|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Black Sabbath - Hand Of Doom |
|
Macabre - Is It Soup Yet? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Arcturus - Sideshow Symphonies no text supplied |
|
Ashville - Tribute |
|
bolt thrower - CENOTAPH <-- |
|
Wie wil mij trouwens ff het nummer Twinkle, Twinkle Little Scar van Nasum sturen? Das de enige die nie verder wil --->Christiankelder89@hotmail.com Asjeblieft? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Sort Vokter - Folklorisk Necrometal Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Wat dacht je van de cd kopen, dat werkt En dit is ook leuk voor de spambots :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Lunar Aurora - Elixir of Sorrow Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Vile - New age of chaos |
|
quote: Jonge, als ik kon/mocht had ik alle cd's die ik graag luister alllemaal orgineel....en dat zijn er heel wat Er is alleen 1 probleem: het kan/mag verdomme niet. Als ik thuis kom met een Aardschok is het al van: "Zo, en mocht dat? Heb je daar officieel toestemming voor gekregen?". Godver, wat een kutzooi hier toch ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
je komt ook uit 89 en dan horen je ouders dit te doen Get used to it "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: EDIT: PWNED!!1! (past beter) Da's kut, hier mag het allemaal OT: Zyklon - Core Solution [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 15-10-2005 21:43] |
|
De enige orginele die ik heb kunnen kopen voor 'het verbod op muziek met een slechte boodschap' zijn Morbid Angel - Gateways to Annihilation en Nile - Annihilation Of The Wicked(daar mog ik godver zelfs een t-shirt van!) Echt dieptriest hier ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: quote: |
|
.. en hoe oud ben je dan? |
|
quote: Daar weet jij zeker alles van of niet? Jij hebt er trouwens geen idee van hoe mijn ouders zijn........vooral mn moeder ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Des te meer reden ertegen in te gaan als de rebelse metalhead die je bent, niet? |
|
........laatst weer gepakt omdat ik 'verkeerde teksten en logo's' op mijn kaftpapier had staan Stelletje zeikerds ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ... gepakt? Ik zeg: succes! |
|
Dankjewel.......dat zal ik nodig hebben ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Seigneur Voland - Seigneur Voland mcd Op je knie en pijp voor genade! |
|
Dark Tranquillity - Damage done |
|
Opeth - Isolation Years (ik zit achter de pc van m'n vriend) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |