![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() deze denkk maar anders gewoon wat garnalen en van die ruitenzuigers en regenboogjes signature ![]() |
|
zou graag van die albino beestjes hebben... kan er niet opkomen, zien eruit als aliens edit : Axolotls dus ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Axolotl [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-08-2006 18:01] signature ![]() |
|
quote: Deze hoort in water van maximaal 20 graden te leven. Dat is fors te laag voor troopische vissen zoals je in je eerdere posts noemde. Als je per se een albino moet hebben neem dan een albino Ancistrus of zo ![]() Ik vind albino's gay daar ze in de natuur nooit zouden overleven. Het zijn in feite deficiënte beesten met alle risico's van dien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() *mijn eerste aquarium* ![]() ja , neontetra's als beginnen wil ik nog niet teveel risico pakken en kijken of die het al uithouden met me of van die Black Molly's garnalen moeilijk? oei signature ![]() |
|
AAAARGH gekleurd grind. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() die zwartjes zijn wijs, en die zuigen harder signature ![]() |
|
quote: ![]() het felste wat er was, HELROOD! signature ![]() |
|
quote: a. Het is gay b. Het gaat afgeven c. Het ziet er niet uit d. Neontetra's gaan enorm lelijk uitzien op een rode ondergrond --> De ondergrond en omgeving in een aquarium hebben enorm veel invloed op hoe de vissen eruitzien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() *fierheid* signature ![]() |
|
Een Juwel zo te zien? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ja, een 110. Het staat op zo een marmeren tussenschot tussen de living en de keukenplaats..; wou tot aan het plafond, maar dan moest je het zelf maken. Nu was het wel net breed genoeg. Er zit wel een vloerelement ter verwarming bij en binnenkort wat nieuw zuiveringsmateriaal tegen nitrieten, blijkbaar zijn die blauwe elementen niet van het beste. gaat dat rood echt af? kheb het 2 keer bijna gekookt en het viel veel beter mee dan dat ander grind signature ![]() |
|
quote: Je bedoelt die blauwe sponzen van Juwel? Die zijn prima. quote:Ik heb weleens verhalen van afgeven gehoord. Dat het tijdens voorreinigen meeviel is niet vreemd. Dat natuurlijke grind heeft dus niet zo'n laagje en die dingen schuren tegen elkaar op in het zakje waardoor het lijkt alsof het zeer vies is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ja dat leek echt vies. ben nu wel de groeiversterkers vergeten bij de voedingsbodem doen ![]() het zijn gewoon pillen? nu nog dat conditioneringsmiddel en die bioculturentroep erbij... en dan nog wat Co2... kostte wel wat meer dan gedacht signature ![]() |
|
quote: Conditioneringsmiddel? NIet doen. Gewoon een paar weekjes au naturel draaien. Komt vanzelf goed. CO2 installatie heb je voor zo'n kleine bak eigenlijk niet nodig tenzij je er 5 keer zoveel planten als nu gaat stoppen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik wou eigenlijk vooral planten nemen. Lijkt me aangenamer dan vissen. Ik zie wel hoe die planten nu reageren, das een indicatie. slakken lijkt me ook wel iets, maar die perforeren nogal graag blijkbaar. signature ![]() |
|
Perforeren? Je kan wel een Ampularia nemen. Die plant zich nie zomaar voort. KLeine kut slakken ga je toch krijgen, op je planten zitten voor 100% eitjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ja... damn snales en naar het schijnt zijn die zelfs niet te vreten... beetje zout op doen zal misschien helpen signature ![]() |
|
ik heb ook wat Aqutan conditioneringsmiddel meegenomen voor wanneer ik een dagje keihard wil metallen thuis, een soort valium voor die vissen weet je wel.. ![]() signature ![]() |
|
Ik geef de voorkeur aan donkerbruin grind (natuurlijk gekleurd). Dat rood is niet om aan te zien... ![]() ![]() |
|
hèhè signature ![]() |
|
quote: Ook mijn eerste gedachte. ![]() Hypnos: Deruit met die zooi!!!! spelfout weggehaald... ![]() |
|
ach... dat mengt zich wel hoor signature ![]() |
|
Vroeger altijd Tanganyika Chichliden gewild. Ik was al een flink op weg met sparen en had al meerdere jaren succesvol kleinere Zuid-Amerikaanse Chichliden gehouden en wou toch wel erg graag een meer uidagend iets. En een Tanganyika leek mee wel wat, omdat de soorten vissen me meer aanspreken dat hyperactieve Malawi beesten. Maar om de een of andere reden is het er nooit van gekomen. Misschien over een paar jaar weer oppakken als ik echt de tijd en motivatie er weer voor heb. Ze blijven prachtig. ![]() |
|
en plots waren daar de slakken... al 5 beestjes, uit het niets signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |