|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja,de sound die het heeft. Productie.. NP Joy Division - Warsaw Suck my piss |
|
@Skullfuck, Unholy Grave gaat morgen op de post ! Fuck the world and fuck you |
|
Aha, een volle productie klinkt inderdaad anders. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Bloedbad [nl] - 1983 - Protest [demo] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: gaaf!bedankt! Waardeer ik zeer! @heiden iid maar het kan juist lekker klinken, beetje verziekt, grauw. Voor de mensen die zich vervelen; http://rapidshare.de/files/5433070/Terrorizer___Nausea_split_demo.rar.html Suck my piss |
|
quote: Zekers, je hoeft me geen cent te betalen. Ik zet nu gewoon wat spul op YouSendIt, dan kun je het downloaden en zelf op een CD fikken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Thanks, moet ik morgen ff wel wat schijfjes halen, zit nu zonder. maar thanks ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je kunt gewoon wat nummers op je harde schijf zetten, ik ben nu een nummertje van No Remorse aan het uploaden. Een leuk nummertje tegen homoseksualiteit. No Remorse is wel een echte smerige band, maar ik neem aan dat je dat wel kunt verdragen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
No Remorse - Another one Bites the Dust http://s63.yousendit.com/d.aspx?id=327Q8JLVL1IMM04X13OIDWAQ13 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Saviour Machine - Legion Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Suck my piss |
|
White Tiger - ROCK WARRIORS !!! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Anders zou ik het niet vragen.ken je ook de Blue Eyed Devils en Chaos88 ?? ook bands die niet echt een blad voor de mond hebben hehehehe. Fuck the world and fuck you |
|
Burzum - Dunkelheit, ik lijk wel gek... |
|
Skullhead - Odins Law iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: EN WAT IS DAAR MIS MEE? |
|
quote: Yep, natuurlijk ken ik die bandjes. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dan ken je Achtung Juden vast nog niet |
|
Skullhead en No remorse zijn wel erg wreed. eens kijken of ze bij Pur Impact ook cd's hebben van deze bands. dank heiden ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: nee. Gooi maar op YouSendIt!! Fuck the world and fuck you |
|
Ik wel ze best online gooien (gebruik yousendit niet) maar sta op het punt weg te gaan. Zal het later op de avond wel even doen |
|
quote: DANKE !!! Fuck the world and fuck you |
|
http://s57.yousendit.com/d.aspx?id=14N2W6FSD22MY0JZ4WXYJ90AT0 No Remorse - Zigger Zigger (shoot those fucking niggers) Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Saai en traag NP: Behemoth - Scultping the throne ov seth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |