![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ligt eraan op welke grote je m koopt. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 07-10-2005 0:59] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
€450 ![]() Straks krijgt zo'n ding de stipkanker en weg is je geld ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-10-2005 1:01] ![]() |
|
Ja, das zo'n 640 liter Vaandel bier ![]() ![]() |
|
quote: Er zijn gelukkig maar een paar honderd soorten meervallen. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ah aquariums, leuke hobby idd. Hield er mij vroeger vaak mee bezig. Maar dan met stekelbaarsjes, kikkervisjes en salamanders uit de sloot. Minstens even boeiend als die exotische vissen en een stuk goedkoper ![]() Enkele hoogtepunten: Mijn kleine modderkruiper, leuk visje Verschillende koppeltjes kamsalamanders en alpenwatersalamanders die een kroost begonnen. En die vette libellelarve die mijn verzameling dikkoppen uitmoorde ![]() mvg wk10 ![]() |
|
Gaaf! Als ik altijd thuis zou zijn zou ik zo een aquarium kopen naar aanleiding van dit topic. En als ik geld zou hebben. En ruimte. ![]() |
|
Altijd thuis? Valt mee. Een goed opgezette aquarium vereist vrij weinig onderhoud. Sterker nog...je kan een goed opgezette aquarium zelfs een tot twee weken onbeheerd laten, wat soms te verkiezen valt boven goedwillende familieleden of vrienden die tijdens je vakantie je vissen doodvoeren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Dat is natuurlijk helemaal gaaf, maar ik denk niet dat ik in staat ben om een goed opgezet auqarium te creëren, tenzij ik ook rustig aan begin en me er veel in verdiep. Wel iets voor in de toekomst! Momenteel houd ik het nog maar bij mijn papieren goudvis. ![]() |
|
quote:Damn inderdaad, da's het voornaamste dat ik me kan herinneren van 't aquarium dat m'n ouders vroeger hadden! Iedere keer na vakantie mochten ze nieuwe vissen kopen omdat de buren er voor 'gezorgd' hadden. Overigens, is dit niets, Chellie? ![]() ![]() http://www.aquariumpc.tk/ I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
God damn wat een freaks. LOL Het gaafste is natuurlijk de inklapbare scherm op een mechanisme van LEGO. LOL. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Zo, dit is dus mijn bakkie. Het kasteel moest er van mijn vriendin erin. Het is een beetje kitsch maar OK. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() Om even de makheid van die beestjes te illustreren. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() Steur in actie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() Laatste voor vandaag I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Die laatste is gaaf ![]() Ik ga zo ook even mijn dierenfoto's online pleuren...heb best 2 leuke gemaakt inmiddels ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Langs deze vijver(s) ben je gister nog gereden. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ja, ben er zelfs bijna door gereden... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Nu de vissen nog? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 19-10-2005 15:29] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Komt eraan. Ik heb naast mijn Sturisoma nu ook een paar gupjes erin zwemmen. (lekker makkelijk beginnen). Ik zal eens foto's maken. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Auquarium zonder vissen kan ook heel interessant wezen! ![]() Waterslakken! (Ieuw, de gedachte alleen al..) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Mmm, ik heb mijn waterschildpadden weer binnengehaald om de winter door te komen. En zoals elk jaar valt het nu pas op hoeveel ze weer gegroeid zijn. Grootste heeft nu een rugschild van 21cm... ik ga ervanuit dat ik hun bak om de 2 dagen ga mogen uitkuisen, en tword ook eng om ze eruit te halen. ![]() ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: Ik heb ook een Ampularia (appelslak) in mijn bak losgelaten. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |