|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:En waarom was je verbaasd dan? Overigens zijn 9 van de 10 cremepjes en shit absolute bullshit (bestaan oveirgens voor 95% uit ouderwetse zeep en water), wat overigens ook door testen bewezen is. Gewoon elke dag met goede zeep en goed koud water wassen ... en lachen .. veel lachen. Alleen scheren, dat vergeet ik nu nog regelmatig (heb dan ook gene werk waa op uiterlijk gelet word) |
|
quote: Ohhh vandaar dat ik al rimpels krijg, van al dat lachen Het verbaasde me omdat mannen het vaak niet iets mannelijks vinden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik vind het al heel wat om iedere dag te douchen en mijn haren te borstelen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Hoe kan het dan dat jij zo'n ouwe kop heb? En Greycloack gebruikt zeker hetzelfde recept? carcasstrid |
|
Neeee Zillahtje, vele mannen denken dat het niet mannelkijk is omdat als ze zeggen tegen vrouwen dat ze een maskertje gebruiken dat ze dan de rest van de maand op de bank mogen slapen. |
|
quote: Dude! op de bank? je brengt me op een idee! normaal gesproken slaap ik op de grond! |
|
quote:Ik een ouwe kop??????? Damn, krijg altijd te hjoren dat ik zo'n babyface heb (als ik geschoren ben dan he ...) (Hmmmm houd Oscura soms van kleine jongetjes??? Heb je soms een Michael in de familie?) |
|
quote: Ja, ik had het ook meer over de combi met zwerver. quote: Bwahaha, gaat Uw gang! |
|
quote:Je moet ook niet over buttplugs beginnen in het eerste jaar he |
|
quote: Oh dan ben ik anders. Jenjetjuh Vooral samen een masker nemen, dan kan je pas lachen. Ziet er maf uit. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat vind ik dan wel weer heel erg Will&Grace, zeg maar.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:.... DAT geloof ik graag ... Alhoewel .. dat masker ... heb je nou ookw eer niet nodig ... daarvoor dan |
|
quote: Misschien had ik daar nou juist wel over mnoeten beginnen. dat was de fout |
|
quote: Ik ken jouw kop dan ook niet ongeschoren he? En nee.. geen baby's voor mij carcasstrid |
|
quote:Tja ... gelukkig zijn er idd vrouwen die niet zoals andere vrouwen zijn ... |
|
quote: Net alsof je je elke dag moét scheren. Wat een onzin, je knipt toch ook niet elke dag je nagels of je hoofd/huidhaar? |
|
quote:pff ... ik schrok al ... moest ik bijna mijn imago bijschaven .. |
|
quote: Geen ?! Tijd voor het Godverdomme topic dan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: |
|
quote: Hehehe klopt ... maar een week lang vergeten is nogal eens het geval bij mij ... (ik ben soms lui ...) |
|
quote: Oh nee heb je gelijk in. Nou hij een masker dan, en ik niets. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Maar als die vent nou zegt: he ik ga de wallen onder mijn ogen chirurgisch laten verwijderen ... |
|
quote: laat staan: borstvergroting... |
|
quote: Uhm... tja als ie die heeft... Hij kan natuurlijk ook sperti daarvoor gebruiken Dat gebruiken de modellen altijd. Nee ik ben niet zo voor cosmetische ingrepen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |