![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dude. Iedereen weet waarom jij dit werk doet. Respect dat je geen bijstandstrekkende parasiet bent. Maar je moet toch realistisch in kunnen zien waarom het systeem werkt zoals het werkt? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-09-2005 20:38] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Tsja, dat jij nergens aan de bak komt, kan ik ook niet helpen. ![]() Denk je nu echt dat ik het zo makkelijk had een jaar geleden? Maar op die manier scheid je wel heel makkelijk het kaf van het koren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Dat weet ik, en dat is ook goed, maar bedrijven en uitzendburo's maken mijns inziens misbruik van die flexwet. Ze verzinnen zelf regels, en continu passen ze de regels aan en worden mensen er uit gemikt om dubieuze redenen. Wordt wat teveel met de mensen gespeeld. Maar ja, hopelijk binnenkort er vanaf. ![]() |
|
quote:Makkelijker gezegd dan gedaan. Edit: Wie heb jij ervoor gepijpt? [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 10-09-2005 21:33] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
.. gezegd .. ![]() ![]() |
|
uche ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Gepijpt is dan wel weer correct ![]() ![]() |
|
Ja? Ik twijfelde tussen gepijpt en gepepen(ooit gehoord bij van Kooten en de Bie) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Van een kameraad is het volgende gestolen. ![]() Mountainbike. * Merk: Kenosha * gele voorvork Mantinou [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 23-01-2006 8:37] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Ik dacht zijn pruik... ![]() |
|
het merendeel van de dieven (dus die jatten uit hebzucht, voor de lol of voor hun volgende shot) moeten gewoon een week op de schandpaal in het centrum van een stad worden geplaatst. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-01-2006 8:54] ![]() |
|
Welke dieven niet dan? ![]() |
|
quote: ik spreek nooit in absolute termen, dan zet je jezelf alleen maar voor schandaal en degradeer je jezelf tot een karikatuur. er zullen vast wel gevallen zijn waar een diefstal van eten enigszins te bergijpen is. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-01-2006 8:57] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Iemand nog een fiets te koop? ![]() |
|
quote: Mountainbike'je in de aanbieding: ![]() (zat er aan te komen natuurlijk ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik wil een goedkopere fiets die niet van een ruige kerel afkomstig is! ![]() ![]() |
|
Hmm laatst een fiets meggemikt ... ![]() |
|
quote: hij mocht ook NIET van een ruige kerel komen... Bruce Banner ![]() |
|
O ![]() |
|
Ik wou het net zeggen, plus dat ik dat ook met die van mij gedaan heb, wat de reden is waarom ik een nieuwe zoek. Junks en daklozen, meld u zich! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-01-2006 15:41] ![]() |
|
Nha Lain en Grey ... beantwoord de desperate roep van deze aftroggelbare jongeling. ![]() |
|
Laat degene die dit heeft gedaan, verkracht worden door een groep negers ![]() ![]() |
|
quote: Het was Ernst ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |