![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja. Iron Maiden CD's komen bijna nooit op eBay. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Het valt op als 1 verkoper ongeveer een aanbod van deze cd's heeft... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Dief is precies een metalfan... "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
tis ook niet zo verstandig om je foto's van je kamer op internet te zetten ![]() |
|
quote: hij heeft er toch geen adres bijgezet? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: OK!!! RUTAN!!! PAK EM!! Suck my piss ![]() |
|
quote: Hij is een bekende Nederlander, iedereen weet waar hij woont. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Vraag me af wie als eerste die lijst copy-paste in het 'te koop gevraagd/aangeboden' topic... ![]() Maar klote voor je, Rutan. Inbraak is echt een van de meest lage en walgelijke vormen van criminaliteit. Je hebt gewoon met je fikken van andermans spullen af te blijven ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-09-2005 17:45] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Suck my piss ![]() |
|
Argh, dat is vervelend. Hoe is de dief binnen gekomen? I am the 1%. ![]() |
|
waarom heb je gesealde spullen in huis? ik haal meestal gelijk het plastiekske eraf.. maaruh, idd erg klote en laf. om de klap te verzachten geef ik je wel een keer wat promo's die ik overheb hier ![]() |
|
Eigen schuld. ![]() |
|
quote: Ik heb ook veel gesealde (met name DVD's) thuis liggen. Films die ik op DVD 'moest' hebben maar die ik voorlopig toch niet kijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
wtf? uit een koopzucht ofzo? ![]() |
|
Geef dan geld aan de kindertjes in arme landen of zo. ![]() |
|
of stuur ze een stapeltje Iron Maiden cd's... Suck my piss ![]() |
|
quote: Die gaan maar werken voor hun ijsco's. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Doet Chelman dat dan niet? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 06-09-2005 18:08] I am the 1%. ![]() |
|
quote: Nee. Goede films die ik bijvoorbeeld recentelijk in de bioscoop gezien heb of uit de viedeotheek geleend heb wil ik soms ook zelf origineel hebben maar ik hoef ze niet gelijk bij thuiskomst te kijken. Ze wachten gerust hun beurt af ![]() En van sommige zoals Metropolis heb ik meerdere versies. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: hehe metropolis is een erg goeie film ja. maarja wat jij met films hebt, heb ik met muziek. heb 3 versies van asphyx-last one on earth ![]() ![]() |
|
quote: hey, volgend jaar wel occult fest? Dan paas ik je die Kaamos yo Suck my piss ![]() |
|
quote: Knappe mongool als je die herrie goed vind en jat. Tyfus wat een debiel. *braak* ![]() |
|
Oh jee oh jee "haalt snel Ravenous uit de kast" ![]() |
|
quote: Juist, same here. Enneh, die digicam zal misschien verkocht worden, maar de rest? 't Heeft maar weinig waarde, dus misschien zal 't via via verkocht worden of 't wordt zelf gehouden door de dader. En al biedt de 'dader' (een deel van) 't geheel aan, je hebt nauwelijks een poot om op te staan. Maarreh, had je dit stapeltje gewoon op tafel liggen of is dit je hele collectie aan cd's en dvd's? ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
De rest waren Hatred cd's .... ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |