![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: CHUKC Je bent pas de vierde ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ja, zeer strict genomen wel. Maar als het een zaak of leven of dood is is die vorm vna redeneren toch te strict aangezien er zijn "verschillende graden" in lijden zijn. dan kan ik er begrip voor opbrengen. Ten minste als het sociale opvangnet faalt. en als jij zo strict redeneert, vind jij dan ook dat iemand die een appel pikt (of te snel auto rijdt) evensnel de doodstraf moet krijgenals een massamoordenaar?? ![]() |
|
quote: ik bied 10 euro voor alles. ![]() |
|
quote: Nee. Want voor appels pikken en te snel rijden staat een andere straf op dan op massamoord. Ik heb niet gezegd dat alle misdaden even hard bestraft dienen te worden. Ik heb gezegd dat alle misdaden van dezelfde soort even hard strafbaar zijn. PS Te hard rijden is geen misdrijf. Het is een overtreding. Het valt ook niet onder de strafwet tenzij je het echt bont maakt. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Tja, als je het zo brengt is dat wel zo maar hier in Friesland werkt dat anders, de instanties zijn hier schaars en moeilijk te bereiken door al die blubberige weilanden ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Dat is bewust om de Friezen sneller te laten uitsterven zodat wij Randstedelingen onze buitenhuizen voor een prikkie kunnen kopen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
De meeste randstedelingen zijn natuurlijk van oudsher Friezen, behalve die geipmorteerde Polen. ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: oh, dat is heel mooi. dan geven wie die pechvogel uit mijn voorbeeld een uit mijn voorbeeld de een symbolische straf (van 1 eurocent ofzo; te betalen binnen 10.000 jaar(geen rente)). dan is de zaak naar tevredenheid afgerond. en de PS. het verschil is mij (als wettelijk leek) niet duidelijk. ![]() ![]() |
|
quote: Ik denk dat je daar iets te makkelijk over denkt. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote: als je niet te koppig om bijv. hulp van de stadsbank te gebruiken hoeft geen enkel nederlands staatsburger honger te lijden. ![]() |
|
quote: Friezen zijn ernstig inderdaad. maar Randstedelingen zullen godzijdank rond 2012 overstromen, behalve Utrecht. Maar ook dat is logisch, want dat is de enige nog redelijke stad daar. ![]() |
|
quote: Definieer honger? Daarnaast is het stellen van prioriteiten ook iets dat de meeste Nederlanders niet kunnen. De auto, de TV, dure kinderwagens, ADSL etc ... al die bullshit eerst weg, daarna is het pas geoorloofd te zeiken over primaire levensbehoeftes. ![]() |
|
quote: IDD Om maar te zwijgen van pils en shag....en dan maar op TV zeiken dat ze de schoolboeken voor hun kinderen niet kunnen betalen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: met honger bedoelde ik dat iedereen voldoende cash of fysieke hulp heeft om aan de primaire levensbehoeftes te voldoen (vind ik ook voldoende, als men meer luxe wil regelen ze dat zelf maar. daar is de staat niet verantwoordelijk voor). Stadsbank neemt bijvoorbeeld controle over je financiën (uitkering of anders) en bepaald waar jij geld aan uit mag geven. Is voornamelijk voor mensen die schulden voor niets hebben opgebouwd. ![]() |
|
quote: Jezus Chelman, je blijft een allochtoon ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: yeah, idd.... deed ie eerder ook als eens... DE forum.. ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
De ware pad... Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Kan ik het helpen dat je in het Nederlands niet kan afleiden of het mannelijk of vrouwelijk is? Jullie hebben gewoon een kuttaal. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: dat is wel waar. Jammer voor Rutan trouwens... Suck my piss ![]() |
|
quote: Dat is ook niet nodig in het Nederlands ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oh ja...onzijdig dan. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Is Nederlands dan niet jouw eigen taal? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Achternaam Chelmowski (zie e-mail adres) ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Had ik niet gezien, en dan nog, ik had een klasgenoot die Kowalski heette en die was ook gewoon Nederlands. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |