|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Brujeria - el Bajon Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Obituary-Slowly we rot.....lekker ouwe vertrouwd... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Cannibal Corpse - Disfigured Disko Disko Partizani |
|
quote: ik wil ik wil! hoe is die? Ministry - Rantology luister ik nu. |
|
quote: tis volgens mij een 'mini' , concept cdtje... 8 tracks: Day 1 / Day 2 .. etc.. alles bijelkaar duurt het ongeveer een half uurtje, niet van epische proporties dus, dat mis ik wel een beetje.. verder zit er af en toe wat zang (meegehum op de achtergrond) in en hij is vrij rustig verder.. weinig uitspattingen, moet em nog een paar keer luisteren voordat ik mn echte oordeel heb geveld.. hij heet "Travels In Constants Vol.21-The Rescue" Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja klopt, het is in het kader van de Travels in Constants serie van Temporary Residence. Wel jammer dat die minder uitspattingen heeft, dat vond ik op die soundtrack die ze uitbrachten tijdje terug ook al zo jammer. Maargoed, ben er niet minder benieuwd door, heb je hem gekocht of gedownload? Kon hem namelijk niet vinden online om te kopen (hij stond als sold out bij hun platenlabel) |
|
Omar Santana ft Mike Hemp & Dope-E - Pscho Beatdown |
|
quote: gedownload hehe , welke soundtrack heb je 't over? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Vandale - Paddestoel dat waren nog eens tijden heavy metal is the law |
|
The Rapist - Mortal Fear (Facehoover mix) |
|
Grim Reaper - Rock You to Hell heavy metal is the law |
|
quote: Ben ook bezig met hem te downloaden maar het schiet nog niet echt op helaas. Deze soundtrack: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000649YAM/103-5613256-1087805?v=glance |
|
quote: Damn moet ik het een keer toch eens zijn met Smoochy.. Bolt thrower Heerscht NP Hatesphere....DAs toch Danish mett0l?? anyway lekk0hr int gehoor Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Uppercut - Shroud Shifter iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Saint Vitus-Children of Doom www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Goaf! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dokken - Seven Thunders heavy metal is the law |
|
quote: Kan niet wachten op Those Once Loyal Bloodbath - Outnumbering the day |
|
Manilla Road - Lemuria prachtig! heavy metal is the law |
|
Cirith Ungol - Darness Weaves da's geen HM meer, toch een aanradertje. heavy metal is the law |
|
Skik - Wachten Op De Zunne |
|
Running Wild - The War heavy metal is the law |
|
Bloodbath - bastard son of god heerschband |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |