![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Black One is toch de nieuwe? Die komt pas in Oktober uit voor zover ik weet. Verder erg gave band, uiteraard ![]() ![]() |
|
Heb zelf White2 en 00Void erg vette muziek Nadeel: de trillingen maken de hond bang ... ![]() |
|
quote: Arrrghh... Whappie toch "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Gaat ie weer via Southern Lord? ![]() |
|
Inderdaad een gastoptreden van Malefic Lijkt me erg interesant. She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
En Wrest van Leviathan niet te vergeten! Die plaat moet wel gaaf worden. ![]() |
|
Wel vet dat ZM sinds kort promo's van Southern Lord krijgt ![]() ![]() ![]() |
|
Attila zn vocals in het nummer Decay2 zijn trouwens ook erg gaaf. Voegt toch weer net iets extra's toe aan het nummer. She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
quote: Ik had 'em ergens gedowned, ik was wel een beetje benieuwd na de discussie met Jenje over Winter. Nou niet meer, duidelijk niet mijn ding. Ik kon maar in 1 nr iets herkennen van een soort van drums, maar dat is denk ik kenmerkend voor drone? Een beetje een saaie bedoening, imo. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 27-09-2005 20:24] ![]() |
|
OO Void draai ik eigenlijk het liefst. En die merzbow nummers op Flight zijn bestwel saai. De rest van de cd ook. White 1 boeide mij niet. De rest heb ik nog niet gehoord. Maar ik las in Burzums post, dat John Wiese mee doet op Black One. John Wiese heeft gave dingen gemaakt. http://home.earthlink.net/~johnwiese/helicopter.html MOOI, HEB IK WEER WAT TE DOEN! Suck my piss ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Heb die plaat gehoord met die 'cover' van Immortal. Saaaaaaaaaiiiiiiii. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Ja Immortal coveren is hetzelfde als een rotte balk overschilderen: het zal nooit wat worden. ![]() |
|
quote: als je hem hard zet is hij een stuk beter te pruimen ![]() EDIT: de plaat in het algemeen [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 27-09-2005 22:13] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Is slecht voor de sluitspier. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Ik heb net het nummer Orthodox caveman gehoord van Black1 en dit klinkt veel belovend. Veel zwaarder dan de White cd's. She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
quote: John, krijg anders eens smaak ofzo ![]() Die plaat is echt geniaal. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-10-2005 12:59] ![]() |
|
Zeer gave plaat, komt in men top 10 van dit jaar terecht. Fakking Black/Drone stinkend naar zwavel. ![]() |
|
http://cgi.ebay.com/SUNN-O-00-Void-2LP-black-Khanate-Boris-Earth_W0QQitemZ4786297169QQcategoryZ306QQrdZ1QQcmdZViewItem pff...heb em ook. Voor iets van +- 15 euro ahhahahaha kuthype, wel gave muziek natuurlijk. Dat dan weer wel... Suck my piss ![]() |
|
Ohja, ik kreeg gisteren een sampler-cd binnen en daar stond van deze band ook een nummer op. (naam even kwijt) Klonk wel tof eigenlijk. Toch maar eens checken. (ook al!) ![]() ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
Argh fuck ende tering wat is Black1 immens bruut (en geen toetsen ![]() ![]() |
|
Moet zeggen dat ik het ook een uitstekend cdtje vind ![]() ![]() |
|
Ik vond het live nogal, eh, apart. Eigenlijk gewoon klote, haha. ![]() |
|
Tja ... het is niet iets wat iedereen zal waarderen, luister het dan niet ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |