|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
zeik je wel eens over jezelf? Bruce Banner |
|
quote: Je kunt het mentaal niet aan dat iemand anders de aandacht krijgt... Hebben ze op je werk vast wel een middeltje voor What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Tuurlijk Thijs, whatever Thijs.. ga maar weer huilen op metalfan. Net zoals vanmiddag. edit: Oh trouwens, waarom heb ik het nu weer gedaan dan.. ik gooide die foto van jou hier niet neer. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-08-2005 20:29] |
|
Oeh roddels op metalfan, even kijken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hmm.. stomme mensen i hope you waste your life, strength and wealth living after your american dream, while i'm wide awake! KUTKAPITALISTEN |
|
quote:en dat maakt ZM zo geweldig forum, je hebt elke week een nieuwe soap, en het verveelt nooit! Wat wil je nog meer?! En aan alle nieuwelingen: schrik niet, het is ons, ZM FREEZE |
|
quote: Nu heb je me heel erg gekwetst. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
hahahahaha.. nou sorry hoor i hope you waste your life, strength and wealth living after your american dream, while i'm wide awake! KUTKAPITALISTEN |
|
Heeey morb WELKOM it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote:Arme altje... wil je een knuffel dan? of een kusje? Of het beste medicijn: een pilsje? FREEZE |
|
quote: BIER!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Jah doe maar ook maar een biertje dan... it ain't so bad to be a psychopath |
|
ik ga mijn goed bewaarde Guinness zo eens opentrekken FREEZE |
|
En waar blijft mijn biertje dan? it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote:Die moet je zelf uit de koelkast halen... Net als AltX... Kom nou, ik ga toch geen bier uitdelen als ik blut ben?! Ander keertje? Wellicht op AMM? FREEZE |
|
nou jongens (en dames) ik ga maar ns een andere nutteloze tijdsverdoening uitzoeken... en JA ook een biertje drinken idd! ik kom jullie wel een andere keer weer vervelen daaaaag!! i hope you waste your life, strength and wealth living after your american dream, while i'm wide awake! KUTKAPITALISTEN |
|
Dag jonkie! Zorg dat je in alle subfora wat post, tot je genoeg posts hebt, dan heb je daar een lultopic... Of heb ik nu te veel gezegd? FREEZE |
|
Ja nog nooit naar zoiets geweest eigelijk... it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Dit is niet het lultopic? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Goeiedag. Ik ben een 16jarige metalliefhebber (en een beetje HC/punkrock), met voorkeur voor Doom en Black metal. Mijn lievelingsbands zijn o.a. Candlemass, Finntroll, Ancient Rites, Khanate, Rhapsody, Lacrimosa, Blood for Blood, Hatebreed, Immortal, Flogging Molly en Nevermore. Ich träumte einst vom Leben, und träumte einst von Liebe. Doch aus dem Leben wurde Flucht, und aus Liebe wuchs die Angst... |
|
zie topictitel |
|
quote: Originele naam, vast en zeker zondag in 013 |
|
quote: Ken je beherit? |
|
quote: PWN3D!!11 Die blijft leuk [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-08-2005 0:35] |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |