![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan was de dief dus verstandelijk gehandicapt.. Dat maakt het, naam mijn mening, best een triest verhaal. Sorry, Rutan.. Suck my piss ![]() |
|
quote: Och .. sommige dingen wijzen zichzelf he ![]() ![]() |
|
Kom op jongens, het is Rutan maar, laat hem met rust. ![]() |
|
quote: hehe ja ik heers, maaruh ik denk wel volgend jaar. a.s. vrijdag decapitated in r'dam? ![]() |
|
quote: Hehe...ik dacht precies hetzelfde. Toevallig een rijtje van enkele bands maar de andere CD's hebben ze niet aangeroerd om maar van de TV cq. DVD speler te zwijgen. Strange <raised eyebrow> Hoe heette die ziekte waar Tarra Singh Farma aan leed? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Kanker? ![]() |
|
quote: Ik moet ineens aan die Hirsi Ali diss rap denken!! Suck my piss ![]() |
|
quote: Tara, Chellie... Tsssk! Ghehe, ik blijf het inderdaad ook een vreemde buit vinden. Als ik hier eens om me heen kijk, zijn m'n cd's (als collectief, en dat is iets meer dan het genoemde stapeltje van Rutan ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ja, maak er maar gein om. Ik zou zelf ook flink de pis inhebben mochten ze hier inbreken. Stinkendkankerteringjunkszooi. Afmaken die vuile schurftige hondkoppen. Succes met het terugvinden van je spullen, al zie ik dat somber in als ik eerlijk ben. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ach, je moet overal om kunnen lachen vind ik ... Ik neem aan dat Ruutje verzekerd is, krijg je nieuw waarde van de album,s kej ze weer kopen ![]() |
|
quote: waarom nou weer een junk? misschien was het wel een neger! ![]() |
|
quote:Oooohhhhhh jij discrimineert! ![]() |
|
quote: Das stimmt. Toen mijn CD's uit mijn auto gejat waren kreeg ik de volle mep terug. Ik deponeer dan regelmatig (2 keer per jaar) een update lijstje van mijn CD's (en de rest van mijn inboedel)bij mijn verzeringsadviseur. Kost niks, bespaart een hoop ellende. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Waarom zou je 2x per jaar zeggen dat je de complete roze ster collectie hebt? ![]() |
|
quote: en? jouw mening kan me gestolen worden.... ![]() ![]() |
|
quote:Ach .. junk .. neger ..... whats the difference ![]() |
|
quote: Hm, wij zouden onze cd's die uit de auto gejat werden ook terug krijgen, zelfs zonder een lijstje van cd's... Ware het niet dat er geen braak schade was... ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
hoe duur kost jezelf verzekeren (cd's, vinyl etc) het begint hier nu uit de hand te lopen namelijk ![]() |
|
quote: Ja, een neger die junk is, maar das toch logisch? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Valt onder inboedel .. ![]() |
|
quote: hoeveel kost het... hoe duur is het..... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 06-09-2005 18:32] ![]() |
|
quote: Ik ken meer mensen die dat doen ja. Ik luister veel grindcore. Zelfs een verstandelijk gehandicapte met een probleem durf daar niet naar te luisteren+ mijn huis stinkt en ik woon in een buurt vol paupers. Iedereen weet; daar valt niets te halen. Suck my piss ![]() |
|
quote: Niet veel. Ik kan even mijn inboedel verzekering voor je tsjekken. edit: Maar jezelf verzekeren tegen diefstal is lastig. Of ben je ZZOOOOOOOO gewild? @Immo: ik had het ook zonder lijstje teruggekregen...maar met lijstje is het veel makkelijker, zeker wanneer ik zeg dat een bepaald Mayhem CD geen 17 euro moet gaan kosten maar 40 euro omdat het zeldzaam is. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 06-09-2005 18:33] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
We hebben een bord aan de deur : opgepast: waakhond Tja, beest kuin je omlullen met stuk vooer ... maar dat weten die lamzakken niet ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |