|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Uhm, waarom in godsnaam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, maar jij bent IT-er. Argus trouwens ook. Hmmm..... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb wel eens zo'n scrubtube van m'n vriendin geprobeerd, maar heel je huid trekt daarvan. Vet irritant, hoef ik dus nooit meer. Zonder cosmetica zie ik er al goddelijk genoeg uit. Mannen mogen best een beetje zwervers zijn toch. zo kan ie wel weer |
|
Van mij mag het allemaal, maar ga niet huilen als wij met de chickies weglopen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: en die breng je ook een stuk makkelijker in dan zo'n heel bidet. |
|
quote: zet eerst je bril maar eens op dan quote: [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 12-09-2006 18:59] zo kan ie wel weer |
|
Vast een trol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: zo kan ie wel weer |
|
Da' geen trol, da's een Apache. Is je vriendin Native American? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Argus had t over het scheren. Hij heeft meer cremepjes dan ik... en dat zegt meer over hem dan dat t over mij zegt. (om de inkoppertjes maar effe voor te zijn ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hier dan! Maar serieus, ze is lekker hoor Het ging hier toch over cosmetica trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 12-09-2006 19:22] zo kan ie wel weer |
|
quote: ARRRRR Shiver me timbers!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
vet man, vet man zo kan ie wel weer |
|
Qua cosmetisch spul is een blok zeep, tandpasta + borstel, scheerschuim + mesje letterlijk alles wat ik heb. Ik zit 4x per week in de sauna kan geen zalfje, poeder, scrubdildo of deodorant tegenop. Ik dan ook stink nooit. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
gatver geen deodorant? dat is wel heel ranzig |
|
quote: "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hehe na elke poepbeurt een klysma? Jij bent wel érg proper Ik bedoelde zelf dan spoelen en dan met de andere hand uitklonteren. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Pff dat stinkt op dagen als vandaag.. en ook geen shampoo Ben je kaal, Jällö? zo kan ie wel weer |
|
uitklonteren tarrels ftw!!1! |
|
Jällö is Smoothy yo "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Yep. Ook op dagen als vandaag stinkt ik NIET. Mijn vriendin zou mij ogenblikkelijk waarschuwen. Zelf gebruikt ze ook geen zalfjes of andere troep (wel een dagelijkse creamface natuurijk. ) Ik woon godzijdank NIET in het -altijd zweterige- Nederlandse zeeklimaat en alle ranzigheid zweet ik er in de sauna uit. Fucking ideaal, ik zweer het je. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ah dat verklaart alles! zo kan ie wel weer |
|
ik denk niet dat zweet ineens niet meer stinkt als je de sauna in stapt |
|
Jij denkt sowieso niet. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |