|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Fuck it Snaack, komt puur van die ladingen zaad over je hoofd dat je kale knar zo glimt |
|
Dat is mijn "beauty tip" Jenje! |
|
Teveel gezopen ouwuh? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Of moet ik zeggen Dutch Psycho?? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Are you tokkie to me? |
|
Heel goed Snaack. De mannen die zo reageren als bovenstaanden, proberen de macho uit te hangen, terwijl ze jaloers zijn Ik heb ook wel eens een masker genomen met een jongen. Ik was helemaal verbaasd dat ie dat wilde, maar hij zag de lol er wel van in. Toen hij merkte wat voor resultaat het gaf, was ie verbaasd. Waarom zouden alleen vrouwen zich extra goed verzorgen en mannen alleen basic? Veel produkten werken echt, sommige ook niet. Mannen??.... Ik geef jullie 1 tip. De anti cellulituscreme werkt echt niet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Scrub heerscht maar gebruiken doe ik het niet. 'kHeb het simpelweg nooit in huis. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Toch snap ik het niet. Metal mannen zijn misschien wel het meest ijdel van allemaal, terwijl ze vinden dat ze extreem ruig zijn. it just doesn't make sense... |
|
Ik heb wel van dat gezichtsscrub spul, en het werkt erg fijn.. alleen ben ik 's ochtends onder de douche altijd veel te brak om het te gebruiken. Maskers en aanverwante zaken heb ik nog nooit geprobeerd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Haha quote: Zo heb ik er ook kennis meegemaakt.. Toen ik een jaar of 15 was en nog flink puisten had kwam een toenmalig vriendinnetje met een maskertje en wat crêmes aanzetten onder het mom van "dit helpt tegen de puisten". Ik gebruikte alleen dat tering Clearasil, wat voor geen meter werkte. Die andere spulletjes wel quote: Precies.. quote: Ik heb geen last van cellulite |
|
quote: Ach never mind eigenlijk. het 'zelf tekenen topic' is zojuist uitgeroepen tot meest levendige topic van zm... |
|
quote: Ik zal het tegen een bepaald persoon zeggen dat je wel eens een beauty avond wilt houden met der On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ...heb ik al lang gedaan moppie... Maar IK ben dan ook niet-metal |
|
Leuk initiatief dit topic carcasstrid |
|
quote: Wat een vergelijking, hehehe. Oud Vuil doet er niet aan mee, aan heel die gekte. Ze ruiken (hehehe) gewoon een nieuwe markt, die bedrijven die hiermee beginnen. En terecht, want er zijn steeds meer mannen die ermee beginnen. Gisteren zag ik op tv dat de herenpanty er ook al aankomt. Het worden barre tijden. |
|
quote: Heren BH zou voor sommige mannen wel kunnen. Sommige hebben dikkere tieten dan ik heb On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Die zijn er ook al! Zag ik ergens een keer op het net! * Nee, niet voor mijzelf, ik heb "niets". |
|
quote: lekker warm!!!!! carcasstrid |
|
quote: Misschien BH met extra vulling iets voor je? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dude...JIJ zag het op het net. Dat zegt al genoeg ventje |
|
quote: Uiterlijke verzorging = Dikke Prima! Ik heb zelf geen crèmetjes e.d., weet niet zo goed waar te beginnen! Ik ga maar eens gewoon wat proberen, heb alleen 's morgens zo weinig tijd! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: RRRRRRoddelen!!!! En ik moet dan wel wat vulling hebben, ja. |
|
quote: Hey zelfs ik heb dat. Moet je kijken hoeveel er te krijgen is. Doe je lekker een nachtcreme op, met een nachtmasker On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Tijd kan ik wel maken.. maar ik vergeet, behalve de basiszaken zoals scheren, douchen, etc, 's ochtends dat soort zaken altijd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik zie Alex morgen weer in de oefenruimte. Nu heb IK genoeg voer voor een fixe roddel! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |