IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : mannen en cosmetica / uiterlijke verzorging Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:26 schreef ivar het volgende:
laat staan: borstvergroting...
Of erger: borstverkleining!

Of een bootylift


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-09-2005 22:28 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 september 2005 22:26 schreef ivar het volgende:
laat staan: borstvergroting...

Ja maar daar hadden we het net al over. DE MANNEN BH
Als voorbeeld kan je kelly gebruiken. Ik denk dat ze zijn/haar hersenen in zijn/haar borsten heeft laten zetten, maargoed...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


oscura
Usericon van oscura
Posted 27-09-2005 22:28 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:24 schreef Illusione het volgende:
Geen ?!

Tijd voor het Godverdomme topic dan.




volgens mij moet ik ook maar aan de zuip beginnen


carcasstrid


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-09-2005 22:28 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:28 schreef oscura het volgende:
volgens mij moet ik ook maar aan de zuip beginnen




Hey! Off-topic: Wanneer gaan we gvd nou es zuipen ? En niet bobben jij!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:28 schreef zillah-morte het volgende:
Ja maar daar hadden we het net al over. DE MANNEN BH
Als voorbeeld kan je kelly gebruiken. Ik denk dat ze zijn/haar hersenen in zijn/haar borsten heeft laten zetten, maargoed...
in een mannen/cosmetica topic over BB Kelly beginnen is OFF FUCKING TOPIC


oscura
Usericon van oscura
Posted 27-09-2005 22:30 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:28 schreef Illusione het volgende:


Hey! Off-topic: Wanneer gaan we gvd nou es zuipen ? En niet bobben jij!



[offtopic]wanneer geef jij een feessie dan? [offtopic]


carcasstrid


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja Paultje, we zouden nog ene keer in Braboalnd gaan zuipen


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 27-09-2005 22:36 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Haha

OK ik geef het ook toe, ook ik ben wel ijdel stiekum. Ik gebruik haarmasker, soms ook scrub (met zo'n handschoen) en ikkan ook echt genieten van een lekker bad (al heb ik nu geen bad helaas).

Ook lekkere geurtjes en altijd deo.




Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-09-2005 22:36 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:05 schreef Oud Vuil het volgende:
Wat een vergelijking, hehehe.

Oud Vuil doet er niet aan mee, aan heel die gekte. Ze ruiken (hehehe) gewoon een nieuwe markt, die bedrijven die hiermee beginnen. En terecht, want er zijn steeds meer mannen die ermee beginnen.

Gisteren zag ik op tv dat de herenpanty er ook al aankomt. Het worden barre tijden.



Goed gezien!

Naomi Wolf schreef in haar boek "The beauty myth" (1990) al dat dit gekwansel er voor mannen aan zat te komen, en aanschouw: ze heeft gelijk!

Wat niet wegneemt dat een lekker ruikende man nog altijd te prefereren valt boven een stinkende


Hatsjikidee!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 27-09-2005 22:40 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Offtopic (laatste keer, anders ga ik mezelf modden): Feestje op.. 28 oktober!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-09-2005 22:41 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:40 schreef Illusione het volgende:
Offtopic (laatste keer, anders ga ik mezelf modden): Feestje op.. 28 oktober!


Als je er nou een mannen beauty party van maakt is het weer ontopic

edit: alle mannen een maskertje

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 27-09-2005 22:41]


Hatsjikidee!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-09-2005 22:41 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

En al die wijfen maar blijfen zeiken, "waar zijn al die echte mannen nou gebleven?".

Haha, ze zijn opgeslokt door de reclame, de innige wens om er bij te horen. Zoveel mogelijk de kritiek van "andere" omzeilen.

MIETJES!!!



oscura
Usericon van oscura
Posted 27-09-2005 22:41 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:40 schreef Illusione het volgende:
Offtopic (laatste keer, anders ga ik mezelf modden): Feestje op.. 28 oktober!


joehoe!!! ik ben erbij!!!! dan ben ik toevallie vrij!!!!


carcasstrid


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2005 22:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja wie wil er een facial?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-09-2005 22:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:36 schreef mcoenen het volgende:


Ook lekkere geurtjes en altijd deo.



Jaaaaaaaa lekkere luchtjes!!! Ik heb echt een geurtjes-tik, heb er aardig wat staan

O.a. CK one, CK be, CK Escape, JP Gaultier (die torso), 2 luchtjes van D&G, Armani cool water.

wh00ps

quote:




Niets om je voor te schamen Marcellio


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-09-2005 22:43 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 september 2005 22:36 schreef mcoenen het volgende:
en ikkan ook echt genieten van een lekker bad (al heb ik nu geen bad helaas).




Wow. Ik heb al een jaar of 7 een bad hier in ons huis, maar daar ben ik hooguit 3 keer in geweest, geen geduld ervoor, hehe.

quote:
Op 27 september 2005 22:36 schreef Unholy Mary het volgende:


Wat niet wegneemt dat een lekker ruikende man nog altijd te prefereren valt boven een stinkende


Tuurlijk, maar daarvoor hoeft de man niet te scrubben, maskeren ed.



oscura
Usericon van oscura
Posted 27-09-2005 22:44 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:42 schreef Snaack het volgende:
Jaaaaaaaa lekkere luchtjes!!! Ik heb echt een geurtjes-tik, heb er aardig wat staan

O.a. CK one, CK be, CK Escape, JP Gaultier (die torso), 2 luchtjes van D&G, Armani cool water.

wh00ps
:





carcasstrid


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-09-2005 22:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:43 schreef Oud Vuil het volgende:
Tuurlijk, maar daarvoor hoeft de man niet te scrubben, maskeren ed.


Nee, een neus vol met meeëters ziet er lekker uit


renYek
Usericon van renYek
Posted 27-09-2005 22:46 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik scheer figuurtjes in mijn konthaar, maar verder niks.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-09-2005 22:47 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 september 2005 22:44 schreef Snaack het volgende:
Nee, een neus vol met meeëters ziet er lekker uit


Daar kijk ik een keer kwaad naar en hups...weg.



oscura
Usericon van oscura
Posted 27-09-2005 22:48 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht



carcasstrid


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-09-2005 22:48 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 27 september 2005 22:44 schreef Snaack het volgende:
Nee, een neus vol met meeëters ziet er lekker uit

Wat? je bent toch geen 16 meer? Zie, gehersenspoelt door de commercie, netalsof die shit "de oplossing" is.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-09-2005 22:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:47 schreef Oud Vuil het volgende:
Daar kijk ik een keer kwaad naar en hups...weg.


LOL

Zoveel overtuigingskracht heb ik helaas nog niet. Ooit, als ik zo oud en wijs ben als jou Wim


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-09-2005 22:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:48 schreef Azagthoth het volgende:
Wat? je bent toch geen 16 meer? Zie, gehersenspoelt door de commercie, netalsof die shit "de oplossing" is.


Kerel, de spiegel liegt niet.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 27-09-2005 22:49 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2005 22:46 schreef renYek het volgende:
Ik scheer figuurtjes in mijn konthaar, maar verder niks.

O? Ik laat die in m'n rughaar knippen.



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen