![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
nouja ik wil gewoon de hele meuk verzekeren. met al die dat stroomverbruik hier in grote getalen ben ik bang dat de meuk een keer in de hens vliegt, en dan ben ik alles kwijt... zal het eens na gaan vragen. ![]() |
|
quote: Dat vond men ook al vreemd. Ik vermoed dat het Sharon Osbourne is geweest. THE ONGOING QUEST TO ERADICATE IRON MAIDEN! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Inboedel met brand verzekering afsluiten ... is nie so duur ![]() |
|
kut man ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Bovendien kunnen spullen in hun verpakking houden soms wel een investering voor de toekomst zijn. Bv. gelimiteerde extended versies, beperkte oplagen et cetera van boeken, films, CD's...die nog steeds in de originele verpakking zijn brengen na verloop van tijd aardig wat op. Verzamelaars van zulke dingen vind je toch altijd. ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
Tis vast een hoax, net als zijn haar. En zo niet, tja kut voor je. ![]() |
|
quote: Ik zal hem vinden niet voor 100euro maar als je belooft je gitaar aan de kant te zetten haha..zinloos grapje maar idd vrij kut voor...probeer eens de lokale bosjes misschien heeft ie die cd`s wel ergens neergekwakt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Wees blij! scheelt je weer een poging 'aan de straatstenen verkopen' überigens vreemd dat dan niet Maiden, Killers en Somewhere in Time tevens zijn gejat. vreemde smaak die dief! ![]() |
|
quote: Ik zag op je lijst niet echt platen die moeilijk aan te komen zijn. Waarschijnlijk maak je er nog winst op ook. Je kan zo 17-18 euro per CD van de verzekering krijgen en de meeste van die platen heb je voor max 10 euro binnen. Oh...ik had mijn geld binnen twee weken op mijn rekening. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: alfabetisch van D t/m M... Zijn ze toch niet betrapt en hebben zich toen snel uit de voeten gemaakt? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote: Nee, want ze zijn er tussenuitgepikt. Mijn andere God Dethroned cd's staan er namelijk nog wel. Ze hebben gewoon al mijn Iron Maiden cd's gejat en de dingen die bij de Foo Fighters en Iron Maiden in de buurt stonden. Mijn Immortal cd's zijn er namelijk nog wel allemaal. Beneden hebben ze ook alle rockcd's van mijn pa gejat, en de rest ook laten staan. Kortom, de bekende zooi en gesealde shit (die lag in een aparte kast) hebben ze meegenomen, de Death/Black dingen hebben ze gelukkig laten staan. quote: De meeste platen zijn makkelijk vervangbaar, maar sommigen niet. Daarbij blijft het een akelig gevoel dat er iemand in je huis is geweest. Of ik nou winst maak of niet op cd's, dat boeit me niet. Mensen behoren godverdomme gewoon te werken als ze geld willen hebben en niet andere mensen te beroven. quote: Die had ik dan ook niet in mijn collectie ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Auw!!!! van de knaken die je evt. van je verzekering voor de FooFighters en Marduk krijgt, zal ik die dan maar rap aanschaffen ! ![]() ![]() |
|
Idd. Weet je heel zeker dat niet gewoon de smaakpolitie is langs geweest? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Dat zijn de betere tips! Jullie weten, Rutan's death en black metal collectie is nog steeds aanwezig. ![]() |
|
quote: Nee, dan hadden ze Maiden wel laten staan ja. ![]() Maarre flauw.. ghehe. Vraag me toch af wat men wil gaan doen als er op ebay het een en ander wordt aangeboden. Gaan we ze dan met zn allen pakken enzo ![]() ![]() |
|
Whatever allemaal, maar kvind het erg klote voor je, Thijs.. suc6 dr mee hey. ![]() |
|
Klote is het wel ja. Moet er niet aandenken dat er iemand met z'n klauwen aan m'n spullen zou zitten. ![]() Maar goed... Denk dat je niks terug zult vinden op Ebay ofzo, gezien die meuk er vaak zat op staat. Zou wel erg toevallig zijn dan! Disko Disko Partizani ![]() |
|
Ik zou inderdaad even wat rondmailen naar 2e hands zaakjes in de buurt, even dat lijstje geven.. wie weet is de dief zo slim om de zooi ineens weg te brengen. Alhoewel ik gok dat die het voor zichzelf houdt. ![]() |
|
alle junk-dieven of dieven gemotiveerd door hebzucht, moeten ze een gruwelijk pak slaag geven en daarna een week op de schandpaal zetten. en mensen die lacherig doen over een diefstal bij iemand anders (zelfs bij Rutan) moeten beter weten. ![]() |
|
quote: Hiermee impliceer je dat er WEL goede soorten van diefstal bestaan. Wat zijn ze dan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: nou, okee. eigenlijk mag diefstal nooit maar in het uiterst hypothetische geval van een zielige alleenstaande moeder van een pasgeboren baby die geen familie heeft en die invalide is en niet kan werken (en blablabla)daar zou ik wat soepeler mee zijn. ed: laatste is geen diefstal eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-09-2005 13:41] ![]() |
|
quote: Waarom? De slachtoffer (die niet verantwoordelijk is voor de slechte positie van die vrouw)lijdt er evengoed onder. quote: Ik declareer niet te veel. Ik heb een lijst met aanschafwaardes en geschatte vevangingswaardes. In sommige gevallen valt dat hoger uit dan de aanschafwaarde. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Och, een brood stelen om te overleven moet wel kunnen vind ik ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Te koop teab: Dissection - Live Legacy Lim. Ed. Box (lim. to 1000 copies) SEALED Dissection - Live Legacy Digipack SEALED Dissection - Live in Köln dvd Enslaved - Frost (logo op jewelcase ipv op boekje) Exhorder - Slaughter in the vatican+I am the law Foo Fighters - Foo Fighters Foo Fighters - One by one 2CD, US ed. God Dethroned - Ravenous Iron Maiden - Piece of Mind (rerelease) Iron Maiden - Number of the beast (rerelease) Iron Maiden - Powerslave (rerelease) Iron Maiden - Live after Death (rerelease) Iron Maiden - 7th son of a 7th son (rerelease) Iron Maiden - Brave new world (rerelease) Marduk - Panzer Division Marduk+Fuck me jesus mcd Marduk - Live in Germany Metallica - $7.98 ep DVD's: Slayer - Still Reigning Aerosmith - live dvd+cd Dissection - live in köln School of Rock Bio-dome The Shield season 1 The Shield season 2 Lord of the Rings collectors edition boxset: The fellowship of the ring SEALED Lord of the rings coll. ed. boxset: The two towers SEALED Lord of the rings coll ed. 4dvd: The fellowship of the ring Monthy Python : Enzyklo nogwa 1 kodak 3.2 megapixel digicam 1 JVC camcorder (digitaal) Bazzio Attacks!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |