|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Cold Storage - Cold comfort ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Human Mincer - Reposes On Blood "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
argh dat onmeunige ZAADnummer van REM(spoor) - Everybody Hurls |
|
quote: Uhuh. Heb hem afgelopen zomer ook op North Sea Jazz gezien. Grandioos en spectaculair, maar halverwege ben ik toch maar weggegaan - wat een kutpubliek trok 'ie daar zeg. |
|
quote:Oeh gaaf man!! Publiek snapte dr zeker niks van dan |
|
quote: Nou... ik citeer (aangepast) uit het verslag dat ik over NSJ heb geschreven: Als liefhebber van ‘rare’ muziek heb ik me best wel verheugd op dit optreden, maar het pakt helaas niet zo uit als ik hoopte. Dat ligt in de verste verten niet aan de muzikanten of aan de gespeelde muziek, maar vooral aan het mij omringende publiek. Met name de persoon aan mijn rechterhand houdt er een vreemde manier van luisteren op na; welhaast in trance observeert hij de verrichtingen van John ‘ziek in het hoofd’ Zorn en zijn kwartet, applaudisseren voor een mooie solo – hoewel bij Zorn het woord ‘spectaculair’ beter op zijn plaats is – is er niet bij, en als meneer tussen twee nummers door constateert dat ik voor het thuisfront een poging doe het concert op te nemen spreekt hij met een iets té relaxte stem de woorden “Come on man, don’t record the gig, just listen, man…”. En hij was dus niet de enige halve zool. |
|
Suck my piss |
|
([edit]@Hex):Knetter stoned zeker.. NP gelul op de radio [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-10-2005 12:40] |
|
"all right, PETE, let me go ahead and hear your kickdrum please" Morbid Angel - Heretic Suck my piss |
|
Haggard de hele CD Eppur si muove |
|
AC/DC - Highway To Hell (live @ BBC, 1980) |
|
Horned Almighty - The Gift of Dark Salvation Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Slavefriese - Stay Down with the Hardcore |
|
Meat Beat Manifesto - RUOK? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Negative A & DarkController - Shadows in the Darkness |
|
satyricon - woods to eternity .................. |
|
Jimi H.- Little Wing |
|
T-Junction feat. Rudeboy & Tomcat - Transmigration Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Gotthard - Said & Done Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Falkenbach - Heralding no text supplied |
|
Earth - Land of Some Other Order |
|
Hatebreed - Bound to violence |
|
Blodulv - Karmafrost |
|
Lamb of God - Ruin Disko Disko Partizani |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |