IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : mannen en cosmetica / uiterlijke verzorging Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-09-2005 22:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:05 schreef Oud Vuil het volgende:
Wat een vergelijking, hehehe.


Sja, de kleren die je aan hebt zijn wel fris ende fruitig, maar je eigen lichaam....

Zo krom vond ik die vergelijking dan ook niet!

quote:

Gisteren zag ik op tv dat de herenpanty er ook al aankomt. Het worden barre tijden.



Ai, dat zag ik ook ja.. Bah..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 21:45 schreef zillah-morte het volgende:
Heel goed Snaack. De mannen die zo reageren als bovenstaanden, proberen de macho uit te hangen, terwijl ze jaloers zijn
Ik heb ook wel eens een masker genomen met een jongen. Ik was helemaal verbaasd dat ie dat wilde, maar hij zag de lol er wel van in...
En waarom was je verbaasd dan?

Overigens zijn 9 van de 10 cremepjes en shit absolute bullshit (bestaan oveirgens voor 95% uit ouderwetse zeep en water), wat overigens ook door testen bewezen is. Gewoon elke dag met goede zeep en goed koud water wassen ... en lachen .. veel lachen.

Alleen scheren, dat vergeet ik nu nog regelmatig (heb dan ook gene werk waa op uiterlijk gelet word)


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-09-2005 22:19 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 september 2005 22:17 schreef Jenje het volgende:
En waarom was je verbaasd dan?

Overigens zijn 9 van de 10 cremepjes en shit absolute bullshit (bestaan oveirgens voor 95% uit ouderwetse zeep en water), wat overigens ook door testen bewezen is. Gewoon elke dag met goede zeep en goed koud water wassen ... en lachen .. veel lachen.

Alleen scheren, dat vergeet ik nu nog regelmatig (heb dan ook gene werk waa op uiterlijk gelet word)

Ohhh vandaar dat ik al rimpels krijg, van al dat lachen

Het verbaasde me omdat mannen het vaak niet iets mannelijks vinden.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-09-2005 22:19 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik vind het al heel wat om iedere dag te douchen en mijn haren te borstelen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


oscura
Usericon van oscura
Posted 27-09-2005 22:20 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:17 schreef Jenje het volgende:
Gewoon elke dag met goede zeep en goed koud water wassen ... en lachen .. veel lachen.

Alleen scheren, dat vergeet ik nu nog regelmatig (heb dan ook gene werk waa op uiterlijk gelet word)


Hoe kan het dan dat jij zo'n ouwe kop heb? En Greycloack gebruikt zeker hetzelfde recept?


carcasstrid


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neeee Zillahtje, vele mannen denken dat het niet mannelkijk is omdat als ze zeggen tegen vrouwen dat ze een maskertje gebruiken dat ze dan de rest van de maand op de bank mogen slapen.


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 27-09-2005 22:21 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 27 september 2005 22:20 schreef Jenje het volgende:
Neeee Zillahtje, vele mannen denken dat het niet mannelkijk is omdat als ze zeggen tegen vrouwen dat ze een maskertje gebruiken dat ze dan de rest van de maand op de bank mogen slapen.


Dude! op de bank? je brengt me op een idee! normaal gesproken slaap ik op de grond!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:20 schreef oscura het volgende:
Hoe kan het dan dat jij zo'n ouwe kop heb? En Greycloack gebruikt zeker hetzelfde recept?
Ik een ouwe kop??????? Damn, krijg altijd te hjoren dat ik zo'n babyface heb (als ik geschoren ben dan he ...)

(Hmmmm houd Oscura soms van kleine jongetjes??? Heb je soms een Michael in de familie?)


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-09-2005 22:21 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 september 2005 22:15 schreef Snaack het volgende:
Sja, de kleren die je aan hebt zijn wel fris ende fruitig, maar je eigen lichaam....

Zo krom vond ik die vergelijking dan ook niet!






Ja, ik had het ook meer over de combi met zwerver.

quote:
Op 27 september 2005 22:13 schreef ivar het volgende:
Ik zie Alex morgen weer in de oefenruimte. Nu heb IK genoeg voer voor een fixe roddel!


Bwahaha, gaat Uw gang!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:21 schreef ivar het volgende:
Dude! op de bank? je brengt me op een idee! normaal gesproken slaap ik op de grond!
Je moet ook niet over buttplugs beginnen in het eerste jaar he


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-09-2005 22:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 september 2005 22:20 schreef Jenje het volgende:
Neeee Zillahtje, vele mannen denken dat het niet mannelkijk is omdat als ze zeggen tegen vrouwen dat ze een maskertje gebruiken dat ze dan de rest van de maand op de bank mogen slapen.

Oh dan ben ik anders. Jenjetjuh
Vooral samen een masker nemen, dan kan je pas lachen. Ziet er maf uit.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-09-2005 22:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:21 schreef zillah-morte het volgende:
Oh dan ben ik anders. Jenjetjuh
Vooral samen een masker nemen, dan kan je pas lachen. Ziet er maf uit.


Dat vind ik dan wel weer heel erg Will&Grace, zeg maar....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:21 schreef zillah-morte het volgende:
Oh dan ben ik anders. Jenjetjuh
Vooral samen een masker nemen, dan kan je pas lachen. Ziet er maf uit.

.... DAT geloof ik graag ...
Alhoewel .. dat masker ... heb je nou ookw eer niet nodig ... daarvoor dan


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 27-09-2005 22:22 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 27 september 2005 22:21 schreef Jenje het volgende:
Je moet ook niet over buttplugs beginnen in het eerste jaar he


Misschien had ik daar nou juist wel over mnoeten beginnen. dat was de fout



oscura
Usericon van oscura
Posted 27-09-2005 22:23 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:21 schreef Jenje het volgende:
Ik een ouwe kop??????? Damn, krijg altijd te hjoren dat ik zo'n babyface heb (als ik geschoren ben dan he ...)

(Hmmmm houd Oscura soms van kleine jongetjes??? Heb je soms een Michael in de familie?)



Ik ken jouw kop dan ook niet ongeschoren he? En nee.. geen baby's voor mij


carcasstrid


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:22 schreef ivar het volgende:
Misschien had ik daar nou juist wel over mnoeten beginnen. dat was de fout
Tja ... gelukkig zijn er idd vrouwen die niet zoals andere vrouwen zijn ...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-09-2005 22:23 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 september 2005 22:17 schreef Jenje het volgende:

Alleen scheren, dat vergeet ik nu nog regelmatig (heb dan ook gene werk waa op uiterlijk gelet word)


Net alsof je je elke dag moét scheren. Wat een onzin, je knipt toch ook niet elke dag je nagels of je hoofd/huidhaar?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:23 schreef oscura het volgende:
Ik ken jouw kop dan ook niet ongeschoren he? En nee.. geen baby's voor mij
pff ... ik schrok al ... moest ik bijna mijn imago bijschaven ..


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-09-2005 22:24 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:23 schreef oscura het volgende:
Ik ken jouw kop dan ook niet ongeschoren he? En nee.. geen baby's voor mij


Geen ?!

Tijd voor het Godverdomme topic dan.



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 27-09-2005 22:24 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 27 september 2005 22:23 schreef Jenje het volgende:
Tja ... gelukkig zijn er idd vrouwen die niet zoals andere vrouwen zijn ...




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:23 schreef Oud Vuil het volgende:
Net alsof je je elke dag moét scheren. Wat een onzin, je knipt toch ook niet elke dag je nagels of je hoofd/huidhaar?


Hehehe klopt ... maar een week lang vergeten is nogal eens het geval bij mij ... (ik ben soms lui ...)


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-09-2005 22:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 september 2005 22:22 schreef Jenje het volgende:
.... DAT geloof ik graag ...
Alhoewel .. dat masker ... heb je nou ookw eer niet nodig ... daarvoor dan

Oh nee heb je gelijk in. Nou hij een masker dan, en ik niets.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:24 schreef zillah-morte het volgende:
Oh nee heb je gelijk in. Nou hij een masker dan, en ik niets.


Maar als die vent nou zegt: he ik ga de wallen onder mijn ogen chirurgisch laten verwijderen ...


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 27-09-2005 22:26 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 27 september 2005 22:25 schreef Jenje het volgende:
Maar als die vent nou zegt: he ik ga de wallen onder mijn ogen chirurgisch laten verwijderen ...


laat staan: borstvergroting...



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-09-2005 22:26 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 september 2005 22:25 schreef Jenje het volgende:
Maar als die vent nou zegt: he ik ga de wallen onder mijn ogen chirurgisch laten verwijderen ...

Uhm... tja als ie die heeft...
Hij kan natuurlijk ook sperti daarvoor gebruiken Dat gebruiken de modellen altijd.
Nee ik ben niet zo voor cosmetische ingrepen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen