|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Jawel, binnenkort te zien in Popfront Zwolle Aggro, Erebus, Soulreaver en DETONATION + waarschijnlijk nog 2 bands (meer info volgt). Datum: 12/11/'05 Plaats: Popfront Zwolle http://www.zwols-popfront.nl/ Schade: Zondagochtend kater en eurootjes voor het bier, gratis entree Tijd: Waarschijnlijk vanaf ergens in de middag tot.. Komt allen!! Middag: 14:00uur - 16:15uur Metal Jam 16:30uur - 17:15uur Erebus 17:30uur - 18:15uur Cypher 18:30uur - 19:30uur zaal dicht Avond: 20:30uur - 21:15uur Aggro 21:30uur - 22:15uur Greyline 22:40uur - 23:40uur Detonation [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 24-10-2005 22:48] |
|
zeker de hele dag? Je moeder. |
|
quote: |
|
maandag verrot in de collegezaal dus Je moeder. |
|
quote: scheelt het ff dat mijn college op maandag meestal om 11:30 pas begint... HEUEUEY extra dus "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
9:30 Je moeder. |
|
Windesheim zal stinken door vermoedelijk 3 stuks gare metalheads de betreffende maandag. Gebouw D ook? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
check Je moeder. |
|
Route beschrijving, made by Mayo: Voorkant station, richting rotonde.. alsmaar rechtdoor lopen. T-splitsing rechts af, langs water lopen en dan de eerste mogelijkheid links. Onder sassenpoort door.. 2e straat rechts langs postkantoor. Hier ga je straat links in en die loop je alsmaar rechtuit tot je op een plein komt te staan met links van je een grote kerk. Daar ga je rechts de winkelstraat in, tegenover de Yves rocher ga je straatje links in. Is het straatje van de V en D, alsmaar rechtdoor rechtdoor over bruggetje en dan zie je vanzelf een rotonde.. als je dan iets naar rechts kijkt zie je de branie. In de branie zit links popfront en rechts hedon. |
|
quote: 4 waarschijnlijk |
|
quote: quote: |
|
quote: ook gebouw d? Je moeder. |
|
Detonation, uhm , is dat die band die van de tour af moest? |
|
quote: ---> denk het niet, hij ziet er uit als een echte CMV'er Zal dus A wezen enne @ Broezur: Detonation is een hele vette band [PUNT] [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 19-09-2005 16:51] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Detonation is zeker vet imho een van de betere van Nederlanse bodem op dit moment But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: ...zegt meneer de boeker.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Muhahah dat staat er echt los van, meen ik toevallig oprecht ja But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: o verrek, ben hem wel eens tegen gekomen bij de docter in het verleden Je moeder. |
|
Zooo, dat wordt vast een gezellig kansloos zat weekendje |
|
[quote]Op 19 september 2005 16:49 schreef AngelOfDeath het volgende: ---> denk het niet, hij ziet er uit als een echte CMV'er Zal dus A wezen Jaa een hele echte dan ook!!! |
|
Je mag ook wel 'hoi' zeggen op school, hoor "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Damn, waar loop jij dan rond? |
|
Op dit moment zit ik op mijn bureaustoel. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Een bureaustoel???? Maar dat had je nog niet verteld, neem maar een keer mee dan |
|
quote: Ja, is goed, zal ik doen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |