IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : mannen en cosmetica / uiterlijke verzorging Vorige pagina | Volgende pagina
Dodo
Usericon van Dodo
Posted 12-09-2006 21:17 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

ik haat gewoon zweetlucht, en dat heeft niets met denken te maken


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-09-2006 22:06 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Omdat jij zo'n onnozele doos bent, zal ik het denkwerk even voordoen:

Zweet zelf stinkt niet, het is de uitscheiding van bacteriën die het zweet afbreken die keihard meurt. En u raadt het al: die bacteriën overleven 3 kwartier bloedhete sauna niet. Niet roken, drinken en weinig suiker eten scheelt ook al een hoop trouwens.

Oksels scheren of niet maakt geen donder uit, als je stinkt is het voor deodorant al te laat.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-09-2006 22:20 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Laat ik nou net met dat idee gister mijn oksels geschoren hebben...



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-09-2006 22:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Och, het geeft iig een lekker fris gevoel onder je oksels.

Da's ook wat waard.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-09-2006 22:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 22:20 schreef Audiophile het volgende:
Laat ik nou net met dat idee gister mijn oksels geschoren hebben...


En.. na zweten in de warmte nu spijt?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-09-2006 22:31 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Het prikt. Maar niet zo erg als de aftershave na het scheren...



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-09-2006 22:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gooi jij aftershave onder je oksels dan?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-09-2006 22:37]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-09-2006 22:38 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

After shave is voor na het scheren en als je je oksels scheert moet dat dan toch? Of ben ik nou gek? Ruikt ook lekker, spaart deo.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-09-2006 22:48 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Kijk! Vast ook een aanrader bij het balzak scheren, dunkt me.



watery black
Usericon van watery black
Posted 12-09-2006 22:58 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 22:48 schreef Oud Vuil het volgende:
Kijk! Vast ook een aanrader bij het balzak scheren, dunkt me.




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 13-09-2006 0:19 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

beh, ik vind mannen en cosmetica maar vies.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-09-2006 0:23 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Dat klinkt potterig...



Griffin
Usericon van Griffin
Posted 13-09-2006 0:24 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hoe dat dan?
lijkt me dat mannen eerder vrouwelijker zijn met cosmetica dan zonder


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-09-2006 0:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 18:52 schreef M. het volgende:
Ja, maar jij bent IT-er.


Argus trouwens ook.


Hmmm.....


Maar maar maaarrrrr...

Laat ook maar..

Morgen start fase 2 van mijn gebitsrestauratie. De prodent-smile komt in zicht. De bodem van mijn portemonnaie ook trouwens.


watery black
Usericon van watery black
Posted 13-09-2006 0:30 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

lol@audio

quote:
Op 13 september 2006 0:24 schreef Griffin het volgende:
hoe dat dan?
lijkt me dat mannen eerder vrouwelijker zijn met cosmetica dan zonder


lees "mannen" en "cosmetica" maar eens als 2 aparte dingen


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 13-09-2006 0:31 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 0:28 schreef Snaack het volgende:
Maar maar maaarrrrr...

Laat ook maar..

Morgen start fase 2 van mijn gebitsrestauratie. De prodent-smile komt in zicht. De bodem van mijn portemonnaie ook trouwens.


succes....



ik ben echt als de dood voor de tandarts... en voor spuiten ook....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-09-2006 0:37 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hm, ik krijg die van mij niet echt aan de cosmetische producten. "Ik ben gien wief".

Af en toe smeer ik onder dwang wat dure creme van mij op z'n gezicht, wanneer z'n huid erg droog is.

Overigens gebruikt 'ie wel goede shampoo en cremespoeling .


..."Hate can only create more hate"...


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-09-2006 0:37 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 13 september 2006 0:24 schreef Griffin het volgende:
hoe dat dan?
lijkt me dat mannen eerder vrouwelijker zijn met cosmetica dan zonder

Ja klopt, mannen hebben geen make up nodig, die zijn van nature knap.
Maar er stond zo dat ik dacht dat je niks van mannen en niks van cosmetica moest hebben...

@ wabla, jij zit met mij op een lijn! Da's niet alleen gezellig, maar bevestigd voor mij ook weer dat ik niet gek ben...

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 13-09-2006 0:38]



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 13-09-2006 0:50 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 21:17 schreef Dodo het volgende:
ik haat gewoon zweetlucht, en dat heeft niets met denken te maken

Zo zie je maar.
Ik had een poos terug een vriendin die me verbood om deo te gebruiken. Ze vond m'n natuurlijke oksellucht erg opwindend. Who am I to deny her the pleasure (and me later on)



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-09-2006 0:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Brrrr, daar kan ik me nu niks bij voorstellen.


..."Hate can only create more hate"...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 13-09-2006 0:53 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Toch is het 100% waar. Tijdens de daad zat ze regelmatig met d'r neus in m'n oksel.
Zit wel iets in; zweet zit vol feromonen en deodorant is iets wat de moderniteit ons heeft "opgelegd". (wie heeft er nou géén deo tegenwoordig?)

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 13-09-2006 0:56]



Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-09-2006 0:53 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

wat één raar wief man


zo kan ie wel weer


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-09-2006 0:58 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 0:53 schreef Mikeee het volgende:
Toch is het 100% waar. Tijdens de daad zat ze regelmatig met d'r neus in m'n oksel.
Zit wel iets in; zweet zit vol feromonen en deodorant is iets wat de moderniteit ons heeft "opgelegd". (wie heeft er nou géén deo tegenwoordig?)


Tsja, die theorie die ken ik ook wel ja. Ik vind 't trouwens ook niet prettig wanneer mijn vent overdreven naar deo ruikt, maar echte zweetlucht (oud zweet dus) ruik ik toch liever niet tijdens de daad hoor.


..."Hate can only create more hate"...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-09-2006 8:20 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2006 19:20 schreef watery black het volgende:
Argus had t over het scheren.
Hij heeft meer cremepjes dan ik... en dat zegt meer over hem dan dat t over mij zegt. (om de inkoppertjes maar effe voor te zijn )


In dit geval is 'meer' dan ook 1
En die staat naast een choco body dinges van jou dus we staan gelijk.

Tenzij ik mijn Nivea mee reken

(niks cosmetisch verder, ik heb gewoon een bagger droge huid en bloedende scheuren zijn toch wel lastig)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-09-2006 11:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Voor de stinkerds onder ons:

http://www.fpinva.org/

Sluit je aan bij een organisatie die net als de dappere tabakbestrijders nu de machtige geurindustrie willen gaan aanpakken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen