|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb liever een "dun" modetrutje dan een metalvrouw van 90 kilo hoor heavy metal is the law |
|
quote: Exact . |
|
quote: Wie niet? Ik ben dun. Te dun. Ik geef het toe. En ik kom maar niet aan. (zie dieet topic) Waarvan word je ongelofelijk dik? |
|
Zijn hgoer ook mannen die het stukje wenkbrouw boven hun neus scheren? Hoe kan ik dat het beste doen? Speciale hulmiddelen nodig? |
|
UNIBROW!!! |
|
quote: pincet! |
|
Wat is dat met vrouwen .... mijn vriendin wil ook altijd lichaamshaar bij mij verwijderen met een pincet ... en dan langzaam .. |
|
quote: Zie je wel dat vrouwen sadistische wezens zijn |
|
quote: Ze willen maar niet begrijpen dat neushaar gewoon sexy is... |
|
quote: Zeg dat nou niet .. worrik weer geil en ze komt pas om 11 uur thuis |
|
quote: Dan sla je jezelf een paar keer met het strijkijzer |
|
quote:Necrorasta neushaar (niet knippen en dan bloedneus krijgen ...) |
|
quote:Strij .. watte? |
|
quote: Efexor en natuurlijk de Mac. Veel saucijcerbroodjes en kaasbroodjes van de Hema eten. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Tja hoe leg ik dat een ras-rans als jij nou uit? |
|
quote: Ach als ik mijn blouses gewoon opgevouwen in de wasmachine stop komen ze er strak uit |
|
quote: HAHAHA dat moet ik ook eens proberen. |
|
quote: Stuk karton er wel eerst uithalen he .. en de speldjes .... |
|
Ik ben nog steeds voor aan actief front tegen epileren van mannelijk lichaamshaar Dan heb je her en der discreet wat staan, zonder dat je een haaraap wordt, staan er nog wijven over te zagen Hoorde ik zo'n gast in de zomer zeggen: "ja, ik scheer mijn okselhaar, anders stinkt ik zo naar zweet" -->ik: "Oh, ik neem gewoon af en toe een douche." Ik word ziek van zowel vrouwen als mannen die zo'n hele waas van kunstmatige geuren rond zich hebben hangen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dit topic loopt al een tijdje zie ik... maar bedenk je eens, als je regelmatig drinkt, veel rookt, en als man zijnde uiteraard bijna dagelijks je facie bewerkt met een scherp stuk staal, kijk dan eens naar de kop van de gemiddelde 40 a 50 jarige rocker.. wat houdt je dan tegen om een scrubhandschoen en een goede geichtscreme aan te schaffen? 1 plus 1 is gewoon 2 toch? bovendien, wie gezegend is met een vriendin die goed thuis is in deze materie moet zich gewoon lekker laten vertroetelen en onderwijzen. haartjes uit laten trekken heeft daar nix mee te maken, das gewoon sadisme |
|
quote: Zwanger worden? Maar ja, ik ben ook te dun en voor mij bestaat die mogelijkheid niet. Ouwe mannenkoppen zijn btw erg metal verantwoord! |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat zijn de wenkbrauers! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 06-01-2006 18:01] |
|
Mannen en cosmetica..."Schat, ik ben even naar de WC om mijn neus te poederen." Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |