turkije |
|
quote: Nee, Kollum ligt in Fryslân She Said Destroy in Black New York |
|
quote:en een trukkende turktukker dan? |
|
quote:Wow ... Sorry .. mijn medeleven .. |
|
quote: Dat is niet nodig Jenje. Trouwens, heb ik niet ooit een abruptum cd van jou overgekocht? She Said Destroy in Black New York |
|
Nieuwe mensen. Oh jee. Welkom ofzo. :wijn: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zo goed is mijn topografie niet meer. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ik denk van mijn meissie, maar dat zou goed kunnen ... Zat je hier al eerder dan? |
|
Kollum de gekste! Ja toch, niet dan? |
|
quote: Is dat zo? Ik dacht dat dat ook een breezahterm was, hehehe. Maar tis dus een band. Goh. Wat een domme naam. Welwelkom, natuurlijk. |
|
Wim, Sunn O))) is niks voor jou, zo traag, tussen de aanslagen zit zoveel tijd dat jij vergeet welke toon ze aansloegen |
|
quote: Hehehe, ik heb ook de cd van Winter, hoor. Of is het nog trager? |
|
quote: Ja, ik heb hier ooit eens gezeten, maar wist mn oude username en password niet meer. She Said Destroy in Black New York |
|
quote:Winter is verdomd snel ivm Sunn O))) |
|
Welkom n00bs!!! |
|
quote: Nouja! |
|
wha? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |