![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
en van die doorschijnende vissen, en nog een paar andere catfishen, en nog wat corydoras en zo, die stonden te vet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-02-2007 23:23] signature ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: Je hebt wel een flink grote bak. ![]() Brengt wel veel werk met zich mee... Edit: quote gedaan [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 27-02-2007 23:52] ![]() |
|
neenee, das de mijne niet hoor, maar ik heb een klein bakje met blinde holenvissen nu en 2 tropische aquaria ![]() signature ![]() |
|
Zijn Cichliden niks voor je Hypnos? Dat vind ik toch 1 van de prachtigste soorten. Ooit hé.. ![]() |
|
kweetnie, die zijn niet zo sociaal vind ik wel mooi... maar toch ik blij het meer hebben voor ancistrussen en bizarre visjes. Die zwemmen niet altijd zoveel, maar zo leuk om naar te kijken ![]() ![]() ![]() deze wil ik ook nog kopen, mooie vlindervissen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-02-2007 23:41] signature ![]() |
|
quote: Post aangepast. Bedoelde de grote bak die je eerder noemde... ![]() |
|
Gewoon in een condoom kan ook, toch? http://www.practicalfishkeeping.co.uk/pfk/pages/blog.php?blogid=153 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
dat beesje! ![]() dat dient voor andere visjes! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-01-2008 21:30] signature ![]() |
|
Ja, ik verbaasde me ook al over de jammerende comments op die pagina zelf. Het lijkt me dat zo'n visje juist blij moet zijn om in dienst te hebben gestaan van de latex-begrensde aquatische ecologie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Het is misschien wel handig voor mijn blinde vissen die nu niet meer gehavend door het leven zouden moeten gaan dankzij de terugslag van de latex ja signature ![]() |
|
Ik heb sinds kort ook een klein aquarium. Ik had 10 kleine visjes met rood en blauwe streepjes. Ik heb er nog maar 3 over ![]() volgens mij doe ik iets fout. Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() Neon tetra's? Dit zijn normaal hele makkelijke vissen. Temperatuur? Filter niet goed werkend? Niet voldoende water ververst? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ja die!! temperatuur van toen ik ze er in deed misschien. Te snel of te koud water zou kunnen.filter doet het verder goed de 3 die er over zijn doen het verder goed ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-08-2008 13:42] Suck my piss ![]() |
|
Of kardinaaltetra's (iets feller van kleur, verder precies hetzelfde): ![]() Die van ons verdwenen ook steeds, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat de maanvissen daar meer van weten. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
s'avonds kan ik er lang naar kijken. Maakt me rustig.. Suck my piss ![]() |
|
Hmz, ik heb 2 maanvissen in mijn bak zitten en die zijn nogal agressief tegen anderen (kleinere vissen) en tegen elkaar. Dus binnenkort gaan ze eruit. ![]() |
|
niet dodo doen!! signature ![]() |
|
Ik heb hier thuis een klein zee aquarium staan van 114 liter ![]() ![]() ![]() |
|
zouden aquariumvissen zaad eten? signature ![]() |
|
quote: Wat dan, zijn je tissues op? spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Of je laat je kikkervisjes vrij in de bak en kijkt wat er van komt? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |