![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
lol! ![]() ja, daar dacht ik al aan, maar ik weet niet of ik een mannetje heb of een vrouwtje en wat het verschil is. blijkbaar kweken die ancistrussen ook moeilijk die molly's niet, om de 25 dagen een kleintje ![]() signature ![]() |
|
Succesvol kweken van kogelvissen in gevangenschap is uniek (lees: uiterst moeilijk). Verschil in geslachten is niet of nauwelijks te zien. Eigenlijk moet je ze in een speciaalaquarium zetten met een aantal soortgenoten. Sommige kogelvissen leven in de vrije natuur in brak water. Iets om rekening mee te houden. En ook rekening houden met de hardheid en zuurtegraad van het water. ![]() |
|
ja, ik voeg zouttabletten toe, ik hou het voortaan bij levendbarende vissen ![]() signature ![]() |
|
quote: Nogmaals... Heb je foto's van die "grondwerkers"? ![]() |
|
ik ga es foto nemen. weet iemand hoe je je water kan koel houden? het water mag max 24 graden worden in de zomer... signature ![]() |
|
Uit de zon houden en regelmatig water verversen? ![]() |
|
quote: Lastig... quote: quote: ![]() En hier staan nog wat tips: http://www.antoon-aquarium.nl/id526.htm ![]() |
|
http://www.aquariaroden.nl/eringa/visbeschrijving/meervallen/Glyptoperichthys-gibbiceps/Glyptoperichthys-gibbiceps.htm onze nieuwste aanvin(d)st!!! ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
Gelukkig wijs je naar de vis, anders dacht iedereen vast dat je de kat in je aquarium zou mikken. ![]() |
|
![]() ![]() dat was eigenlijk om de poes wijs te maken waar de gibbicus was signature ![]() |
|
![]() het werd overigens snel duidelijk ![]() signature ![]() |
|
Prachtvis! Zoals zoveel meervallen. Wel iets te groot naar mijn smaak (niet om te eten, maar om te kijken). Ik geef de voorkeur voor de kleinere meervallen. Deze meerval zie je ook vaak in aquariums van de Chinees... Maar puik vissie! ![]() ![]() |
|
dat begrijp ik nu ook wel, iedere ochtend is het interieur compleet veranderd!!! alle stukken kienhout (toch wel stukken van 40 cm) ondersteboven en plantjes uitgetrokken en zo... is een werkje en SCHIJTEN dat dat beest doet!! ![]() signature ![]() |
|
Alle planteneters schijten veel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Potverdikkie, vissen. Ik heb eigenlijk alleen ervaring met vissen opgedaan toen ik voor de academie een wit dier als subject moest hebben. Ik ben toen naar de dierenwinkel gegaan, en heb daar gezocht, tot ik bij een witte goudvis kwam. He was de enige helemaal witte, en hij had ook nog eens maar 1 oog. De medewerker van de winkel was nogal verbaasd dat ik mijn zinnen had gezet op een gehandicapte, kleurloze vis, maar ja, wist hij veel over kunst. Anyway, na hem met liefde en tijd te hebben bedeeld, is hij toch na drie weken overleden. Erg jammer! ![]() |
|
volgens mij was een schaap ook een optie signature ![]() |
|
Ok, maar als jij een arme kunstenaar in Twente bent, heb jij dan geld voor een heel schaap? En zo ja, had je dan niet het hele jaar shoarma gegeten? ![]() |
|
nee, ik ben vegetariër, en ja, die schijten veel signature ![]() |
|
ja, 4 nieuw vissen: Pangasius Catfish (blauw haaitje) 3 vreeeemde ruitenkuisers signature ![]() |
|
nieuw aquarium gekocht (met kast) 2 meter op 50 op 80, met pompen en alles erop en eraan. maar welke vissen houden? ik denk aan Hypseleotris swinhornis http://home.arcor.de/welse/Rinogobius_wui3.JPG ![]() of deze [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-12-2006 0:36] signature ![]() |
|
signature ![]() |
|
hebben jullie in de aquaria speciale TL buizen met groeilicht(beter licht voor planten)? In mijn terrarium heb ik een kleine TL buis, wel een enorme verbetering maar ik denk dat ik met groeilicht veel meer groeiende plantjes heb. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
hoh, vr mij maakt het niet veel uit, groeit prima en ze blijven ook schijten ![]() signature ![]() |
|
quote: Leeft de vis nog? Ze willen nog wel eens tegen het glas aan botsen. Dag halfsnavelbek... ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |